2025-05-01, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Talkthewalk
Kan ju varit så att hon inte kände att hon behövde körkortet när Chrippa körde. Och spendera, resa och all internet-beef drog ner motivation till att ta den. Ska inte kasta C under bussen, men en form av indikator kan det vara när båda kvinnor tar sig framåt utan honom.

Absolut men då borde hon skaffat det när hans körkort drogs in i höstas kanske.
Citera
2025-05-01, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Råda till att ställa ett ultimatum att plocka bort morsan till ungen permanent eller så är det adjö. Ren idioti till rådgivning.

Fruktansvärt men jag hoppas polisen får ta del av det hur man faktiskt skriver om en annan människa, finns inget okej eller bortförklaring alls av denna persons handlingar.
Citera
2025-05-01, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Och Vice versa?

Jag har inte önskat livet av någon? jag har heller inte gått på folk personligen utanför Flashback.
Citera
2025-05-01, 18:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Deras fokus ligger uppenbart på mig och istället för att möta kritiken sakligt är det lögner och personangrepp 🙂 Även Banal har de ju börjat gå på. Då har man förlorat.

Det som är mest jobbigt med detta gäng är den oändliga ström av motfrågor på varenda inlägg och aldrig några svar....
Hjälp mig att förstå vad deras agenda är, hur hjälper de Chrippa? Verkligheten utanför FB kommer väl ta hand om honom och om nåt år är han helt bortglömd. Vem bryr sig om hur de krigat på Flashback?
Linnea kommer livea sminkvideos för 0 publik, eller några 12-åringar kanske som upptäcker henne genom FYP på TikTok. CVt kommer ha varit svårt att uppgradera och hålla aktuellt.
Kanske slår sig ihop med Skilleras på Youtube. Han har ju ändå ca 900 visningar på sina videos....

Vi alla andra har gått vidare i livet.
Citera
2025-05-01, 18:51
Medlem
granny-pantiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Christopher? Han tråden handlar om?

Hur ska jag kunna svara på kritik mot Chrippa?

Det du kommer med är bara åsikter ändå.
Citera
2025-05-01, 20:11
Medlem
Citat:
Same same
Jag har inte önskat livet ur någon, eller gått på någon utanför Flashback

Om du anser att detta har något med Chrippa att göra får du förklara närmare

Men du ger livsråd till Linnéa som ska be Chrippa eliminera Julia då de har daglig kontakt.
Om inte Chrippa gör som du vill att Linnéa ska säga ska hon lämna Chrippa.
Det hann bara gå några dagar efter Chrippa kom ut så skrev du så här.
Det är hårda ord.
Citera
2025-05-01, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sherlock6601
Det som är mest jobbigt med detta gäng är den oändliga ström av motfrågor på varenda inlägg och aldrig några svar....
Hjälp mig att förstå vad deras agenda är, hur hjälper de Chrippa? Verkligheten utanför FB kommer väl ta hand om honom och om nåt år är han helt bortglömd. Vem bryr sig om hur de krigat på Flashback?
Linnea kommer livea sminkvideos för 0 publik, eller några 12-åringar kanske som upptäcker henne genom FYP på TikTok. CVt kommer ha varit svårt att uppgradera och hålla aktuellt.
Kanske slår sig ihop med Skilleras på Youtube. Han har ju ändå ca 900 visningar på sina videos....

Vi alla andra har gått vidare i livet.

Det är nästan omöjligt att diskutera något eftersom Chrippisarna kommer sättandes i flock.

De hjälper inte Chrippa utan stjälper honom eftersom han tror att de bryr sig om honom. De använder Chrippa för att komma åt andra. De utnyttjar honom helt enkelt.

Chrippa är iofs kapabel att ställa till det för sig å det grövsta men hjälp till dumheter får han genom att han försvaras med hull och hår.

Tänk om alla skulle fostra sina barn på det sättet. Det hade varit fruktansvärt.
Citera
2025-05-01, 20:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Men du ger livsråd till Linnéa som ska be Chrippa eliminera Julia då de har daglig kontakt.
Om inte Chrippa gör som du vill att Linnéa ska säga ska hon lämna Chrippa.
Det hann bara gå några dagar efter Chrippa kom ut så skrev du så här.
Det är hårda ord.

