2025-05-17, 18:21
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bilingualbvern2.0
Det är väl en Triumph Bonneville i Fear and Loathing in Las Vegas, var hamnar man då.. Coventry?

Edit: Eller Husqvarna och då Varese i Italien?

2b) Denne "store vikingen" är kultförklarad i sin första klubb i landet, lagkapten. Uppskattad även i den andra klubben, som alltså nyss blev cupmästare. Han själv alldeles för tidigt ryckt ifrån oss...
Citera
2025-05-17, 18:23
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Citat:
Efter tv-reklamen.. Husqvarna och då Varese i Italien?

Öppet mål! Men var tillverkades den tidigare... (hoppas jag inte slagit knut på mig själv i leadsen.. ).

Edit; Läser om, verkar som att jag inte gjort det, snubblat på mig själv alltså.
Citera
2025-05-17, 18:29
Medlem
Bilingualbvern2.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoggeGogelius
Öppet mål! Men var tillverkades den tidigare... (hoppas jag inte slagit knut på mig själv i leadsen.. ).

Edit; Läser om, verkar som att jag inte gjort det, snubblat på mig själv alltså.

Huskvarna/Jönköping då?
Citera
2025-05-17, 18:32
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Citat:
Huskvarna/Jönköping då?

Tror det var du eller DeValera som tog denna för 6-7 år sedan! "Ännu öppnare" mål nu sedan du har vikingen!
Citera
2025-05-17, 18:41
Medlem
Citat:
Tror det var du eller DeValera som tog denna för 6-7 år sedan! "Ännu öppnare" mål nu sedan du har vikingen!

Ah, tänkte fel Ödeshög?
Citera
2025-05-17, 18:50
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Citat:
Ah, tänkte fel Ödeshög?

Där satt den! Ortsborna försökte ett tag med "Husaberg" men det ville sig inte. Att KTM inte har vett att bättre utnyttja namnet bättre fattar jag inte! Och så "Klabbe" såklart, i Bari samt senare i Bologna.

Jag måste se om Fear and loathing in Las Vegas! Depps obetalbara "Hösskabörna"...

Inbjudan till vår "mello-tacos" (visst fan borde ett kilo prima färs och en jävla massa grönsaker räcka till tre!? ) samt frågan till Biling!
Citera
2025-05-17, 18:57
Medlem
Citat:
Där satt den! Ortsborna försökte ett tag med "Husaberg" men det ville sig inte. Att KTM inte har vett att bättre utnyttja namnet bättre fattar jag inte! Och så "Klabbe" såklart, i Bari samt senare i Bologna.

Jag måste se om Fear and loathing in Las Vegas! Depps obetalbara "Hösskabörna"...

Inbjudan till vår "mello-tacos" (visst fan borde ett kilo prima färs och en jävla massa grönsaker räcka till tre!? ) samt frågan till Biling!

Underbar film Det tackar man inte nej till! Borde räcka helt klart Tackar, klurar ut en fråga under tiden!
Senast redigerad av Bilingualbvern2.0 2025-05-17 kl. 18:59.
Citera
2025-05-17, 19:24
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Citat:
Underbar film Det tackar man inte nej till! Borde räcka helt klart Tackar, klurar ut en fråga under tiden!

Gör så. Fel av mig! Det var att som hade med just Varese 2016... //Sorry för OT-archaeology
Citera
2025-05-17, 21:00
Medlem
Citat:
Gör så. Fel av mig! Det var att som hade med just Varese 2016... //Sorry för OT-archaeology

Thanks dear old friend, mätt och belåten!

1) Mello.

2) Stadsvapen.. Hammare och något som ser medicinskt ut.

3) Marin-minister..
Citera
2025-05-17, 21:13
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Citat:
Thanks dear old friend, mätt och belåten!

1) Mello.

2) Stadsvapen.. Hammare och något som ser medicinskt ut.

3) Marin-minister..

Tigger inga ledtrådar (ingen gissning) men funderar under ett tillstånd som med medicinska termer kan beskrivas paltkoma...

Sorry för OT; Måste kolla i forat "spel o dobbel" eller vad det heter - en fattiglapp hade bettat 10 lax på Sverige till- om jag minns - 1,85 -> må han vinna! //OT-sorry
Citera
2025-05-17, 21:15
Medlem
Citat:
Tigger inga ledtrådar (ingen gissning) men funderar under ett tillstånd som med medicinska termer kan beskrivas paltkoma...

Sorry för OT; Måste kolla i forat "spel o dobbel" eller vad det heter - en fattiglapp hade bettat 10 lax på Sverige till- om jag minns - 1,85 -> må han vinna! //OT-sorry

1b) Porrig deltagare i grannland Skön egentligen..
Citera
2025-05-17, 21:24
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Citat:
1b) Porrig deltagare i grannland Skön egentligen..

Tampere!

Jo, var inget fel på Erika Vikman -> bra har man något att se fram emot
Fick hjälp m den ska det erkännas, men kände igen stadsvapnet...? Troligen hade schizofrenia den typ 2012... Blir man mossig av quizerna, eller tvärtom!?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in