2025-05-07, 13:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Är du allvarlig med att en av Sveriges största influerare använder sociala medier? Ring hänt extra du får förmodligen en tipspeng för årets nyhet. Vad menar du för hämndlystna pikar?

”En av av Sveriges största”. Du/ni yrar vännen.
Citera
2025-05-07, 13:15
Medlem
Citat:
Det har jag inte ens skrivit, så det kan du ta med Chrippa, Anjo eller Jocle.

Dom har ljugit om både stämplingar och mordhot, det är ju bevisat. Vad tycker du om det egentligen?

Dom är tysta för att dom vet vad som väntar, inte ett enda ord om Chrippa eller Linnea när dom har varit så pratglada. Vad tycker du om yrkeskriminella pappor?

Eftersom de du nämner förutom Chrippa är inte yrkeskriminella. Egentligen inte Chrippa heller men eftersom han inte har ett yrke och drar in brottsliga pengar får han trots allt kallas yrkeskriminell.

Johodu, du har gjort stor grej av att de ljuger om att Chrippa ville bryta armar osv. Varför ändrar du dig?
Du har ju varit så säker.
Citera
2025-05-07, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tomtenisse14
Kollade med tingsrätten och det finns inget mot Anjo & Rask än för dom som vill veta.

Nej, jag vill inte veta. Jag vill veta vad ditt tvärsäkra uttalande om att Den kriminella skithögens grovt kriminella brottslighet mot Chrippa och Linnea har lagts ned grundar sig i. Det måste ha gått närmare en månad sedan du lovade att det skulle komma inom ett par dagar. Fortfarande ingenting.

Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Eftersom de du nämner förutom Chrippa är inte yrkeskriminella. Egentligen inte Chrippa heller men eftersom han inte har ett yrke och drar in brottsliga pengar får han trots allt kallas yrkeskriminell.

Johodu, du har gjort stor grej av att de ljuger om att Chrippa ville bryta armar osv. Varför ändrar du dig?
Du har ju varit så säker.

I varje fall Anjo har gjort mycket pengar på organiserade förtalskampanjer mot inte bara Chrippa och Linnea, utan mot ett flertal andra individer. Det skulle jag säga är att vara yrkeskriminell. Det är inte lagligt att förtala andra, även om Anjo har normaliserat sitt kriminella beteende.
Citera
2025-05-07, 13:59
Medlem
Citat:
Är du allvarlig med att en av Sveriges största influerare använder sociala medier? Ring hänt extra du får förmodligen en tipspeng för årets nyhet. Vad menar du för hämndlystna pikar?
En av de största🤣
Citera
2025-05-07, 14:09
Medlem
Citat:
Jag vet hur det går till, pallal frågade vart jag har läst det, Revolut fungerar ofta som en mellanhand och överföring mellan olika konton.
Det är just såna saker eko utredare och då används Revolut flitigt och det är även så kräftan har gjort med Julia.
Alla banker, inte bara Revolut tillhandahåller tjänsten ”överför tillgångar”.

Vad ska han med revolut till när han enligt Flashbacksekten använder kontanter från hemliga spanska konton? Ni säger ju att han tar han sitt lilla spanska bankkort, fintar polisen och säkerhetskontrollen, sätter sig på planet till Spanien och går till den magiska pengamaskinen kallad bankomaten och tömmer laxodlingen och skickar hem buntar hem till Sverige eftersom han aldrig har kontanter eller på sig när kronofogden gör utmätning i tullen.
Citera
2025-05-07, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
”En av av Sveriges största”. Du/ni yrar vännen.
Han är ju det, förra året försörjde han fyra småbarnsfamiljer.

Just du kan nia mig.
Citera
2025-05-07, 14:19
Medlem
Citat:
Förmodligen för att han kände sig understimulerad.

Ja han blev mer stimulerad över att sitta med daxvax i sitt spretiga hår och löka cs 16/h dygnet.. Och nu spelar den osäkra Christoffer någon gangster mongul! Ett skämt!!
Citera
2025-05-07, 14:19
Medlem
Citat:

Vad ska han med revolut till när han enligt Flashbacksekten använder kontanter från hemliga spanska konton? Ni säger ju att han tar han sitt lilla spanska bankkort, fintar polisen och säkerhetskontrollen, sätter sig på planet till Spanien och går till den magiska pengamaskinen kallad bankomaten och tömmer laxodlingen och skickar hem buntar hem till Sverige eftersom han aldrig har kontanter eller på sig när kronofogden gör utmätning i tullen.
Du som påstår dig veta allt har väl inte kunnat missa att han använt Revolut. Du är helt sanslös i dina fantasier. Skärp dig.
Citera
2025-05-07, 14:32
Medlem
Citat:

Nej du kan inte göra såna stora överföringar på Swedbank eller handelsbanken tex utan att visa upp vart pengarna kommer ifrån, speciellt inte mellan flera olika konton, nu är banken stenhårda på det just därför har det varit lättare med Revolut,
Det är heller ingen hemlighet att han använder just den banken vilket han sagt flera ggr själv.

Läs en Fup så kanske du fattar varför dom kollar upp just Spanien och hur det går till.
Citera
2025-05-07, 14:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Beskriv hur det är att förtala någon som själv agerar brottsligt och klandervärt. Baronen sitter och förtalar folk och man skriver, ”det är förtal attt säga si och så om en person”. Det är Baronen som utpekar sig själv som brottslig och klandervärd.

Sedan undrar jag varför du har ett så stort behov av att ta ett kriminellt slödder i försvar? Det säger verkligen mycket om dig som person, och det gör så att man inte kan t någonting du skriver på allvar.

Såna som du förtjänar att bli avrättade.

Varför skyddar du en kriminell som kräftan?

Jag försvara inte men som det ser ut så verkar det inte bli ett skit mot Anjo & Rask och då ska det också komma ut.
Citera
2025-05-07, 14:39
Medlem
Citat:

Revolut i sig har inte med kriminella att göra utan de kriminella som använder den banken för kriminella handlingar. Vad är det du inte fattar?
Citera
2025-05-07, 14:40
Medlem
Citat:
Varför skyddar du en kriminell som kräftan?

Jag försvara inte men som det ser ut så verkar det inte bli ett skit mot Anjo & Rask och då ska det också komma ut.

Skyddar inte Kräftan. Han ska lagföras om det fastställs att han gjort sig skyldig till brottslighet i en domstol. Det jag ställer mig emot är det grova förtalandet av honom på internet. Där ett par kriminella rättshaverister har tagit sig friheten att pissa på honom offentligt i över ett år, och rättfärdigar det med att han själv är en brottsling. Chrippas fel gör inte dessa individers beteende mer rätt.

Beskriv hur det inte verkar bli ett skit av det. Du har sagt det många gånger, men aldrig kommit med några belägg för ditt påstående.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in