2025-05-07, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Pratar man om brevlådeagenter, Hells Angels och gängkriminalitet. Då vet alla vilken klubb det handlar om. Sveriges mest kriminella förening som finansierats av Putins hantlangare.

DIREKTA ekonomiska kopplingar till ryska oligarker.

Sinnessjukt.

Och som om detta inte var nog så delar de address med Glenn Nybergs arbetsgivare.

Det finns Djurgårdare i Hells Angels också
Citera
2025-05-07, 23:50
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Varför fick inte vi frispark när ni körde över Kosugi momentet innan ni trillade in en boll?

Nyberg tappade helt klart matchen redan från start och gjorde konstiga beslut matchen igenom.
Citera
2025-05-08, 00:10
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Pratar man om brevlådeagenter, Hells Angels och gängkriminalitet. Då vet alla vilken klubb det handlar om. Sveriges mest kriminella förening som finansierats av Putins hantlangare.

DIREKTA ekonomiska kopplingar till ryska oligarker.

Sinnessjukt.

Och som om detta inte var nog så delar de address med Glenn Nybergs arbetsgivare.
Excuse me while I light my spliff. Oh lord I need to take a lift. From reality I just can't drift. That's why I'm staying with this riff.

HIFDIF! HIFDIF! HIFDIF!
Citera
2025-05-08, 06:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Själv väntar jag på att DIF går och blir drogliberala, byter inmarschlåt till Easy Skanking, och tar det ultimata och slutliga steget för att kunna fullborda sin HIFDIF transformation. Tänk vilken kassa ni får om ni slår ihop penningpåsarna? Och ytterligare en farmarklubb på köpet!

Att slå ihop de två lagen enligt formeln 1+1=0 eftersom fansen hade spytt hade ju varit lämpligt för oss andra. Vi lyckades ju klara oss för ett antal år sedan när Fc Gothia dryftades. Det laget hade väl varit upplöst sedan länge. Och Gais II hade väl fått starta om i div 8 eller så och kanske gått upp några hack vi det här laget.

Föreslår dock en ny inspelning av Just idag är jag stark till Just idag är jag klen, just idag mår jag skit etc... Det hade nämligen blivit följden för fansen.
Citera
2025-05-08, 07:04
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gnirfengnorfen
Att slå ihop de två lagen enligt formeln 1+1=0 eftersom fansen hade spytt hade ju varit lämpligt för oss andra. Vi lyckades ju klara oss för ett antal år sedan när Fc Gothia dryftades. Det laget hade väl varit upplöst sedan länge. Och Gais II hade väl fått starta om i div 8 eller så och kanske gått upp några hack vi det här laget.

Föreslår dock en ny inspelning av Just idag är jag stark till Just idag är jag klen, just idag mår jag skit etc... Det hade nämligen blivit följden för fansen.
HIFDIF har redan en inmarschlåt som hunnit fira fler (mentala)födelsedagar än kukräven och QuantumQueef tillsammans; https://www.youtube.com/watch?v=fhTOVGg90SA
Citera
2025-05-08, 09:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Själv väntar jag på att DIF går och blir drogliberala, byter inmarschlåt till Easy Skanking, och tar det ultimata och slutliga steget för att kunna fullborda sin HIFDIF transformation. Tänk vilken kassa ni får om ni slår ihop penningpåsarna? Och ytterligare en farmarklubb på köpet!
De kör redan en ramsa som heter Djurgårn, Hasch och Kokain iallafall

https://x.com/dif_ramsor/status/1760341983153832125?s=46
Citera
2025-05-08, 10:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Nyberg tappade helt klart matchen redan från start och gjorde konstiga beslut matchen igenom.
Ja. Annars hade AIK haft många gula och Icherwood utvisad redan i första halvlek. Bara Icherwood borde haft ca FYRA gula...
Citera
2025-05-08, 11:34
Medlem
Abdoulie Manneh scoutas av Brighton och Wolves. Om han säljs så blir det säkert den dyraste övergången i klubbens historia, men hur mycket kan man tänka sig att Mjällby kan våga begära? 80 mil om han går till PL?
Citera
2025-05-08, 12:20
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svenshult
Abdoulie Manneh scoutas av Brighton och Wolves. Om han säljs så blir det säkert den dyraste övergången i klubbens historia, men hur mycket kan man tänka sig att Mjällby kan våga begära? 80 mil om han går till PL?
Bajen förbereder nytt bud på Röjkjaer.

Citat:
När det kommer till budnivåer så ska Mjällby kräva 16-18 miljoner kronor vilket skulle göra honom till Bajens dyraste genom tiderna med tanke på att Veton Berisha kostade 16 miljoner för några år sedan.

Får vi honom är sm-guldet hemma igen.
Samtidigt, tappar Mjällby båda dessa så har dom tappat det eventuella grepp dom har guldet.
Citera
2025-05-08, 12:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av QuantumQuill
Bajen förbereder nytt bud på Röjkjaer.

Får vi honom är sm-guldet hemma igen.
Samtidigt, tappar Mjällby båda dessa så har dom tappat det eventuella grepp dom har guldet.
Røjkjaer vill till Bajen som det verkar och då gäller det bara att ta så bra betalt som det går. Vi har redan nobbat Bajen och Røjkjaer en gång och klubben kommer inte göra det en andra, vilket Torstensson redan mer eller mindre sagt.

Manneh hoppas jag man kan behålla säsongen ut men om det kommer ett monsterbud nu i sommar så ryker han med. (Men kanske kan klubben låna honom tills säsongen är färdigspelad).
Citera
2025-05-08, 12:40
Medlem
Kung_Ingentings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svenshult
Røjkjaer vill till Bajen som det verkar och då gäller det bara att ta så bra betalt som det går. Vi har redan nobbat Bajen och Røjkjaer en gång och klubben kommer inte göra det en andra, vilket Torstensson redan mer eller mindre sagt.

Manneh hoppas jag man kan behålla säsongen ut men om det kommer ett monsterbud nu i sommar så ryker han med. (Men kanske kan klubben låna honom tills säsongen är färdigspelad).
Om Mjällby fortfarande har häng på toppen när sommarfönstret närmar sig så hoppas jag att man behåller båda säsongen ut. Även Stroud och eventuella andra som kan vara aktuella. Hur många chanser kommer Mjällby få att ta en riktig topplacering i allsvenskan? Och pengar finns, det finns ingen akut anledning att sälja.
Citera
2025-05-08, 12:58
Medlem
bananjuices avatar
Helt självklart för mig att om Mjällby kan tänka sig att sälja lägga 20 milj på Röjkjaer.

Ska bli väldigt spännande att se vad som händer de gulsvarta i sommarfönstret.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in