2025-04-16, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tomtenisse14
Hon är verkligen klok måste jag säga, hon har varit precis lika utsatt tycker jag.

Det är klart att hon har. Det är några som verkligen har varit extremt elaka i sitt sätt att skriva om henne.
Citera
2025-04-16, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BadGinger
att chrippa ska sitta inne o linnea vara ute känns feeel

Hon åker förr eller senare också!
Citera
2025-04-16, 00:36
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Det är klart att hon har. Det är några som verkligen har varit extremt elaka i sitt sätt att skriva om henne.
Verkligen, både mot henne och Lisen. Äcklet gick i bräschen för det, sen hängde FBs kloakråttor på och gör det fortsatt.

Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
110%.
Citera
2025-04-16, 03:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane

Det tror jag också. Hon är ju en av sekretess i dagboksbladet. Thomas lär få ny lärdom på gamla dagar. För honom finns inga ursäkter över huvudtaget. Äpplet faller inte så långt från trädet. Äpplet=Chrippa. Trädet=Thomas.
Citera
2025-04-16, 06:54
Medlem
Treschows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wooqiprwo
Hade det?
Om Linda Skugge kan tjäna pengar på OF, kan Linnéa det.
Citera
2025-04-16, 07:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tomtenisse14
Jag håller med dig, han gör ju exakt samma sak som han säger att Anjo & Rask har gjort, så sjukt alltihopa.

Ja det är otroligt märkligt att samma personer som avskyr att tex Anjo har gjort massor med videor och sagt att han hänger ut tex Linnéa hyllar en person som gör samma sak. Till och med göder personen med sin avsky mot måltavlan
Det flödar så mycket dubbelmoral.

Blir det fler trådar på flashback nu då youtubers ploppar upp lite här och där?
Citera
2025-04-16, 07:23
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sherlock6601
Om vi kanske ska ta och skilja på äpplen och päron, det här börjar bli alldeles för dumt...

Polisen hittade information i mobil, i textformat mm, att C försökt förmå annan person att utföra brottsliga handlingar mot J och A.
Helt sjukt om du frågar mig. Oavsett om det inte blev nånting med det. Att ens komma på tanken, mot sin familj, är totalt sinnessjukt, även om det ENDA han skulle ha skrivit (vilket han nu inte gjorde) är "Öh Öh Öh, kan inte du spöa J? Öh?"

Utredningen las ner för att det inte gick att bevisa att nåt kunde/skulle ha hänt. Inte för att det från börja inte fanns någon information om det.
Skriver så att t o m du ska förstå.

Hur VET du att han inte har kontaktat någon? Vet du mer än polisen?

Nä, det kan jag givetvis inte veta. Men eftersom fallet blev nedlagt, så finns där inget att greppa efter, i detta avseende.

Sen kan jag mycket väl förstå om han velat få som bror grovt misshandlad.
Citera
2025-04-16, 07:54
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Nä, det kan jag givetvis inte veta. Men eftersom fallet blev nedlagt, så finns där inget att greppa efter, i detta avseende.

Sen kan jag mycket väl förstå om han velat få som bror grovt misshandlad.

HUR kan man ens förstå en sån sak? Säger ju mycket om dig iofs.
Sjukaste jag hört, men bakom skärmen kan man tydligen kräkas ur sig vad som helst.
Citera
2025-04-16, 08:02
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
HUR kan man ens förstå en sån sak? Säger ju mycket om dig iofs.
Sjukaste jag hört, men bakom skärmen kan man tydligen kräkas ur sig vad som helst.

Det är rätt enkelt att förstå. Titta bara på allt han gett till anjo, för att smutskasta honom.
Alla videos han gjorde om lille C för att få henne lvu:ad.
Kolla genom dom. Så förstår du nog.
Citera
2025-04-16, 08:18
Avstängd
Citat:
Det är rätt enkelt att förstå. Titta bara på allt han gett till anjo, för att smutskasta honom.

Jag har nog sett i princip allt som går att se från alla olika kanaler, tyvärr. (Är nog kanske nåt fel i huvudet på mig också... ;-) )
Och det är verkligen inte J som går att klandra i den här soppan. Tycker man annat så är man nog väldigt felkopplad i hjärnan.
Oavsett vad så försöker man inte få sin familj grovt misshandlad. Det är sjukt, vad du än försöker hitta på.
Och vad gäller lilla C, så har hon tur att hon har andra vuxna nu som visar hur man ska bete sig, får lugn och ro och slipper utsättas för sin vanskapta far.
Citera
2025-04-16, 08:48
Medlem
Citat:

Fortfarande inte fog för att försöka få någon grovt misshandlad. Sen när är grovt våld en legitim lösning för att någon känner sig kränkt? Visar bara vilken ynkrygg Chrippa är.
Är det samma sak åt andra hållet då, att Jocke hade samma rätt när Chrippa offentliggjorde Jockes konfidentiella soc-papper på YT? Självklart inte!

Jag är inget fan av varken Jocke eller Anjo på något sätt.
Men med facit i hand så var det absolut bästa som kunde hända det stackars barnet i hela den här soppan. Två helt odugliga narcissist-föräldrar som utsätter sitt eget barn för psykiskt våld och kan inte ens värna om barnets hälsa så hon får dra ut tänder.
Sen försvarar jag inte häxjakt på något sett åt något håll, men i det fallet så hade omgivningen full rätt att agera mot Chrippa och Julia för barnets skull.
Citera
2025-04-16, 08:53
Medlem
Citat:
Jag har nog sett i princip allt som går att se från alla olika kanaler, tyvärr. (Är nog kanske nåt fel i huvudet på mig också... ;-) )
Och det är verkligen inte J som går att klandra i den här soppan. Tycker man annat så är man nog väldigt felkopplad i hjärnan.
Oavsett vad så försöker man inte få sin familj grovt misshandlad. Det är sjukt, vad du än försöker hitta på.
Och vad gäller lilla C, så har hon tur att hon har andra vuxna nu som visar hur man ska bete sig, får lugn och ro och slipper utsättas för sin vanskapta far.

Nu har han ju inte försökt göra det. Han är alltså inte dömd för det och misstankarna är avskrivna. Jag är helt och fullt med på att det hade varit skevt om han väl hade gjort det. Att däremot få tillfälliga känslor av att vilja skada någon som fuckar med en är helt naturligt. Dessa känslor verkar ha gått över och han kom till sans. Det var alltså aldrig en fara för brottets fullbordan. Det är det enda vi vet, en åklagare har i varje fall inte kunnat hitta bevisning på motsatsen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in