2025-04-23, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Nu pratar jag om pengarna men att du skulle fatta det förväntar jag mig inte.

Jag förstår att du pratar om dessa fantasi pengar, kom inte och påstå att pank Chrippa hade råd att punga ut 30k för några bilder på Rask under denna period.

Jag tror det är en osanning, han hade väll knappt råd att bo drägligt nere i Spanien på under denna tiden?
Citera
2025-04-23, 15:26
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av husky30
Jag förstår att du pratar om dessa fantasi pengar, kom inte och påstå att pank Chrippa hade råd att punga ut 30k för några bilder på Rask under denna period.

Jag tror det är en osanning, han hade väll knappt råd att bo drägligt nere i Spanien på under denna tiden?

Christopher har inte råd med flyttkartonger så 30k är tveksam för brookie ja. Kanske skrev han en skuldsedel på 30k? Han verkar ha ett beroende att skaffa skulder.
Citera
2025-04-23, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tomtenisse14
Men om det verkligen är så då att han betalat för att få bilderna kommer du ändra uppfattning?

Jag antar att det kan vara pga av såna här saker som gör att utredningen växer.

Ja om han har betalt för bilderna så tror jag att han betalt för bilderna. Nu tror jag inte det är så utan någonting helt annat har hänt tror jag.

Utredningen om bilderna växte väll inte? Trodde den lades ner om detta mot Chrippa? Eller det kanske var porrfilms utredningen som lades ner är så mycket sjukt inom detta.
Citera
2025-04-23, 15:33
Medlem
Citat:
Christopher har inte råd med flyttkartonger så 30k är tveksam för brookie ja. Kanske skrev han en skuldsedel på 30k? Han verkar ha ett beroende att skaffa skulder.

Ja, eller så fick han bilderna för att Rask är lika hatad eller mer än Chrippa. Speciellt av kvinnor som han skickar bilder till och korkade förslag till.

Är inget konstigt att folk delar bilderna till just Chrippa så att dom med säkerhet vet att dom sprids enligt konstens alla regler, för att sätta stopp för dessa sjuka påhopp.
Citera
2025-04-23, 15:36
Avstängd
Citat:
Ja. Jag är ytterst tveksam att hon haft några transaktioner med C och L så hon kommer nog hållas utanför en FHUP hos eko. Hon hade dock riskerat att nämnas i en FHUP hos vanliga polisen om Christophers alla brott. Här verkar iaf finnas lite moral även om hon verkar ha sina spöken som visserligen är förståeliga då det sätter djupa spår. Man tycker ju att hon borde ha förståse för Jocke med tanken på sin egna bakgrund men hatet verkade ta över i nåt år.

Det är så lätt att gå vilse i sina egna känslor och bli lättpåverkad av energin i all avsky och det är förståeligt.
Ja man kan tycka att hon kunde förstå Jocke men psykisk ohälsa gör ofta den drabbade otroligt egoistisk.
Chrippa är ju som en bulldozer som sliter tag i alla som är lite svaga eller vill vara i navet.
Citera
2025-04-23, 15:38
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av husky30
Ja, eller så fick han bilderna för att Rask är lika hatad eller mer än Chrippa. Speciellt av kvinnor som han skickar bilder till och korkade förslag till.

Är inget konstigt att folk delar bilderna till just Chrippa så att dom med säkerhet vet att dom sprids enligt konstens alla regler, för att sätta stopp för dessa sjuka påhopp.

Då vet vi att det är din ståndpunkt och jag läser ju din otroliga avsky för Rask och ditt försvar ang Chrippa och Å*a.

Jag tror dock att du har fel.

Andas lite 😊
Citera
2025-04-23, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Rask läser ju allt på flashback så det hade varit kul att se hur han skall motbevisa mig. Antagligen på samma sätt som han skall bevisa för Cluee om bevisen om Olof Ks pappa
Han har inga bevis

Så, det är du som har bevisen som motsäger det han säger gällande kvinnan efter att du nyligen kontrollerade att ingen transaktion ägt rum? Hur gick du tillväga för att få fram detta? Hade du tillgång till Kräftan och kvinnans konton?
Citera
2025-04-23, 15:58
Avstängd
granny-pantiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Värdelös kommentar från min sida, men jag kollade upp det där med en eventuell betalning. Nej, Chrippa har inte betalat för dessa bilder. Kan Rask visa bevis på att hans påstående stämmer så kan jag givetvis ta tillbaka det, men om inte? Han är ju inte känd för att ha bevis för sina påståenden

Om kvinnan fått betalt för bilderna av Chrippa - Good For Her!

Rask är värd all skit i världen.
Citera
2025-04-23, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Så, det är du som har bevisen som motsäger det han säger gällande kvinnan efter att du nyligen kontrollerade att ingen transaktion ägt rum? Hur gick du tillväga för att få fram detta? Hade du tillgång till Kräftan och kvinnans konton?
Uppenbarligen har slipsen tillgång till både Kräftans och kvinnans konton. Ytterst märkligt.
Citera
2025-04-23, 16:05
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av toonajnwan
Uppenbarligen har slipsen tillgång till både Kräftans och kvinnans konton. Ytterst märkligt.

Bekräftar och bevisar ju bara ännu mer av det man redan vet sedan innan

När ska de förstå hur mycket de snurrar in sej i sina lögner?
Citera
2025-04-23, 16:11
Medlem
Citat:
Bekräftar och bevisar ju bara ännu mer av det man redan vet sedan innan

När ska de förstå hur mycket de snurrar in sej i sina lögner?
Jadu, tror inte att dessa någonsin förstår hur genomskinligt allt är och vilken soppa vissa sitter i eftersom man ändå fortsätter.
Citera
2025-04-23, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila

Bara lögner, hade det funnit så hade det legat uppe i någon av trådarna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in