2025-05-05, 07:07
  #72925
Medlem
Horrorgrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Alla utan stämplingen.

Så du menar att ekobrotten lagts ned?
Citera
2025-05-05, 07:39
  #72926
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Kräket har nu loggat in på Kick för att gjuta lite mod i speltorskarna:
https://ibb.co/YYjPJ4r

Han har inte streamat än.

Karln är 36 år...
36 år!
Låt det sjunka in.
Lägger ut en j-la smiley för att typ, "kolla vad jag vågar göra".
En stor jäkla barnrumpa.
Att några öht tycker att denna misär till människa är något att se upp till och försvara dagligen är en gåta.
Citera
2025-05-05, 09:35
  #72927
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sherlock6601
Karln är 36 år...
36 år!
Låt det sjunka in.
Lägger ut en j-la smiley för att typ, "kolla vad jag vågar göra".
En stor jäkla barnrumpa.
Att några öht tycker att denna misär till människa är något att se upp till och försvara dagligen är en gåta.

Dessa personer lever väl lika mycket miserabelt liv som han själv gör. De tänker förstås inte på att karln är 36 år och aldrig gick ut grundskolan. Bara det att någon skriver ”hjärtligt välkommen till verkligheten”.
__________________
Senast redigerad av kajnus 2025-05-05 kl. 10:07.
Citera
2025-05-05, 10:38
  #72928
Avslutad
Please take a moment o kolla in C's senaste Tiktok-video/dans (?)
Herre. Gud. Vad är det för fel på karln?
Och lika trevlig som vanligt i kommentarsfältet.

Taggat Lamine Yamal och skriver "I know that that this collab is big for u, but I hope I like it!"
What?

Chrippa, snälla, lugna ner dig, bete dig och betänk att du har en dotter som om 6-7 år kommer att bevittna detta elände på sina sociala medier......
Citera
2025-05-05, 10:42
  #72929
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Horrorgram
Så du menar att ekobrotten lagts ned?

Nej det är inte nedlagt, det gäller alla brott förutom eko & stämplingen.
111-111 la upp bild på det för en tid sen.
Citera
2025-05-05, 11:32
  #72930
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
vilka brott har lagts ner pga åtalsunderlåtelse?
Det vet dem inte.
Vi vet att eko inte är nedlagt.
Och att stämplingen är nedlagd i brist på bevis.
De kommer gissa att resten är nerlagda pga åtalsunderlåtelse. Men eftersom de inte ens kan specificera dessa "resterande brott", (var ju 15 stycken bara ifrån jocke) så har de inte heller koll på exakta orsaken att brotten ledes ner.
Citera
2025-05-05, 12:29
  #72931
Medlem
Horrorgrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tomtenisse14
Nej det är inte nedlagt, det gäller alla brott förutom eko & stämplingen.
111-111 la upp bild på det för en tid sen.


Tror du han kommer åtalas?
Citera
2025-05-05, 12:31
  #72932
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Horrorgram
Tror du han kommer åtalas?

Det tror jag absolut, man brukar se ett stort allvar på just ekobrott.
Citera
2025-05-05, 12:32
  #72933
Medlem
Horrorgrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tomtenisse14
Det tror jag absolut, man brukar se ett stort allvar på just ekobrott.

Ja, dock har detta tagit sjukt lång tid.
Citera
2025-05-05, 12:36
  #72934
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deimos01
Det vet dem inte.
Vi vet att eko inte är nedlagt.
Och att stämplingen är nedlagd i brist på bevis.
De kommer gissa att resten är nerlagda pga åtalsunderlåtelse. Men eftersom de inte ens kan specificera dessa "resterande brott", (var ju 15 stycken bara ifrån jocke) så har de inte heller koll på exakta orsaken att brotten ledes ner.

Rask, Felicia, Anjo, Jocke, Jonna,säkert någon mer fick det nedlagt pga Åtalsunderlåtelse.
Bilder har legat i tråden.
Även en anmälan mot Linnea lags ner pga Åtalunderlåtelse, vilket tyder på att hon också får straff.
__________________
Senast redigerad av Tomtenisse14 2025-05-05 kl. 13:07.
Citera
2025-05-05, 12:38
  #72935
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Horrorgram
Ja, dock har detta tagit sjukt lång tid.

Ekobrott tar ofta tid, nu väntade åklagaren att 2 andra länder ska höra av sig med uppgifter, efter det kan hon vara redo att väcka åtal.
Citera
2025-05-05, 13:03
  #72936
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Horrorgram
Ja, dock har detta tagit sjukt lång tid.

Känns väl mer som att det innebär att de haft väldigt mycket att utreda, m a o mycket att åtala för....
Han lyckades ju även få till ett par extra åtalspunkter, trots under utredning redan. Proffs.
Så tänker jag. Men jag är ingen expert.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in