2025-05-03, 16:42
Medlem
Jag frågar IGEN eftersom det går 30 inlägg från "olika" användare per sekund och jag får fan migrän. Låt era tangentbord vila, det är LÖRDAG!!!

Mina frågor är följande:

1. Varför ska denna bror inte få lägga ut sina videos och förklara sin version?

2. Varför har denna bror inte hälsat på sin paranoida bror och gett honom på klaffen ännu? Jag vet att jag hade

Någon måtta får det vara, håll käften nu era flashbackriddare.

Ps. Tycker brodern agerat väldigt snällt trots att hans brorsa försökt framställa honom som en mördare.

Ps 2. Jag själv hade gett honom på klaffen redan när socialen blev översvämmade.
Citera
2025-05-03, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av granny-panties
Alla i den här branschen uppvisar dysfunktion och olika grad av sjuklig narcissism.

Det är väl en förutsättning för att ens vilja lägga ut sitt liv till allmän beskådan?

Måste allt i dina inlägg handla om ett vi, ni, oss eller dom? Dina inlägg osar av affektlabilitet. Chilla 😎

Sedan finns det olika grader i helvetet
Citera
2025-05-03, 16:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herrkattman
Har inte orkat med den här tråden då den har blivit en snedtripp. Kan någon sammanfatta varför denna chrippa inte får försvara sig? Jag själv hade inte nöjt mig med några videos om någon i min släkt fått en paranoid psykos och fått mig att runka bort massor av tid i fängelse för denne fått för sig att jag ska mörda idioten. Ibland måste en bror ta fram näven.

För Christophers försvar alltid är pinsamt dåliga.

Stämplingen hittades av polis. Ingen fantasi från Jocke.
Citera
2025-05-03, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Var inte du en psykolog? Märkligt sätt att uttrycka sig då. Jag tvekar på din psykologiska ådra.

Chrippa får absolut försvara sig men det ska ske vice versa. Men Chrippa försvarar sig inte just nu själv utan det gör andra åt honom.

Christopher försvarar sej aldrig utan går till attack istället.
Citera
2025-05-03, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Är Christopher utvecklingsstörd och har inget eget ansvar? Skulle du kalla Jocke för anstiftan till drogmissbrukare?

Vad pratar du om?
Citera
2025-05-03, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deimos01
Fick inte Julia ensam vårdnad? Varför har hon då lämnat barnet till chrippa om han nu är så hemsk?

De sakerna hände innan ensam vårdnad.
Citera
2025-05-03, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av husky30
Vad pratar du om?

Har Christopher nåt eget ansvar? Eller är han utvecklingsstörd? Nåt av de 2 måste det ju vara
Citera
2025-05-03, 17:07
Medlem
Citat:
Har Christopher nåt eget ansvar? Eller är han utvecklingsstörd? Nåt av de 2 måste det ju vara

Man kan påverka icke utvecklingsstörda personer till en dålig livsstil. Det finns betydligt mera alternativ en dina trångsynta två.
Citera
2025-05-03, 17:13
Medlem
Citat:
Man kan påverka icke utvecklingsstörda personer till en dålig livsstil. Det finns betydligt mera alternativ en dina trångsynta två.

Ok då har Christopher ett eget ansvar ändå. Försöker förstå hur ni tänker men bara förvirrade och ologiskt.
Citera
2025-05-03, 17:18
Medlem
Citat:
Ok då har Christopher ett eget ansvar ändå. Försöker förstå hur ni tänker men bara förvirrade och ologiskt.

Ni? Har du på dig foliehatten nu igen?

Är helt normalt att anta att Jocke har en otroligt dålig påverkan på hela sin familj inklusive Chrippa. Innan dom började umgås visste ingen vem han var och han hade jobb och allt möjligt. Nu är han så hatad så att idioter chattar om han här inne dagligen.

Det går väll inte att säga annat än att utan Jocke hade han inte varit där han är idag.

Så ta på dig hatten nu igen och spekulera i om Linnea körde full förut och om barnet fick sockerdricka på utflykten och om Chrippa är den största faran för samhället nu när han går fri sedan digerdöden.

Jocke är guds bästa barn och jesus han själv han har aldrig påverkat någon till att göra saker.
Citera
2025-05-03, 17:27
Avslutad
Citat:
Ni? Har du på dig foliehatten nu igen?

Är helt normalt att anta att Jocke har en otroligt dålig påverkan på hela sin familj inklusive Chrippa. Innan dom började umgås visste ingen vem han var och han hade jobb och allt möjligt. Nu är han så hatad så att idioter chattar om han här inne dagligen.

Det går väll inte att säga annat än att utan Jocke hade han inte varit där han är idag.

Så ta på dig hatten nu igen och spekulera i om Linnea körde full förut och om barnet fick sockerdricka på utflykten och om Chrippa är den största faran för samhället nu när han går fri sedan digerdöden.

Jocke är guds bästa barn och jesus han själv han har aldrig påverkat någon till att göra saker.

Den enda som jag tror påverkar Chrippa att bete sig som han gör , är hans ”andra hälft”. Skulle nästan fundera över om hon inte är hjärnan och den som tänker ut alla ”smarta” saker han ska göra. Kanske med hans bästa i tanke, eller inte. Oavsett blir det inte bra. Man blir som man umgås. Och kan man inte tänka så bra själv är det lätt att någon nära manipulerar. Det borde en vuxen person som utger sig för att vara smart som du, fatta med.

Men du tror det är hans storebror 😂 Eller så bara fattar man att han har eget ansvar.
Senast redigerad av Cha-Cha-Boys 2025-05-03 kl. 17:33.
Citera
2025-05-03, 17:35
Medlem
Verkar som Chrippa har en fin dag med familjen och dottern på Kolmården idag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in