Eliminera skrev jag inte. Chrippa och Linneas förhållande skulle må så mycket bättre om inte Julia ringde och messade i tid och otid, det säger sig själv. Det är en sak att ha kontakt om det gäller dottern, om det inte kan vänta till skifte, men dagligen? Nej det är bara onormalt. När flickan är hos mamma, då är hon där, och vice versa. Möjligen ringa för att säga god natt på kvällen, men då är det samtal mellan barn och förälder
Citera
2025-05-01, 20:54
Medlem
Citat:
Det är nästan omöjligt att diskutera något eftersom Chrippisarna kommer sättandes i flock.

De hjälper inte Chrippa utan stjälper honom eftersom han tror att de bryr sig om honom. De använder Chrippa för att komma åt andra. De utnyttjar honom helt enkelt.
Ja och inte bara det, det är helt sjuka fantasier man sitter och sprider. Med noll fakta som det kan backas upp av. Samtidigt gör man det bara värre för huvudpersonen.
Citera
2025-05-01, 21:03
Medlem
Citat:
Eliminera skrev jag inte. Chrippa och Linneas förhållande skulle må så mycket bättre om inte Julia ringde och messade i tid och otid, det säger sig själv. Det är en sak att ha kontakt om det gäller dottern, om det inte kan vänta till skifte, men dagligen? Nej det är bara onormalt. När flickan är hos mamma, då är hon där, och vice versa. Möjligen ringa för att säga god natt på kvällen, men då är det samtal mellan barn och förälder

Göra sig av med exet permanent var det. Men det är väl sak samma.

Du var väldigt tydlig med att Linnéa skulle ställa ultimatum.

Hur vet du att Julia messar och ringer oavbrutet? Du har ju ingen insyn.
Om det är sant som du skriver (du har ju ofta varit en liten lögnpia) kanske det är för att Chrippa har ett behov att veta hur det är med flickan och den bästa på att svara ang det är ju Julia.

"Hon kan inte erbjuda dottern någon
stabilitet, och Chrippa kan inte heller göra det, om han skall ha
henne hängande i hasorna.

Linnea borde ge honom ett skarpt ultimatum, och om han vägrar
släppa kontakten med babymama
så råder jag henne att dra. Hon
har mycket bättre förutsättningar till ett lyckat liv, än någon av
dom andra"

Andra stycket menar du ju att det är Chrippa som inte kan släppa kontakten.

Hur ska du ha det?
Citera
2025-05-01, 21:22
Avslutad
Citat:
Göra sig av med exet permanent var det. Men det är väl sak samma.

Du var väldigt tydlig med att Linnéa skulle ställa ultimatum.

Hur vet du att Julia messar och ringer oavbrutet? Du har ju ingen insyn.
Om det är sant som du skriver (du har ju ofta varit en liten lögnpia) kanske det är för att Chrippa har ett behov att veta hur det är med flickan och den bästa på att svara ang det är ju Julia.

"Hon kan inte erbjuda dottern någon
stabilitet, och Chrippa kan inte heller göra det, om han skall ha
henne hängande i hasorna.

Linnea borde ge honom ett skarpt ultimatum, och om han vägrar
släppa kontakten med babymama
så råder jag henne att dra. Hon
har mycket bättre förutsättningar till ett lyckat liv, än någon av
dom andra"

Andra stycket menar du ju att det är Chrippa som inte kan släppa kontakten.

Hur ska du ha det?

För det första, Vad är en lögnpia?
Sen när det gäller att det är Chrippa som skall släppa kontakten är det för att det knappast är någon ide att säga till Julia, eftersom det är hon som är som ett plåster på honom. Chrippa vet att ber han henne kallt dra, så kommer hon ställa till problem. Det har vi ju sett rätt många gånger det senaste året. Det är ju inte han som ringer och messar henne 24/7. Han borde ha i åtanke om alla anmälningar hon gjort på honom, och om vad. Hon är bara problem för honom
Citera
2025-05-01, 21:42
Medlem
Citat:

Hur vet du att Julia gör det? du vet ingenting om henne så sluta hitta på en massa lögner.
Du far med sån osanning i denna tråd alltså.
Låt henne ta hand om flickan i lugn & ro istället, passar det inte L kan hon ju dra så det borde inte vara något problem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in