Citat:
Ursprungligen postat av
400Ben
Nej Christopher har sagt att han inte lever på staten ju

Blir det att återigen ansöka om socbidrag, kanske...? Kan han sälja toplessbilder på sina mjölkstinna kvinnobröst om han köper nån söt BH?
Jag vet inte om kräkets överklagan till hovrätten av beslutet att försätta honom i personlig konkurs har lagts upp i tråden i sin helhet, men här är den hursomhelst. Titta hur den lilla lorten kryper för att få ta del av våra allmosor:
Citat:
I realtid befinner jag mig i en ekonomisk insolvens. Jag har en tillsvidareanställning på Toyota i Mjölby sen flertalet år tillbaka. Kronofogdemyndigheten har i sitt beslut fastställt att min inkomst är i nivå med hushållets existens norm gällande hyra och uppehälle.
Jag betvivlar således med bestämdhet riktigheten av det slut Tingsrätten kommit fram till. Efter Tingsrättens dom har jag fått information av utsedd Konkursförvaltare att jag kan kontakta Socialkontoret för ekonomisk hjälp. Efter kontakt med Socialkontoret nekas jag hjälp med anledning av att hushållet har egen försörjning i nivå med Socialkontorets riksnorm avseende hyra och uppehälle och till skulder utgår inte ekonomiskt bistånd. I realtid saknar jag medel till min familjs försörjning och mobilt Bank-ID som oftast krävs vid kontakter med sjukvård och myndigheter.
Citat:
Kronofogdemyndigheten har enligt beslut som bifogas, fastställt att min arbetsinkomst är i nivå med rätten till hyra och uppehälle.
Min arbetsinkomst är därmed enligt laglig rätt avsedd för att tillgodose mitt hushållskostnader till hyra och uppehälle enligt Kronofogdemyndighetens beslut. Om skatteverket är av annan åsikt emotses tacksamt dess motivering.
Citat:
Avslutningsvis ber jag Skatteverket notera att myndigheten med anledning av begäran av personlig konkurs har föranlett att mitt hushålls förbehållsbelopp gällande hyra och uppehälle enligt Kronofogdemyndighetens beslut inte har beaktats av Skatteverket och av denna anledning har jag inte möjlighet i realtid att försörja mitt hushåll.
Göta HR K 4332-22 - Överklagan av personlig konkurs
https://pixeldrain.com/l/tspGKjrD