2025-05-03, 07:31
Medlem
KNARKAREN85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
Källa?

Men herregud din vänster PK tönt, finns ju hur många klipp som helst där svarta neger apor attackerar både vita och asiater.
Negrer är och förblir problemet.
Citera
2025-05-03, 07:33
Medlem
KNARKAREN85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av llundberg57
Vad är det för fel med att vara rasist?

Undrar jag också. Speciellt när det finns så mycket skräpfolk? Sund Rasism handlar om överlevnad.
Citera
2025-05-03, 07:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lugenpresse
Shiloh Hendrix, en ensamstående mamma från Rochester, har samlat in över $200k 000 via GiveSendGo. Detta skedde efter att en video spreds där hon hördes använda N-ordet i samband med en konfrontation med ett svart barn som hon anklagade för att ha stulit från hennes 18 månader gamla sons skötväska.

Insamlingen har skett via en kampanj på GiveSendGo där hon uppger att hennes personuppgifter har läckts och att hon och hennes familj har utsatts för hot.
https://x.com/the_westender/status/1917688668157772242

Kontra detta med Karmelo Anthony som dödade Austin Metcalf och fick $600k.
https://people.com/karmelo-anthony-texas-track-meet-stabbing-legal-defense-500k-11725028

Kanske dags för vita människor och vakna. Ni har redan förstört era länder, vill ni bli minoriteter på köpet?

Ja, om svarta aktivister samlar in hundratusentals dollar till stöd för en psykopat som mördat en ung vit kille, så kan väl vita amerikaner samla in pengar till en ung tjej som riskerar att få sitt liv förstört för att hon uttryckt sig otrevligt till en tjuv...

Det är sorgligt att se hur relationerna mellan vita och svarta i USA förgiftats och nu är mycket sämre än på 80- och 90-talen. Men samtidigt är det glädjande att se att den här unga tjejen som blev bestulen får stöd. Under BLM-hysterin hade hon nog hängts ut som Hitler själv i sociala medier och troligen drivits till självmord.
Citera
2025-05-03, 08:05
Medlem
immenhusens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smugumin
Helt sjukt att det finns folk som ger bort pengar till en rasist.

Så gärningsmannen som blev kallad n-order, och som därtill var en dömd pedofil tillika våldtäktsman, hade förtjänat dessa pengar bättre enligt dig? Det är verkligen intressant att se hur logiken i era vänsterhjärnor manifesteras.

/AI
Citera
2025-05-03, 08:07
Medlem
llundberg57s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KNARKAREN85
Undrar jag också. Speciellt när det finns så mycket skräpfolk? Sund Rasism handlar om överlevnad.
Självklart är det så och vi ska alltid vara stolta över det. Ingen jävla vänsterbliven ska komma och försöka säga till mig vad jag ska tycka och tänka.
Citera
2025-05-03, 08:13
Medlem
Popetoterors avatar
Ingen i tråden har fattat att det bara handlar om att få pengar, handlar inte nåt om N-ordet som är hela poängen med hela insamlingen.
Citera
2025-05-03, 08:45
Medlem
Muslimfittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smugumin
Helt sjukt att det finns folk som ger bort pengar till en rasist.

Titta här vilka som filmade och förföljde henne och hennes barn samt hotade dom med våld. Dömda pedofiler och våldtäktsmän.

https://www.youtube.com/watch?v=YDmUlUFtzK8

Och om du tycker att det är sjukt att det finns folk som ger bort pengar till en "rasist", vad säger du då om Karmelo Anthony och de som ger honom pengar? Han är en riktig rasist som mördade en helt oskyldig vit pojke. Eller finns problemet enligt dig bara när det går åt ena hållet?

Vad är det med idiotiska oinformerade internettyckare som alltid står på negrers och muslimens sida oavsett hur bestialiska de visat sig vara?

Vänsterblivna måste börja inse att de inte enbart kan titta på förljugen och mörkad vänsterbliven Fake News MSM driven av en osund agenda och propaganda, och bara se ena sidan av myntet. Slå på Fox News ibland för att hålla er informationsinhämtning sund och balanserad. Se även den andra sidan av myntet! För jag kan slå vad om att du knappast kände till Karmelo Anthony-fallet, eller hur?
Senast redigerad av Muslimfitta 2025-05-03 kl. 09:20.
Citera
2025-05-03, 08:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Popetoteror
Ingen i tråden har fattat att det bara handlar om att få pengar, handlar inte nåt om N-ordet som är hela poängen med hela insamlingen.
Det handlar om att hon lev doxad, hotat och tvingades fly. Hon förtjänar xasgen med andra ord. Tides are turning
Citera
2025-05-03, 08:57
Medlem
PK-befriads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Popetoteror
För de som ger pengar handlar det nog mer om principen om att vita människor ska ha rätt att leva i enlighet med sina egna normer och europeisk verklighetsbeskrivning. Om någon beter sig som en kaosneger då är det kaosneger-ordet som ska användas. Vi ska inte leva som tankeslavar under främmande folks krav.
Citera
2025-05-03, 08:58
Avslutad
Jag har donerat och kommer göra det igen. Trött på alla negrer som begår brott och sedan bölar om hur dom faktiskt är offer.
Citera
2025-05-03, 09:06
Medlem
diseuses avatar
Det påminner lite om fallet med Nahel Merzouk. Han var en sjuttonåring av nordafrikansk härkomst som dödades under ett polisingripande i Frankrike sommaren 2023. De anhöriga startade en insamling. Som svar på det tog politikern Jean Messiha, själv av nordafrikanskt ursprung men medlem av Éric Zemmours parti, och startade en egen insamling till förmån för polisen i fråga. Den senare insamlingen fick avsevärt mycket mer pengar än den förstnämnda.

https://edition.cnn.com/2023/07/04/europe/france-fundraiser-nahel-protests-intl/

https://en.wikipedia.org/wiki/Killing_of_Nahel_Merzouk
Citera
2025-05-03, 09:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muslimfitta
Titta här vilka som filmade och förföljde henne och hennes barn samt hotade dom med våld. Dömda pedofiler och våldtäktsmän.

https://www.youtube.com/watch?v=YDmUlUFtzK8

Och om du tycker att det är sjukt att det finns folk som ger bort pengar till en "rasist", vad säger du då om Karmelo Anthony och de som ger honom pengar? Han är en riktig rasist som mördade en helt oskyldig vit pojke. Eller finns problemet enligt dig bara när det går åt ena hållet?

Satan vad jag hatar idiotiska oinformerade internettyckare som alltid står på negerns och muslimens sida oavsett hur bestialiska de visat sig vara.

Vänsterblivna måste börja inse att de inte enbart kan titta på förljugen och mörkad vänsterbliven Fake News MSM driven av en osund agenda och propaganda, och bara se ena sidan av myntet. Slå på Fox News ibland för att hålla er informationsinhämtning sund och balanserad. Se även den andra sidan av myntet! För jag kan nästan slå vad om att du knappast kände till Karmelo Anthony-fallet, eller hur?

Att det skänks hundratusentals dollar till en svart mördare som trängt sig in till vita ungdomar som höll på med idrott och satt en kniv i hjärtat i en av dem, det är värre än vad till och med jag kunnat föreställa mig.

Det är ren ondska. Självklart drar många vita slutsatsen att de måste försvara sig. Och självklart kommer de inte att rösta på politiker som tystar ner eller försvarar mord.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in