Citat:
Långsökt då Arbogamorden var en väldigt ovanlig händelse. Majoriteten av mentalsjuka som exploderar ut i våld och mördar i hemmet är män som lämnats eller riskerar att lämnas.
Statistiken talar sitt tydliga språk.
Sedan har han långt hår på äldre bilder och kanske sparat ut det igen och misstagits för kvinna.
Ingen frisk människa skulle sjukskriva sig och åka till sitt ex om de hittade sin partner död.
Jag har erfarenhet av narcissist i relation. Det är.ganska uppenbart att jag därför ser narcissism som ett mer troligt scenario. Om det inte är någon missbrukare psykiatrin petat i en massa mediciner. Det är trots allt Västerås, de mest inkompetenta människor inom vården delar de ut arbeten till så ytterligare ett våldsdåd pga att man vägrar städa upp från högre nivåer, hade inte varit osannolikt.
Statistiken talar sitt tydliga språk.
Sedan har han långt hår på äldre bilder och kanske sparat ut det igen och misstagits för kvinna.
Ingen frisk människa skulle sjukskriva sig och åka till sitt ex om de hittade sin partner död.
Jag har erfarenhet av narcissist i relation. Det är.ganska uppenbart att jag därför ser narcissism som ett mer troligt scenario. Om det inte är någon missbrukare psykiatrin petat i en massa mediciner. Det är trots allt Västerås, de mest inkompetenta människor inom vården delar de ut arbeten till så ytterligare ett våldsdåd pga att man vägrar städa upp från högre nivåer, hade inte varit osannolikt.
Jag förstår din syn med.
Kan vara mycket möjligt men då jag kände både H och J så uppfattade jag inte H som en narcissist eller att han skulle vara psykiskt sjuk på något sätt, tvärtom så va han en reko kille och var väldigt hjälpsam mot allt och alla, han va trevlig och alltid glad, jag har inte den uppfattning av H som media och internet målar upp honom som.
J kunde däremot vara väldigt krävande emot H och mycket skulle vara på hennes vis osv.
Som sagt det är mycket möjligt att det slagit slint i huvudet på honom, henne eller båda två då jag inte träffat på varken H eller J på ett tag