2025-05-05, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oldg
"Spelar det någon roll om jag gillar få en dildo upp i röven...." Korrigering; det skall inte vara röven utan det skall vara i arslet! Alltså - Håkan Bergmark "Spelar det någon roll om jag gillar få en dildo upp i arslet...."

Här ifrån 6.20 https://www.youtube.com/watch?v=YIU9xzyTKCo&t=252s Rätt skall vara rätt!

Sjärtis går från klarhet till klarhet i den frågan!
Citera
2025-05-06, 05:53
Medlem
Bur-q-ua12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Koktiskit
I en live sändning här om sistens bland annat.
Finns i tråden.
Med flera tillfällen!
Man behöver som sagt alldrig hitta på något när det gäller Sjärtis..

Så kan du köra din fåniga härskartekniker hur mycket du vill Tanten.
Länka gärna.
Varför kallar du honom så som du gör och använder fåniga härskartekniker?
Citera
2025-05-06, 05:55
Medlem
Bur-q-ua12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Potler
Om du nu tycker att Bergmark ljuger och överdriver om allt han säger varför skulle du då tro på att han är en förintelseförnekare? Varför tycker du att det skulle stämma när allt annat enligt dig är bluff.
Bra poäng, även om jag saknar en länk till kanske en video, där föremålet för observation säger det där av någon här påstådda, förment klandervärda.
Senast redigerad av Bur-q-ua12 2025-05-06 kl. 05:57.
Citera
2025-05-06, 06:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bur-q-ua12
Länka gärna.
Varför kallar du honom så som du gör och använder fåniga härskartekniker?

Alla svar finns i tråden!
Senast redigerad av Koktiskit 2025-05-06 kl. 06:59.
Citera
2025-05-06, 06:18
Medlem
Citat:
Bra poäng, även om jag saknar en länk till kanske en video, där föremålet för observation säger det där av någon här påstådda, förment klandervärda.

Det finns länkar i tråden!
Citera
2025-05-06, 07:42
Medlem
Oldgs avatar
Citat:

Se nedan! Annars kolla sidan 823

Citat:
Fortfarande LÄS TRÅDEN!!!! Jag och andra är inte dina betjänter! DU får göra som alla andra, använda SÖK FUNKTIONEN - LÄS TRÅDEN!!!!! Jag skiter fortfarande i vad du tror och tycker! Var slö då och men sluta klaga och ställa frågor där svaren, FINNS I TRÅDEN! Och ingen annan i tråden kommer att bry sig, förutom Bergmarks sektmedlemmar som du uppenbarligen tillhör! Har du problem med kognitiv förmåga eller Svenska språket?
Citera
2025-05-06, 09:58
Medlem
Citat:

Det kliar visst i pälsen på sekt Trollen
Med deras ständiga frågor efter bevis.
Känns som det är samma skrot o korn som deras älskade Håkan Sjärtis Bergmark,
De vaknar upp varje dag med ett minne som är blankt efter gårdagens standard fylla.?
Citera
2025-05-06, 12:35
Medlem
Oldgs avatar
Citat:

Citat:

På grund av deletade inlägg så är sidan nu 822.
Citera
2025-05-06, 17:04
Medlem
I dagens porrklubb är HB otroligt påverkad sluddrar och har svårt att hålla ögonen öppna.
Är väl bara trött?
Då han varit nykter sen 1989..🤔
Visst ja öl räknas inte som att supa enligt oraklet..😁
Citera
2025-05-06, 19:56
Medlem
prominentens avatar
Bli nu inte besatt av Håkans stjärtlekar

Citat:
Ursprungligen postat av Koktiskit
Sjärtis går från klarhet till klarhet i den frågan!
Citera
2025-05-06, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av prominenten
Bli nu inte besatt av Håkans stjärtlekar

Med tanke på att HB ser ut som han jobbar i spökhuset på Grönan e dylikt.
Så är bara tanken på HBs sjärtlekar outhärdligt 🤢🤢🤢😱.

Men visst är det roande att en av landets största homofober och bög hatare gillar sånt.
😂😂😂
Citera
2025-05-07, 11:05
Medlem
Oldgs avatar
2 okunniga nollor som inte kan läsa innan till eller vet något - I Dagens - Lunchklubben 7 maj Sverige styrs nu av CIA och Carl Bildt https://www.youtube.com/watch?v=SusCFrIHtLE

Det är en genomlysning av underrättelsearbetet se https://www.expressen.se/nyheter/sverige/partiledarna-i-sakerhetsmote-carl-bildt-deltar/

"Carl Bildt har tidigare fått i uppdrag att utreda Sveriges underrättelseverksamhet, en utredning som regeringen tillsatte 2023.

”Utredningens uppdrag är att se över underrättelseverksamheten till stöd för svensk utrikes-, säkerhets- och försvarspolitik samt i övrigt för kartläggning av hot mot Sveriges säkerhet.”

De är som vanligt "sena på bollen" och vad har de problem med? Skall vi ha ett försvar eller inte? Speciellt ett civilförsvar? Håkan du som är så rädd över att det inte fanns några skyddsrum där du bor? Finns minst ett 20-tal inom hundra meter enligt uppgift.

Sedan "Klanderholm" känner jag och kan bara säga så här, han skulle aldrig ha haft det jobbet som Nationell Säkerhetsrådgivare, han är bra som en byråkrat och skulle ha varit bäst på repetitiva uppgifter.

Sedan detta tjat om Kristersson är en Bög, Håkan? Du som alltid hotar med stämning eller skickar in dina hejdukar med hat och hot när du får brallorna nerdragna? Är det inte dags att du kommer ut ur garderoben? Du liknar mer och mer Ernst Röhm men till skillnad ifrån dig så hade Röhm en riktigt militär karriär!

Hur skall de ha det? Är det Wallenberg eller Carl Bildt eller är det CIA (som sköts av judarna/Israel enligt Witte) som styr Sverige? Svårt att hålla isär alla konspirationsteorierna?

Sedan 6,40- Håkan - "Jag har ingen pension att leva på"...???? Du som betalat 440 miljoner i skatt? Dessutom då inte gått pension än eller hur? Sedan varför skulle du och Rönne dela på 70 miljoner (ifrån 7,17 och en bit framåt!)? Du har ju dina "3 Kg guld" att falla tillbaka på eller hur?

Sedan kan inte dessa 2 herrar lära sig hur det kommunala, regionerna och de statliga finanserna sköts/administreras/beslutas? Och separationen mellan dessa.....

Finns mer men jag orkar inte........
Senast redigerad av Oldg 2025-05-07 kl. 11:09.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in