2025-05-20, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HugoTheGreat
Säg det till EU topparna som gör ingenting annat än skickar vapen till Urkaina. Det här kriget hade kunnat avslutats redan i mars 2022 men icke, det är givetvis bättre att hålla det igång och se två slaviska bröder förinta varandra. Om EU och NATO verkligen hade stått på Urkainas sida, då hade dom skickat soldater för strid. Varför gör dom inte det?
Enligt ryska uppgifter har de skickat dit soldater som deltagit i strid sedan första början enligt ryska uppgifter.
Ljuger Peskov ch Lavrov menar du?
Citera
2025-05-20, 13:44
Avstängd
HugoTheGreats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antistalk
Enligt ryska uppgifter har de skickat dit soldater som deltagit i strid sedan första början enligt ryska uppgifter.
Ljuger Peskov ch Lavrov menar du?

Sluta larva dej. Svara mej varför EU och NATO inte öppet skickar sina stridsdugliga soldater till Urkaina så att de kan strida mot och bekämpa de dumma, fulla och iq-befriade ryssarna?
Citera
2025-05-20, 13:45
Medlem
skalman1973s avatar
Citat:
Säg det till EU topparna som gör ingenting annat än skickar vapen till Urkaina. Det här kriget hade kunnat avslutats redan i mars 2022 men icke, det är givetvis bättre att hålla det igång och se två slaviska bröder förinta varandra. Om EU och NATO verkligen hade stått på Urkainas sida, då hade dom skickat soldater för strid. Varför gör dom inte det?

Ryssland kunde stannat på sin sida av gränsen . Är det ingen tanke som slagit dig ?

Det korrekta förfarandet från rysk sida vore " oops my bad " Lämna ukrainskt territorium samt betala ett krigsskadestånd baserat på skadan de åsamkat samt att givetvis utlämna de ansvariga förbrytarna .

Du får försöka något bättre än en fejkad dolkstötslegend .
Citera
2025-05-20, 13:50
Medlem
Vodkasomsnuss avatar
Citat:

🫵🤡

Citat:
Säg det till EU topparna som gör ingenting annat än skickar vapen till Urkaina.
Så klart. Ryssland har invaderat Ukraina. Har du inte fattat detta än??

Citat:
Det här kriget hade kunnat avslutats redan i mars 2022
Inte alls. Nyligen i Istanbul fick vi se samma upprepade krav från Ryssland. Ge upp!

Citat:
Om EU och NATO verkligen hade stått på Urkainas sida, då hade dom skickat soldater för strid. Varför gör dom inte det?
Det är väl att krigshetsa.
Men om du lugnar dig, så ska du se att dina önskemål går i uppfyllelse.
Citera
2025-05-20, 13:53
Avstängd
HugoTheGreats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skalman1973
Ryssland kunde stannat på sin sida av gränsen . Är det ingen tanke som slagit dig ?

Det korrekta förfarandet från rysk sida vore " oops my bad " Lämna ukrainskt territorium samt betala ett krigsskadestånd baserat på skadan de åsamkat samt att givetvis utlämna de ansvariga förbrytarna .

Du får försöka något bättre än en fejkad dolkstötslegend .

Jag svarade Onyourknee som frågade:
Hade ni haft lite mer IQ hade ni fattat att krig och vapen inte leder till något?

Jag svarade att EU gör ingenting annat än skickar vapen. Så, varför skickar inte EU och NATO öppet sina soldater till Urkaina för att hjälpa? Att skicka vapen är ingen hjälp. Det är ett tecken på svaghet och feghet utan dess like. Ryssarna är dumma och iq-befriade, har slut på sina vapen och slåss med spadar och grenar. Det borde vara en lätt match att skicka 250 tusen NATO soldater för att bekämpa dom. Var är den hjälpen någonstans?
Citera
2025-05-20, 13:55
Medlem
Conceptions avatar
Citat:
Ukraina hade försvarat sig även utan vapen från Nato. Utgången hade troligen då varit att fler ukrainare hade dött. Både militärer och när den ryska militären hade rensat upp bland de civila.

Så ditt argument ovan är döfött.
Citera
2025-05-20, 13:56
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Jag svarade Onyourknee som frågade:
Hade ni haft lite mer IQ hade ni fattat att krig och vapen inte leder till något?

Jag svarade att EU gör ingenting annat än skickar vapen. Så, varför skickar inte EU och NATO öppet sina soldater till Urkaina för att hjälpa? Att skicka vapen är ingen hjälp. Det är ett tecken på svaghet och feghet utan dess like. Ryssarna är dumma och iq-befriade, har slut på sina vapen och slåss med spadar och grenar. Det borde vara en lätt match att skicka 250 tusen NATO soldater för att bekämpa dom. Var är den hjälpen någonstans?

Skall ju sägas att detta är det Putin önskar. Få sitt "Nato narrativ" propaganda till sin befolkning uppfyllt. Istället för vad det är : Ett erövringskrig som har gått snett..
Citera
2025-05-20, 13:57
Avstängd
HugoTheGreats avatar
Citat:
Om EU och NATO verkligen hade stått på Urkainas sida, då hade dom skickat soldater för strid. Varför gör dom inte det?

Citat:
Ursprungligen postat av Vodkasomsnus
Men om du lugnar dig, så ska du se att dina önskemål går i uppfyllelse.

Jag är hur lugn som helst. Det verkar vara du som blir upphetsad över EUs och NATOs flathet, av någon anledning.
Citera
2025-05-20, 13:58
Medlem
Vodkasomsnuss avatar
Citat:
Jag är hur lugn som helst. Det verkar vara du som blir upphetsad över EUs och NATOs flathet, av någon anledning.

Jag?

Vem är det som ropar på Nato på marken i Ukraina??
Citera
2025-05-20, 14:00
Avstängd
HugoTheGreats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Conception
Ukraina hade försvarat sig även utan vapen från Nato. Utgången hade troligen då varit att fler ukrainare hade dött. Både militärer och när den ryska militären hade rensat upp bland de civila.

Så ditt argument ovan är döfött.

Du har missat poängen, som vanligt. Om EU och NATO verkligen vill hjälpa Urkaina, varför skickar dom inte sina 250 tusen soldater som kan strida mot ryssen och få det överstökat.
Citera
2025-05-20, 14:03
Medlem
Conceptions avatar
Citat:
Du har missat poängen, som vanligt. Om EU och NATO verkligen vill hjälpa Urkaina, varför skickar dom inte sina 250 tusen soldater som kan strida mot ryssen och få det överstökat.
Nope, du missar poängen.

Kriget fortsätter inte eller ens påbörjades för att Ukraina fick vapen av Nato.

Varför Nato inte skickar soldater till fronten i Ukraina är givetvis att det inte är Nato som är i krig. Konstigt att ryssråttor aldrig fattat det.
Citera
2025-05-20, 14:08
Medlem
Vodkasomsnuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Conception
Nope, du missar poängen.

Kriget fortsätter inte eller ens påbörjades för att Ukraina fick vapen av Nato.

Varför Nato inte skickar soldater till fronten i Ukraina är givetvis att det inte är Nato som är i krig. Konstigt att ryssråttor aldrig fattat det.

Citat:

Hugopojken. Inte mig emot att Nato hade gått in och inrättat flygförbud över Ukraina.
Stoppat all export eller import med Ryssland.
Öst in vapen i Ukraina.

Men nu är det inte jag som bestämmer. Så du kan sluta med denna idiotiska fråga här på fb.
Ingen här på fb sitter på det ansvaret.
Men jag tror inte du begriper detta.
Klappträ.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in