2025-04-15, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Vad händer 19:30...? Ska hon börja sälja sig på nätet igen?
https://ibb.co/6Rt2CscF

Och engelskan, är den för att kräket inte ska förstå, kanske?

Hon verkar inte må jättedåligt över att Chrippa är häktad, tvärtom.
Hon verkar utnyttja att hon fått snålskjuts in i offentligheten genom både Chrippa och Jocke.

Lite hybris kanske och ständigt förnekande.
Citera
2025-04-15, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frason
Inte omöjligt att dessa två dyker upp någon annanstans.

Jag har tänkt det också. De verkar ju bara riktigt kreativa och ser upp till Chrippa. Vi får se om det finns anledning att återkomma till dessa.
Citera
2025-04-15, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sherlock6601
Ytterst oklart hur det står till mentalt på denna 14-åring, undrat länge men idag tar nog alla rekord... Nåt oklart inlägg på Insta med Dr Alban och nån Kick Sweden, intervjuas av Linnea De ser väldigt förvirrade ut......
Kollar hennes TikTok-live från igår (Hundpsykos laddar upp). Hon är så SJUKT otrevlig mot alla följare. Förstår om hon är otrevlig om hon får otrevliga frågor/meddelanden. MEN hon har ju en drös fjortisföljare som säkert är genuina fans av henne. De får ju också bara otrevliga svar. Varför livea jävla hjärndöda sminkvideos om hon hatar de som kollar? Sätt dig framför spegeln o prata med dig själv Linnea.
En stackars unge frågar "Vad är dina planer för framtiden?" (rätt genuin fråga kan man tycka). Hennes svar -"Äta bajs, dina då?" Pratar om folks mammor o pappor, "ska ringa din mamma o be henne ta ditt simkort", kallar dem för "din lilla luffare", "smuts" mm. Då antar jag hon vet att det är mest minderåriga som är i hennes live. Lämpligt beteende av en vuxen.
Pratar om att hon gillar att jobba med sälj, "men laglig sälj, om aina kollar" Hon är TJUGOFEM ÅR!! Och skåning, inte nån förortsrappare?

Men det är ju väldigt tydligt nu hur Chrippas väg neråt mentalt började.....

Hennes inställning till andra människor lär inte hjälpa henne i karriärstegen.
Citera
2025-04-15, 19:00
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Ladyjo
enligt KICKsweden (2 tjejer som sjunger) , så ska L göra en låt med M...N*onB*rg*r...

Nja....? Verkar som Kick Sweden numera är en tjej som heter Amanda K, som gör en låt med han Neonnnånting och Dr Alban är inblandad, oklart varför, men han brukar ju dammas av ibland. Linnea intervjuar dem, också oklart varför.....
https://www.neonbergeramanda.com/
Citera
2025-04-15, 19:01
Medlem
Citat:
Nja....? Verkar som Kick Sweden numera är en tjej som heter Amanda K, som gör en låt med han Neonnnånting och Dr Alban är inblandad, oklart varför, men han brukar ju dammas av ibland. Linnea intervjuar dem, också oklart varför.....
https://www.neonbergeramanda.com/

"Den som är KICK" har skrivit en kommentar på L's senaste på insta och skrivit att "ser fram emot att höra din låt med Marcus sen"....
Citera
2025-04-15, 19:04
Medlem
Citat:
"Den som är KICK" har skrivit en kommentar på L's senaste på insta och skrivit att "ser fram emot att höra din låt med Marcus sen"....

En internationell (med tanke på engelskan) artistkarriär åstundar, alltså...?

Det låter ju... "balanserat".
Citera
2025-04-15, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banal
En internationell (med tanke på engelskan) artistkarriär åstundar, alltså...?

Det låter ju... "balanserat".

Haha ja det är nog så de verkar vara

https://delafil.se/5bb388aae2589521/gaerga.jpg

vet inte om länken fungerar.. annars får man gå in o kolla på intervjun hon lagt upp på sin insta och sen scrolla bland kommentarer så ser man
Citera
2025-04-15, 19:10
Avstängd
Citat:

4 personer är taggade i den instaposten, alla som kommenterar kan mena vem som helst av dem...
Men vad vet jag, undrar bara varför hon intervjuar dem om hon ska sjunga med dem?
Citera
2025-04-15, 19:11
Medlem
Citat:
4 personer är taggade i den instaposten, alla som kommenterar kan mena vem som helst av dem...
Men vad vet jag, undrar bara varför hon intervjuar dem om hon ska sjunga med dem?

Jag vet ,eftersom jag fått det bekräftat av Marcus att han ska samarbeta med henne...
Citera
2025-04-15, 19:15
Avstängd
Citat:
Jag vet ,eftersom jag fått det bekräftat av Marcus att han ska samarbeta med henne...

Kul för henne, hoppas det blir en "banger" ;-) Han verkar ju vara driftig i alla fall
Men då kanske hon verkligen ska tänka på hur hon framstår och uttrycker sig på sociala medier då om hon ska bli tjändis...... istället för ökänd.
Citera
2025-04-15, 19:17
Medlem
Citat:
Kul för henne, hoppas det blir en "banger" ;-) Han verkar ju vara driftig i alla fall
Men då kanske hon verkligen ska tänka på hur hon framstår och uttrycker sig på sociala medier då om hon ska bli tjändis...... istället för ökänd.

Haha ja eller hur..

skickade privat till dig
Citera
2025-04-15, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deimos01
Kan du vara snäll och ta fram dagboksbladet för stämpling till grov misshandel?

Använd sökfunktionen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in