2025-03-28, 14:58
Medlem
Varför ska kändisar/halvkändisar alltid renovera hus och boende i tv..aktiv skatteplanering eller lön från produktionsbolagen?
Citera
2025-03-29, 10:03
Medlem
Nä tyvärr tror jag inte tv serien hjälper Marko till ett nytt förhållande.
Jag hade blivit mörkrädd om min partner var så "mammakär", visst han är orolig ang missbruk, det blir "bra" tv men ändå.........
Citera
2025-03-29, 13:32
Medlem
Irma verkar ha bundit Marko lika hårt till sig som sina hundar.
Citera
2025-03-29, 13:34
Medlem
Jag visste att det skulle vara crap så jag stängde av innan jag satte på.
Citera
2025-03-29, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klorin287
Att byrackorna får hoppa upp i möblerna är inte ok. Jag tycker också det är sjukt att en 50-åring har morsan med när han ska köpa möbler till sitt eget hus.

En 50-åring borde absolut kunna välja möbler själv. Men samtidigt är det svårt att veta hur mycket de två gör tillsammans för tv-programmets skull, och vad de skulle vilja göra även om det inte fanns några tv-kameror i närheten.

Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania
Jag vet att serien heter 'Marko & Irma', men träffar kärringen aldrig sina andra barn, Markos syskon?

De har ju dykt upp i programmet några gånger. Varav åtminstone en gång var även Markos brorsbarn med också. Förra året tror jag.

Svårt att veta hur ofta Irma träffar sina andra barn, en bor dessutom i Umeå. Så det kanske inte blir så jätteofta på grund av avståndet. Men eftersom de har dykt upp i programmet (Markos bror/Irmas andra son dök även upp i första avsnittet denna säsong), så ses de nog emellanåt i alla fall.
Citera
2025-03-30, 07:44
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Starberries
En 50-åring borde absolut kunna välja möbler själv. Men samtidigt är det svårt att veta hur mycket de två gör tillsammans för tv-programmets skull, och vad de skulle vilja göra även om det inte fanns några tv-kameror i närheten.

De har ju dykt upp i programmet några gånger. Varav åtminstone en gång var även Markos brorsbarn med också. Förra året tror jag.

Svårt att veta hur ofta Irma träffar sina andra barn, en bor dessutom i Umeå. Så det kanske inte blir så jätteofta på grund av avståndet. Men eftersom de har dykt upp i programmet (Markos bror/Irmas andra son dök även upp i första avsnittet denna säsong), så ses de nog emellanåt i alla fall.

Ok, jag har sett ganska få av programmen så jag har nog missat dem där Markos syskon varit med. Och klart bor man i Umeå och mamma utanför Stockholm är det förståligt om man inte träffas så ofta.
Citera
2025-04-04, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Starberries

Det är säkert sant att de gör mycket bara för tv-kamerornas skull men det ser ändå sjukt ut att en 50-åring har med sig morsan överallt.
Citera
2025-04-04, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klorin287
Det är säkert sant att de gör mycket bara för tv-kamerornas skull men det ser ändå sjukt ut att en 50-åring har med sig morsan överallt.

Kan hålla med om det. Visst, jag tycker att det är toppen att de har en bra relation nu. Jämfört med hur det var under Markos uppväxt etc. Det är inte alla som klarar av att ordna det någon gång i livet. Men samtidigt framstår Marko lite som en morsgris, och det är inget vidare.
Citera
2025-04-04, 16:58
Medlem
exoticspices avatar
Har tittat på den senaste säsongen och har uppmärksammat att Irma blir helt annorlunda när andra människor är med henne och Marko. Hon har inte samma tuffa attityd som när hon har när hon är ensam med honom utan blir osäker, tyst och nästan blyg.

Hörde också att hon har svårt för att uttala sj och sk-ljudet. När hon skulle åka skidor säger hon att hon ska åka sidor. Finns inte sj- och sk-ljud i finlandssvenskan?
Citera
2025-04-06, 05:35
Medlem
JerryCottons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
Har tittat på den senaste säsongen och har uppmärksammat att Irma blir helt annorlunda när andra människor är med henne och Marko. Hon har inte samma tuffa attityd som när hon har när hon är ensam med honom utan blir osäker, tyst och nästan blyg.

Hörde också att hon har svårt för att uttala sj och sk-ljudet. När hon skulle åka skidor säger hon att hon ska åka sidor. Finns inte sj- och sk-ljud i finlandssvenskan?

Hon pratar inte finlandssvenska.
Citera
2025-04-10, 15:42
Medlem
Loikkaris avatar
All cred åt Marko för att han hjälper sin morsa, de har inte haft det lätt tidigare.

Annars tycker jag att alla de program där kändisar bygger och visar sitt leverne är en mittfinger visning för oss vanliga, lite skryt.
Citera
2025-04-15, 15:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hallalingen
Nä det är inte roligt längre, en 50 åring som beter sig som en barnunge i många lägen.
Byrackorna retar jag mig också på, att dom ska med överallt och bjäbbar hit och dit.

Eller hur! Jag brukar sällan skriva dumma saker men jag har så svårt att förstå hybris kring denna jättebebis. Det är rörigt och smutsigt hos både henne och Marko. Pinsamt faktiskt!
Jag tycker inte hos verkar speciellt varm mot familjen, hon lyser upp mest när hon ska titta på en lastbil eller göra andra meningslösa saker
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in