Du kan omöjligen veta vad Chiara menar. Frågan är om hon själv visste vad, när hon skrev det i affekt. Hon tog ju bort det sedan.
Vet du hur svårt det bara är att få ut sin ADD medicin?
Apoteket har den inte i lager. Man måste beställa den samma dag. Har man otur har någon annan hunnit före till apoteket och fått medicinen. Därpå börjar en jakt genom hela stans samtliga apotek om möjligen någon har. Och läkaren har superkoll på att receptet följs till punkt och pricka.
Så det går inte att missbruka ritalin och övrig centralstimulerande medicin som man får på recept.
Har anhörig med ADD.
Det är inte omöjligt att MZ har ADD. Eftersom han var skötsam och sjöng i kyrkokören vad jag hört.
Enligt egen utsago var han väldigt lat (troligen uttråkad) under uppväxten.
ADHD tror jag inte på eftersom han aldrig varit bråkig. Källardörren var ett enda undantag.
I tonåren efter det "stora bråket". Och det gör du sådan affär av! Jesus, man baxnar ju!
Att MZ skulle ha drag av narcissism håller jag inte alls med om.
Han är alldeles för öppen och ärlig. Han var pissledsen och väldigt besviken sa han i Mello.
Han har berättat själv om hur dåligt det gick med hans karriär i England,.
Han har även för 10 år sedan berättat om sin otrohet och bekymmer med det,
(Tyvärr är MZ alldeles för öppen vilket haters utnyttjar emot honom).
Han har inte med ett ord skyllt på eller talat illa om motparten CJZ.
Om han hade haft narcissistiska drag så hade ju allt, alltid varit en framgångssaga.
Och det hade gått toppenbra i England, bara framgång osv.
Och om det gått dåligt så hade han skyllt ifrån sig på knäppa agenter och annat.
Men det har han inte gjort.
Att jämföra med Runar Sörgard som nog är Narcissist rakt av.
Med bara bedrägerier som maskeras till framgångsrik affärsverksamhet.
Och flyta ovanpå jämt. Frotterar sig med världskändisar enligt egen utsago.
Och BPD hittar jag inte hos MZ heller.
Men till skillnad från dig så är jag inte GOOGLE-Läkare/Psykiatriker
och jag känner inte MZ personligen och har inte honom som patient.
Någon som verkar att ha svårt att reglera sin känslor är CJZ tycker jag.
Men hon är ju ett helgon enligt er.
Snacka om svart/vitt tänkande.
Och bara för du jobbat med missbrukare enligt egen utsago så kan du inte klistra deras missbruk och diagnoser på alla
kända människor som du inbillar dig att du kommer i kontakt med , i din fantasi.