2025-05-08, 17:52
Medlem
Leastons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrTyger
Sol går riktigt bra, Eth ännu bättre. BTC långt efter i prisutveckling (trots ett pris på 101K).

Intressant utveckling.
Sorry men garvade till lite: https://i.imgur.com/FDDOFyY.png

Nu tror jag att om ETH skall återhämta sig mot BTC så är det en bra nivå att studsa på, men hur hög studsen blir och hur länge den pågår är högst oklart. Men visst, efter nästan 3 år av nerställ så behöver den återhämta sig lite.

Ethereum behöver fortfarande lösa värdsliga problem. Tills sådana saker börjar skönjas så tror jag fortfarande att Bitcoin är betydligt bättre risk reward och att Ethereum bara är en distraktion tillsammans med Doge, EOS, TRUMP, IOTA, PEPE m.m.
Senast redigerad av Leaston 2025-05-08 kl. 17:58.
Citera
2025-05-08, 17:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Leaston
Sorry men garvade till lite: https://i.imgur.com/FDDOFyY.png

Nu tror jag att om ETH skall återhämta sig mot BTC så är det en bra nivå att studsa på, men hur hög studsen blir och hur länge den pågår är högst oklart. Men visst, efter nästan 3 av av nerställ så behöver den återhämta sig lite.

Känner till det.

Jag pratar förstås om utvecklingen på dagen och om potentiell uppsida.
Citera
2025-05-08, 18:02
Medlem
Ja, kanske att det vänder nu. Men det är nog många nivåer ovanför där trötta placerare kommer att vilja sälja.
Citera
2025-05-08, 19:08
Medlem
En flaskhals mindre. Ethereum Upgrade A Success!
Citera
2025-05-09, 09:20
Medlem
nitinitis avatar
Lets go eth
Citera
2025-05-09, 09:42
Medlem
Monerokungens avatar
Är i skrivande stund ändå lite glad att jag inte sålde av mina ETH på 1500USD
Citera
2025-05-09, 09:50
Avslutad
Köpte för kaffepengar, upp 1000 SEK på 5 minuter.
Citera
2025-05-09, 11:53
Medlem
nitinitis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Monerokungen
Är i skrivande stund ändå lite glad att jag inte sålde av mina ETH på 1500USD

Själv fyllde jag på på de nivåerna. Sluta lyssna på all fud i dessa trådar. Hazenectar och leaston har bagholdat SOL i evigheter och sprider fud om eth hela dagarna.
Citera
2025-05-09, 12:19
Medlem
Monerokungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nitiniti
Själv fyllde jag på på de nivåerna. Sluta lyssna på all fud i dessa trådar. Hazenectar och leaston har bagholdat SOL i evigheter och sprider fud om eth hela dagarna.

Grymt
Citera
2025-05-09, 12:22
Avslutad
Citat:

Snyggt köp därnere, funderade på detsamma men kom aldrig till skott.
Citera
2025-05-09, 14:44
Medlem
hazenectars avatar
Citat:

Jag köpte ETH på piko-botten för några veckor sedan, allt är dokumenterat i tråden så du kan bara hålla käften din jävla pajas.

Tillskillnad från dig skrev jag när jag gjorde det. Att du skulle ha köpt botten såhär i efterhand är givetvis rent nonsens.
Citera
2025-05-09, 15:20
Medlem
Leastons avatar
Citat:
Jag har väl ändå tydligt sagt att ETH kan pumpa av samma anledningar som tex $EOS eller $TRUMP kan pumpa? Att det kanske tom är troligt med en liten pump (tror jag att jag sa så sen som här om dagen)…

Men så länge inte ETH börjar löser värdsliga problem så kanske det är en pump man skall sälja i snarare än köpa?

Du nämner SOL. SOL som faktiskt används (drog in mer fees i Q1 än ETH och ALLA layer 2 tillsammans), SOL som ämnar att döda Nasdaq med sin Firedancer uppgradering (på tal om use case alltså). Lyckas Solana med det? Jag vet inte, men det är ett tydligt försök på något riktigt till skillnad från vad jag hört om ETH.

Nu väntar vi bara in Eth pajasen Sebastian som återigen blivit kränkt och som tror att han lyfter Ethereum, inte genom adressera de öppna frågorna som ställs utan genom att gå till personangrepp.
Senast redigerad av Leaston 2025-05-09 kl. 15:23.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in