2025-05-12, 01:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Han är verkligen ”street smart” som man ska vara när man ska leva det liv han och hans tjej gillar-not. Driver med polisen, retar upp KF med skryt på Instagram. Herregud

Det är helt otroligt att de inte förstår att det inte gör det lättare för honom/dom.
Citera
2025-05-12, 06:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Jag hoppas att någon som har vetskap till vem man ska vända sig till med tanke på hur han (inte själv förstås) trots allt satt och planerade dåd mot dessa två och verkar fortfarande hålla på. Bra att de är i Spanien!
Någon måste ta ett steg framåt nu och tala i klarspråk med Chrippa.
Vafan gör Jacke. Han kan väl tala förstånd med Chrippa. Är han lika hatisk som Chrippa?

Jacke är alldeles för konflikträdd för att säga något. Tror ärligt att han är rädd för Chrippa.
Chrippa har ju haft kontaktförbud, men nu när han det inte gäller längre så måste han spy ut Jockes & Anjos namn.
Citera
2025-05-12, 10:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blahblah79
Var för 6 månader sedan han skulle sänka jockeboiiiiiiis IMPERIUM!!!
Låter som om jockeboiiiiiii är en romersk kejsare och att det är antikens Roms fall och kräftan är arelius comodus😆

Det går sådär att sänka Jocke, antar att han kände sig tvungen att försöka anlita någon för att misshandla Jocke för det fanns inga lagliga sätt att komma åt honom på.
Citera
2025-05-12, 10:07
Medlem
Citat:
Han och Linnéa kommer inte ge sig förrän de har skadat Jocke och Anjo på något sätt.
Det är väl så det måste bli innan någon tar båda i nackskinnet.

Det håller jag med om, dom kommer göra precis allt för att komma åt Jocke & Anjo.
Citera
2025-05-12, 10:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av toonajnwan
Japp, en riktig king får man säga!

Så jävla dum så att klockorna stannar.
https://ibb.co/1fQ95ZM1

Men herregud hur ser han ut i håret 🫣
Citera
2025-05-12, 10:10
Medlem
Horrorgrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tomtenisse14
Det håller jag med om, dom kommer göra precis allt för att komma åt Jocke & Anjo.

Trist dock att anjo har fått svansen mellan benen och besvarar ingenting längre.
Citera
2025-05-12, 10:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Horrorgram
Trist dock att anjo har fått svansen mellan benen och besvarar ingenting längre.

Efter stämplingen så blev det nog så pass allvarligt att dom inte vågar säga så mycket.
Nu får Chrippa kriga utan att få någon respons från J & A.
Frågan är ju hur länge han orkar hålla på?
Citera
2025-05-12, 10:37
Medlem
Citat:
Det är lugnt. Jag förstår att du inte kan svara på frågan.
Du har en så trevlig attityd.

Om LimboLifes tidslinje finns tror jag att den är full av faktafel. Men det ser säkert advokaten.

Chrippa lever och mår toppen.
Spökar ut sig så han ser ut som en hallick. Jag tror han tar det som en komplimang.

Mycket svar vill personen ha men kan inte svara på en enkel fråga själv.

Såklart att det kommer vara fel och säkert inte till någon stor hjälp alls snarare tvärtom.
Citera
2025-05-12, 11:41
Medlem
Horrorgrams avatar
Citat:
Efter stämplingen så blev det nog så pass allvarligt att dom inte vågar säga så mycket.
Nu får Chrippa kriga utan att få någon respons från J & A.
Frågan är ju hur länge han orkar hålla på?

Ja helt sant!
Citera
2025-05-12, 11:44
Medlem
Hillsongsekts avatar
Citat:
Det går sådär att sänka Jocke, antar att han kände sig tvungen att försöka anlita någon för att misshandla Jocke för det fanns inga lagliga sätt att komma åt honom på.

Shit vad sjukt är han häktad för det i väntan på rättegång ekker redan dömd?
Citera
2025-05-12, 12:01
Medlem
Carrocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Han är verkligen ”street smart” som man ska vara när man ska leva det liv han och hans tjej gillar-not. Driver med polisen, retar upp KF med skryt på Instagram. Herregud

Lite som när han torska i Spanien.

Ladda upp en bild från ett gym i Alicante, 15 minuter senare när han gick ut så stod polisen och vänta på honom.
Citera
2025-05-12, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hillsongsekt
Shit vad sjukt är han häktad för det i väntan på rättegång ekker redan dömd?

Det vet du väl att han inte är.
Han försökte men ingen nappade.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in