2025-05-20, 07:01
Avstängd
Severlohs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goralux
För en som jobbar med det, har tillgång till mjukvara, ai, databaser och sociala medier så tar det ett par minuter till att få en kort lista. Kvinnan ifråga kan peka ut dig från det.
Om du inte existerar på sociala medier ligger du väl bättre till.
Hur har du kommunicerat med kvinnan? Vanliga sociala medier/plattformar? Aja baja. Säker på att hon inte tagit en bild av dig? Vanlig reverse image search från det så är det kört.
Ni fick veta att hon är gravid? Hur? Kanske ni har tur och slipper undan men oddsen är rätt låga.

Nej jag har inte sociala medier, och jag vet att jag slipper undan då jag har gjort det i över 5 år nu.
Citera
2025-05-20, 07:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Severloh
Nej jag har inte sociala medier, och jag vet att jag slipper undan då jag har gjort det i över 5 år nu.
Ärligt talat så misstog jag dig för TS, hans fråga är besvarad.
Ja du har haft tur, och är ovanlig ur din sociala media aspekt.
Citera
2025-05-20, 08:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zeddis
Duckar enkelt genom att fly landet

Fungerar säkert bra om man är en arbetslös loser (som man ju antagligen är om.man har de här funderingarna till att börja med)
Citera
2025-05-20, 08:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Garfi3ld
Jag fick lära mig den hårda vägen, skyller på xanoren 😁 Synd om ungen som inte har nån farsa men de har väl ludret löst med sina 4 andra barn med olika farsor 😁
Är hon sämre än du? Luder och slyna?
Citera
2025-05-20, 08:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Severloh
Vadå, kommer polisen släpa en till en läkare då för påtvingat DNA-test?
Skulle man inte själv vilja veta hur det är?
Citera
2025-05-20, 09:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Engineer
Fungerar säkert bra om man är en arbetslös loser (som man ju antagligen är om.man har de här funderingarna till att börja med)

Med vilka pengar ska du fly utomlands som arbetslös loser? Tänk igen
Citera
2025-05-20, 09:55
Medlem
hennevilljagknullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Piii...
Kan vi se din uträkning för mat, blöjor, etc etc etc.
Inkomstförlust när barnet e sjukt, dagis, etc?

Hyra på 5k? Billigt! Snackar vi om en 1a här?
Eller lgh ute i bushen?

Här har du över 300 lägenheter , från ettor till treor för max 5k.
https://uthyrningsportal.se/hyresbostad/stockholm?sw_lat=59.302320351822445&sw_lng=18.0157 0942526507&ne_lat=59.35627964817756&ne_lng=18.1214 9057473493&max_rent=5000&min_num_rooms=1

Och detta är i stockholm, finns såklart billigare lägenheter utanför stockholm.
Är du ensamstående med ett barn så måste du vara grovt cp skadad om du tror att du ska få nåt skitbra och billigt boende.
Det är som om jag skulle gå på socbidrag och klaga på att jag endast kan få en etta långt från stan.
Din situation och ekonomi bestämmer ditt boende, et är bara så det är och eftersom boendet är en stor del av ens ekonomi så måste man såklart prioritera att hitta ett billigare boende om man inte hr råd med mat till barnet.

Blöjor, tror du det är dyrt eller vad?
Låter som det men det är nog bland den billigaste utgift på ens konto, inte ens 2kr per blöja kostar det:
https://www.coop.se/handla/varor/barn/blojor/7-20-kg/blojor-4-7-11-kg-7340191172685

Mat, ja, beror ju helt vad du ska ge ungen.
Ska du köpa grillkotletter och potatis varje dag så ja, då blir det dyrt, men vanlig jävla husmanskost duger bra.
Korv och makaroner
Köttfärssås och spagetti
gröt
blodpudding
fiskpinnar och potatis
korv med mos
kyckling och ris.
köttbullar och makaroner
osv osv, finns många billiga maträtter du kan laga själv.
Citera
2025-05-20, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aryan333
Låt mig skratta!
Det går inte att förneka ett faderskap det fastställs med DNA mot din vilja om du vägrar!
Vilket är sinnessjukt!
Citera
2025-05-20, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle-i-KBA
Vid en process om faderskapet så krävs det ett faderskapstest, det kan du aldrig säga nej till.
Män har inga rättigheter alls. Det är bara kvinnorna som har det, samtidigt som de knappt har några skyldigheter.
Citera
2025-05-20, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jumpjet
Män har inga rättigheter alls. Det är bara kvinnorna som har det, samtidigt som de knappt har några skyldigheter.

Kvinnor skulle naturligtvis behandlas likadant i motsvarande situation.
Citera
2025-05-20, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tetraboxen
Kvinnor skulle naturligtvis behandlas likadant i motsvarande situation.
Nej, för de har rättigheter och valmöjligheter. Män har det inte.
Citera
2025-05-20, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jumpjet
Nej, för de har rättigheter och valmöjligheter. Män har det inte.

Vet inte vad du pratar om men tråden handlar i alla fall om man måste betala om man är dna-testad bevisad fader. Och att man kan ta både män och kvinnor till dna-test om de vägrar lämna dna frivilligt med hjälp av polis.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in