Citat:
Ursprungligen postat av
shackihorsie
Men du påstår fortfarande saker som är felaktiga, både du och Husky har fel.
Polispersonerna?
Ni förstår ju överhuvudtaget inte hur varken polisarbete eller juridik fungerar, polisen är skyldiga att rapportera brott under allmänt åtal, det som spelar roll är om det finns tillräckliga bevis för att någon gör sig skyldig till brottet, här visade det sig att det inte fanns det.
Ingen har påstått att det är viktigt eller att det är toppen, det som har efterfrågats är konkreta bevis på det som påstås, vilket allt som ofta visar sig vara väldigt svårt att få fram.
Om det känns bättre för dig så skriver jag polisman och poliskvinna. Bättre så?
Ibland är det så att man får information som i vartenda del innan har visat sig att stämma.
Jodå, det görs skillnad på folk.
I några ögon är det absolut bästa som kan hända om Rask åker dit för förtal om Chrippa och Linnéa. Då blir livet så mycket bättre för just de personerna.
Och samma personer skålar om Chrippa och de andra två slipper straff för en så mycket farligare handling.
För mig (inte vi/er/dom) är det stor skillnad på misstankarna för de olika händelserna. Inte minst för att Chrippa och Linnéa inte har hållt igen på trutarna själva.
Jag har inte någonstans sett eller hört att Jocke eller Anjo har uttryckt sig på ett sätt som skulle visa att de vill se Chrippa svårt misshandlad och hur det skulle gå till. Har det hänt så har jag missat det.
Sen kan du och de andra få tycka att jag är jordens största idiot pga det. Varsågoda.