Citat:
Ursprungligen postat av
0ps1
Tycker många överreagerar lite över Ebba. Hon vill uppenbarligen vara till lags men kämpar med något inom sig. Att bli överstimulerad på det viset hon blir, urmjölkad på energi snabbt och svänger i humöret fort under dagen (speciellt om trött) är enligt mig tecken på ADHD. Har det själv och kan relatera till mycket av hur hon är. Man försöker så gott det går, men vardagen är liksom full av intryck som gör att man inte kan fungera som andra. Ni är för snabba med att döma.
Det är såklart ingen ursäkt till att bete sig illa. Det gäller att ha självinsikt och jobba på sig själv, men det vill jag påstå att man ser tecken av hos Ebba.
Reagerade mer på Dennis beteende isåfall och hur han lyckades dra på sig någon offerkofta när Jannika mådde dåligt över hans kommentarer när dom satt i fönstret.
Jag kan relatera å det grövsta och jag skulle därför aldrig ställa upp i ett sånt program. Man får ha lite respekt för sina medmänniskor.
Nu verkar det gå bra för Dennis och Jannika så de kanske är ett undantagsfall. Men generellt sett tycker jag absolut inte att nån som aldrig har haft ett förhållande, eller ens sovit bredvid nån, ska gifta sig med en främling och dessutom i tv. Snacka om att gå från 0 till 100.
Jaha men vem ska då ställa upp I programmet, undrar kanske nån nu. I princip ingen, skulle jag säga.