2025-04-21, 13:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LionQueen88
Ja men då får väl svenska män börja bete sig på ett sådant sätt att kvinnor vill ha er, bara er. Börja med att ta en titt på er själva istället för att gnälla, det är inget maskulint beteende.

Jag röstade nationalistiskt tidigare, för jag prioriterade Sverige framför ökat urval. Men den svenska mannens attityd har fått mig att avstå från att rösta.

Eller så skippar de svenska kvinnor som är duktig-flicka-kravmaskiner som kör både sig själva och omgivningen i botten.
Citera
2025-04-21, 13:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Bra för dem.

De verkar trivas med livet.
Citera
2025-04-21, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JqsClouseau
Eller så skippar de svenska kvinnor som är duktig-flicka-kravmaskiner som kör både sig själva och omgivningen i botten.

Jag ber om ursäkt om jag tar alla brudarna härinne, mitt harem växer så det knakar
Citera
2025-04-21, 14:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aprilomaja
Jag ber om ursäkt om jag tar alla brudarna härinne, mitt harem växer så det knakar

Vill du städa ihjäl dig med en duktig flicka så står det dig fritt.

Varsågod!
Citera
2025-04-21, 14:17
Medlem
floraflaps avatar
Jag fattar det. Män är skapade annorlunda – tänker och agerar ofta helt annorlunda än kvinnor. Mer konfrontation, mer "nu kör vi", vilket ibland får saker att hända. Men det är också därför världen ofta hamnar i kaos. Och de är sällan ensamma – många har en kvinna vid sin sida som backar dem, eller åtminstone inte säger emot. Det är ett system som håller sig självt vid liv.
Citera
2025-04-21, 14:18
Medlem
Citat:

Absolut. Om svenska män kan hitta någon icke-svensk utan att behöva betala för henne är det ju fint.
Citera
2025-04-21, 14:29
Medlem
Citat:
Absolut. Om svenska män kan hitta någon icke-svensk utan att behöva betala för henne är det ju fint.

En riktig man betalar för sin kvinna.
Citera
2025-04-21, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aprilomaja
En riktig man betalar för sin kvinna.

En riktig man behöver inte betala. En riktig man respekteras och får ett rent hem och mat på bordet utan att behöva muta en kvinna med pengar eller uppehållstillstånd.
Tillbaka till ämnet kanske?
Citera
2025-04-21, 14:38
Medlem
Citat:
En riktig man behöver inte betala. En riktig man respekteras och får ett rent hem och mat på bordet utan att behöva muta en kvinna med pengar eller uppehållstillstånd.
Tillbaka till ämnet kanske?

Vem har sagt att betalningen sker i form av pengar?
Citera
2025-04-21, 14:49
Medlem
Citat:
Absolut! Ensamma svenska män får väl åka till länder där de uppskattas istället för att sitta i baksätet på bilen livet och se livet passera genom sidorutan. Jag har flera bekanta som åkt till Filipinerna och Thailand träffat en kvinna och trivs med det.

De gjorde ett bra val, katolska och buddhistiska kvinnor är som partners intressantare än ateistiska kvinnor.
Citera
2025-04-21, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Det kommer nästan inga ensamkommande till Sverige sedan flera år tillbaka. Gissar att de du tänker på är nästan tio år äldre än när de kom och inte har bott på förläggning på väldigt många år.

Statistik finns på Migrationsverkets hemsida för den intresserade.

På något sätt lyckas de få in pojkar unga män till till Sverige. På en månad Februari i år kom det 268 fler pojkar än kvinnor till Sverige 0-19 år. Varför kan man fråga ,det vore mycket värdefullare att få fler flickor med tanke på de stora överskott av män det finns. Inga kontroller görs utan anhöriga säger att det är deras barn och så skickar de hit en massa pojkar extra.

Vi blir aldrig av med mansöverskottet . om vi inte vill bli av med det. Männen får konstant svårare att dejta eftersom inga hänsyn tas till män ,de är lägst prioriterade.

Man kan anta att politiker i många fall ,även manliga , medvetet ser till att män ska ha det svårare.

Fast misslyckandet de gör är att även kvinnor blir lidande ,de har egentligen ingen nytta av så mycket män som Sverige har ,utan drabbas mentalt av stress p.g.a detta.

Kvinnor är beredda att lida av utländska män ,eftersom det är det rätta sortens lidande.
Citera
2025-04-21, 15:44
Medlem
Citat:
Ja men då får väl svenska män börja bete sig på ett sådant sätt att kvinnor vill ha er, bara er. Börja med att ta en titt på er själva istället för att gnälla, det är inget maskulint beteende.

Jag röstade nationalistiskt tidigare, för jag prioriterade Sverige framför ökat urval. Men den svenska mannens attityd har fått mig att avstå från att rösta.

Vem gnäller?
Du verkar gilla att kritisera svenska män av någon anledning så då är det väl okej att göra samma jämförelse med er; ryskor är mycket kvinnligare och för att inte tala om smalare än svenska kvinnor.

Men allvarligt talat resonerar kvinnor så? Röstar ni för ökad invandring för att ni vill ha fler män i landet?

Vilken attityd?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in