Citat:
Ursprungligen postat av
Silverné
dom lär spela fejkade publikljud under israel
Eller så är folk inte efterblivna och inte längre blir lurade av jihadisternas Hamaspropaganda. Om man vill att israel ska lägga ner med att bomba bör Hamas lägga ner med sina korståg och uppmaningar till att utrota judarna, terrorattacker. Isreael vill bara ha fred, att få leva utan att bli ständigt attackerade av primitiva terrorister. Medan Hamas vill döda alla judar.
Jag är själv vänster men skäms över hur lätt hjärntvättade vissa vänsterfolk är. Samma folk hade hyllat Hitler på hens tid då propagandan sa att Hitler var en bra man som försökte förbättra saker och ting & judarna var ond och behövde utrotas.
Och nej jag är inte "sionist" som inavel kommer påstå. Jag har själv kritiserat Israel vid vissa tillfällen, men jag är ingen antisemit som gömmer mig bakom "antisionism" som vissa rasister (antisemiter) gör. När ska dessa folk inse att dem är hjärntvättade av hatisk rasistisk propaganda angående judar, att alla judar är olika människor varav vissa bra andra mindre bra, precis som med alla andra folkgrupper.