2025-05-03, 18:05
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Det heter enskild vårdnad. Han har 2 av 14 dagar.
Men chrippa är ju så hemsk och farlig enligt er, hur kan en hemsk och farlig man få tillåtelse att ha sitt barn var annan helg? Vilken mamma lämnar sitt barn till en sån person?
Citera
2025-05-03, 18:08
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Så ingen fantasi från Jocke.
Personen du svarade sa inte att det var fantasier ifrån jocke, dock spred Jocke informationen som sanning, vilket känns väldigt dumt när det inte ens fanns bevis för stämplingen.
Men du och Jocke är duktiga på att försöka sprida saker som sanning även fast det inte finns bevis. Bara för att ni hatar chrippa så mycket. Riktigt sorgligt.
Citera
2025-05-03, 18:10
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Allt är inte svart eller vitt ingen påstår han var guds bästa barn fram till 2023.
Varför läste du inte inlägget jag svarade på? Så hade du inte behövt se så korkade ut?
Citat:
Den enda som jag tror påverkar Chrippa att bete sig som han gör , är hans ”andra hälft”. Skulle nästan fundera över om hon inte är hjärnan och den som tänker ut alla ”smarta” saker han ska göra.
= Han lägger ansvaret på Linnea och missar helt att chrippa betedde sig som en idiot och begick brott innan han träffade Linnea. Eller har jag fel?
Citera
2025-05-03, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deimos01
Jocke kommer aldrig kunna ta avstånd ifrån familjen berg. Du kommer få se i framtiden att han både kommer ha kontakt, blanda sig i saker och försöka göra saker för att skada/såra familjen berg
Det vore underbart om jocke kunde ta avstånd, men det kommer aldrig ske, Jocke är inte förmögen att släppa familjen berg och låta dem vara ifred

Framtiden får utvisa. Inte mer än så. Jag kan inte gå in med nån 100 % garanti för nåt.
Citera
2025-05-03, 18:14
Medlem
Citat:
Men chrippa är ju så hemsk och farlig enligt er, hur kan en hemsk och farlig man få tillåtelse att ha sitt barn var annan helg? Vilken mamma lämnar sitt barn till en sån person?
Frågan bör du ställa till rätten,inget Julia kan påverka.Soc bestämmer och de anser tydligen att Lilla C kan träffa kräket.
Citera
2025-05-03, 18:14
Medlem
Citat:
Och varför klippte du bort delen där jag undrade varför det är okej att ogilla Jocke när du gör det, men nu när du avgudar Jocke måste alla avguda honom? Varför kan du inte respektera att folk har en annan åsikt än dig gällande chrippa, Linnea och Jocke? Speciellt när din åsikt är baserad på information du får ifrån jocke? Som flera gånger varit felaktig.

För det är bara massa trams.
Citera
2025-05-03, 18:15
Medlem
Citat:

Ta det med Julia inte med mej!!
Citera
2025-05-03, 18:16
Medlem
Deimos01s avatar
Något jag faktiskt inte kommer kunna släppa är barnet.
Hur chrippa målas upp som en hemska människa, han hotar, är våldsam och farlig, han misskötte barnet allvarligt och hans flickvän slår barnet (enligt användare här)
Trots det lämnar mamman barnet till honom var annan helg?

1: Bryr sig inte mamman om barnet och det är därför hon lämnar barnet till pappan?
2: Är det så att folk som har bevis för dessa hemska anklagelser inte ger bevisen till soc eftersom de vill att barnet ska fara illa?
3: Eller kan det vara så att det inte finns några bevis för dessa anklagelser, att det bara är användarens fantasier?

Jag tror varken chrippa eller Julia är några toppen bra föräldrar, men skulle chrippa vara så hemsk som folk påstår så måste punkt 1 eller punkt 2 vara sanna.
Citera
2025-05-03, 18:18
Medlem
Citat:
Trodde Anjo o Rask var stora på YT innan Jocke blev vän men dem...

Men nu går det åt helvete för dom. Sedan dom började jämföra sig och umgås med Jocke och tro att dom är större än vad dom är.

Den ena tror han är SVT dokumentär, och den andra trodde han var ekonomiskt oberoende men blev fattigare än någonsin på grund korkade beslut.

Stämmer nog ganska så bra på Chrippa med att han var mera ”förmögen” för 10 år sedan än idag när han fått för sig att han är rik och känd.
Citera
2025-05-03, 18:18
Medlem
Citat:

I samband med domstolsförhandlingen om vårdnad så avtalade föräldrarna om visst umgänge. Han frånsade sig vårdnaden, och Julia bestämmer alltså allt praktiskt kring dottern. Det är ju uppenbart att han inte klarade av sitt föräldraskap, men två helger i månaden kanske han klarar av att vara drogfri?

Har ungen blöja än? Han springer efter henne med en nocco, en skitful fejkklocka och en napp i högsta hugg - det ser inte klokt ut.
https://ibb.co/TSnXKBY
Citera
2025-05-03, 18:19
Medlem
Citat:
Personen du svarade sa inte att det var fantasier ifrån jocke, dock spred Jocke informationen som sanning, vilket känns väldigt dumt när det inte ens fanns bevis för stämplingen.
Men du och Jocke är duktiga på att försöka sprida saker som sanning även fast det inte finns bevis. Bara för att ni hatar chrippa så mycket. Riktigt sorgligt.

Ta och öva på läsförståelsen.

"Har inte orkat med den här tråden då den har blivit en snedtripp. Kan någon sammanfatta varför denna chrippa inte får försvara sig? Jag själv hade inte nöjt mig med några videos om någon i min släkt fått en paranoid psykos och fått mig att runka bort massor av tid i fängelse för denne fått för sig att jag ska mörda idioten. Ibland måste en bror ta fram näven."

Fått för sig.
Citera
2025-05-03, 18:19
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Framtiden får utvisa. Inte mer än så. Jag kan inte gå in med nån 100 % garanti för nåt.
Du som har kontakt med Jocke kan ju säga till honom att det bästa för honom vore verkligen att släppa familjen berg. Låta dem sköta sitt eget liv, och inte blanda sig i.
Jocke mår ju inte bra av det, och han behöver fokusera på sig själv och sin familj, inte vad chrippa eller någon annan i familjen berg gör.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in