2025-05-09, 19:50
Medlem
trazkeis avatar
Och nu slåss AIK och Häcken om Boudri också? Att dom aldrig lär sig...
Citera
2025-05-09, 20:12
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Och nu slåss AIK och Häcken om Boudri också? Att dom aldrig lär sig...
Just den kampen kan AIK vara glada om de förlorar.
Citera
2025-05-09, 20:34
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Just den kampen kan AIK vara glada om de förlorar.
Boudri har mycket intressant i sig, behöver vara värdera bättre ibland. Man behöver inte alltid stila och spela onödigt svårt.
Citera
2025-05-09, 21:10
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Boudri har mycket intressant i sig, behöver vara värdera bättre ibland. Man behöver inte alltid stila och spela onödigt svårt.
Han har ett visst driv och dribblingsförmåga, men tycker han verkar alldeles för spelointelligent för att kunna bli nåt riktigt stort. Ger ofta ett lite klumpigt intryck.
Citera
2025-05-10, 08:16
Medlem
Citat:
Inoussa på väg till Swansea för 65 miljoner. Och snart kommer det in 90 miljoner för Agbonifo. I sommar vill jag ha en mittback, två yttrar och kanske en nia.
90 mkr vad syftar du på där? Har Häcken bara fått delar av betalningen?
Citera
2025-05-10, 08:32
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gnirfengnorfen
90 mkr vad syftar du på där? Har Häcken bara fått delar av betalningen?
Det var ett sådant där skört franskt avtal där det bara gäller om Lens klarar sig kvar i Ligue 1. Även om alla nog var rätt så säkra på att det skulle ske så tror jag inte det togs hänsyn till dom pengarna under vinterfönstret.

Vad är dina tankar om Boudri. Är han bäst som ytter eller mittfältare? Rent spontant känns det som att han skulle passa bra som ytter hos oss?
Citera
2025-05-10, 13:06
Medlem
Citat:
Det var ett sådant där skört franskt avtal där det bara gäller om Lens klarar sig kvar i Ligue 1. Även om alla nog var rätt så säkra på att det skulle ske så tror jag inte det togs hänsyn till dom pengarna under vinterfönstret.

Vad är dina tankar om Boudri. Är han bäst som ytter eller mittfältare? Rent spontant känns det som att han skulle passa bra som ytter hos oss?
'

Tveksamt om han är tillräckligt bra om ambitionerna är att bli topp 3.
Citera
2025-05-12, 08:28
Medlem
mishimas avatar
Tror inte Mjällby är lika sura längre.

https://www.fotbollskanalen.se/allsvenskan/djurgardens-besked-marques-drabbad-av-bakslag/
Citera
2025-05-16, 16:34
Medlem
trazkeis avatar
Arrhov klar för Frankfurt nu. Är tiden över då svenska lag kunde köpa deras talanger eller var detta en engångsföreteelse?

Jag tror det är kört för svenska lag och jag tror att BP:s ekonomi kommer bli allsvensk toppklass inom några år.

Som Jonas Dahlqvist sa, skulle svenska fotbollsklubbar vara aktier så skulle alla köpa BP nu.
Senast redigerad av trazkei 2025-05-16 kl. 16:36.
Citera
2025-05-17, 17:36
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Arrhov klar för Frankfurt nu. Är tiden över då svenska lag kunde köpa deras talanger eller var detta en engångsföreteelse?

Jag tror det är kört för svenska lag och jag tror att BP:s ekonomi kommer bli allsvensk toppklass inom några år.

Som Jonas Dahlqvist sa, skulle svenska fotbollsklubbar vara aktier så skulle alla köpa BP nu.

60 bajenmiljoner
Citera
2025-05-19, 15:43
Medlem
buisnismannens avatar
Öster nära att sälja Sanyang till Slavia Prag för runt 30 mille.
Citera
2025-05-19, 15:49
Medlem
junazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buisnismannen
Öster nära att sälja Sanyang till Slavia Prag för runt 30 mille.
Kan bli tufft för Öster att tappa honom så tidigt, det man sett av deras matcher så känns det ju som att han är den i laget som skapar något i offensiven (bortsett hörnor när de packar in fyrtornen i straffområdet då).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in