2025-05-09, 15:47
Medlem
Äh va trist att det är så långdraget.Tack @banal.
Citera
2025-05-09, 15:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Åtalstiden förlängdes ännu en gång av domstolen.

Linköpings TR B 5294-24 Dagboksblad 2025-05-09
https://pixeldrain.com/u/VJH2eH33

Tack, det var ju väntat.
Citera
2025-05-09, 16:11
Medlem
Carrocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Nu Carrok kan vi prata om juridik.

Faktum är att det om Joakim Lundell inte är mytoman, vid sidan av ”dessa fruktansvärda meddelanden”, finns 10-15 anmälningar från Jocke.

Chrippa har om Jocke inte är en lögnare utpressat honom på pengar, Jocke har polisanmält att Chrippa ska ha mordhotat Anjos barn med 8 ögonvittnen och att Jocke har en videoupptagning av hotet, han har anmält Chrippa för olaga hot mot Jocke vid flera tillfällen och vid ett tillfälle har Chrippa ”hotat att mörda hela Jockes familj”, med Jonna som vittne, Jocke sa förra våren att han vid samma tillfälle, förutom att anmäla Chrippa för olaga hot av familjen, anmält Chrippa för misshandel av honom och att Jockes vän som heter Jonny var ögonvittne. I december hade Jocke fått höra och hade i sin besittning en ljudinspelningar där Chrippa planerade betala för att få Joakim klippt. Den är också nedlagd. Tror du att man, om allt detta existerar, lägger ned en förundersökning för något så milt som stämpling till grov misshandel i brist på bevisning, när dom förutom meddelanden redan är bevisat kommer från Chrippa och som ”i detalj beskriver vad som ska göras mot honom och att han har erbjudit betalning till en person som är välkänd för polisen för detta” redan är klarlagt kommer från Chrippa” besitter minst 10 ögonvittnen med mordhot mot totalt 7 olika personer och ljudinspelningar där Chrippa utför just en stämpling, om mord?

Det finns, om Jocke inte är mytoman, en beviskedja som är vattentät, brottet har gått att utreda och går att bevisa i domstol, det råder inte minsta rådande tvivel om att Chrippa har erbjudit betalning för att skada eller döda honom.

Jag förstår inte riktigt ditt svar. Du måste svarat fel person. Jag skriver inget som motsäger det du påstår.

Jag skriver att bara för att det blir nedlagd på grund av bristande bevis så betyder inte det att det inte har hänt eller att Jocke har ljugit om allt. Du får ju läsa genom allt ordentligt innan du tar dig tid och skriver.
Senast redigerad av Carrock 2025-05-09 kl. 16:19.
Citera
2025-05-09, 16:23
Medlem
Övriga dokument från igår och idag. Svaren från spanska myndigheter har inkommit så nu återstår bara sammanställning och slutförhör.

Linköpings TR B 5294-24
https://pixeldrain.com/l/fpfqv8jq

Det bidde inte Spanien och soliga sandstränder, det bidde en badbassäng i Linköping med skitiga byxor.
Citera
2025-05-09, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Det finns de som vet fattar du väl. Det är inte bara Chrippa som har material vilket är självklart.

Citat:

Tack banal 🙏[b][b]
Citera
2025-05-09, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carrock
Jag förstår inte riktigt ditt svar. Du måste svarat fel 0person. Jag skriver inget som motsäger det du påstår.

Jag skriver att bara för att det blir nedlagd på grund av bristande bevis så betyder inte det att det inte har hänt eller att Jocke har ljugit om allt. Du får ju läsa genom allt ordentligt innan du tar dig tid och skriver.

Du fortsätter fortfarande göra gällande att Chrippa skulle vara skyldig till den fabulerade "stämplingen". Det är inte enbart rättsvidrigt, det är också stört på en nivå som påminner om Rasks förtalsvideor. Du är bortom hjälp.
Citera
2025-05-09, 16:37
Medlem
Citat:
Övriga dokument från igår och idag. Svaren från spanska myndigheter har inkommit så nu återstår bara sammanställning och slutförhör.

Linköpings TR B 5294-24
https://pixeldrain.com/l/fpfqv8jq

Det bidde inte Spanien och soliga sandstränder, det bidde en badbassäng i Linköping med skitiga byxor.

Återigen Tack banal 🙏
Citera
2025-05-09, 16:39
Medlem
Har de förlovade hällt ut proteinpulvret och gått över till Ozempic?
Citera
2025-05-09, 16:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Hen är en ljugande foliehatt, som foliehattssekten hen måste inte kan ifrågasätta. Jocke ska inte straffas för att ha stalkat en 25-årig tjej och trakasserat halva umgängeskretsen i flera år, men Chrippa ska sitta i fängelse för att han vägrar betala Sherlocks fredagsöl med bidragsgänget.

Varför skriver du och dina att ”23-årig tjej” 25-årlig tjej” som att det är ett litet oskyldig barn? Man är vuxen då! Och har varit vuxen i flera år! Sluta påpeka hennes ålder hela tiden - HON ÄR EN GROWN ASS WOMAN
Citera
2025-05-09, 17:00
Medlem
Citat:
Ditt jävla CP asså. Har du fortfarande inte fattat det jag skriver så kan du bara lägga ner.

Svara på denna fråga istället: har Chrippa gjort sig skyldig till den fabulerade stämplingen? Om så är fallet, kan du presentera dina bevis för detta inför alla i tråden? Kan du inte det vore det lämpligaste att du ligger lågt hädanefter.

Vad gäller att kalla användare "CP" är det helt opåkallat. Du kanske inte visste det men "CP" ( det vill säga Cerebral Pares ), är en muskelsjukdom och har ingenting att göra med de drabbades intellekt.
Citera
2025-05-09, 17:00
Medlem
Citat:

Tackar, då kan han låtsas leka mangas ett tag till. 🤣
Citera
2025-05-09, 17:48
Medlem
Citat:
Du har uppenbarligen problem med läsförståelsen så du behöver inte bemöda dig att citera mig. Tack och hej med dig.

Jag tolkar ditt svar som att du inte kan presentera några som helst bevis för att Chrippa skulle vara skyldig till någon "stämpling" mot någon. Ändå försöker du driva den linjen i tråden. Jag har förståelse om du har någon diagnos/sjukdom, men då är det till din fördel om du inte försöker driva denna tankelinje i tråden.

Det finns hjälp att få Carrock! Ring jourhavande medmänniska om du inte redan har en kontakt med psykiatrin. Om så är fallet: ring denna din kontakt i psykiatrin!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in