Under min tid i skolan har jag suttit av flera lektioner där någon inbjuden person från någon flummig vänsterorganisation som Svenska freds eller Greenpeace står och pratar fritt om hur allt är och vad som är rätt. Ingen debatt följer utan en frågestund där man ska ställa frågor för att de ska ha möjlighet att korrigera än om man fortfarande inte har rätt åsikter. Jag förstår att en vänsterpartist blir upprörd om någon icke godkänd vänsterförespråkare får utrymme att komma till tals.
Ja det är väl lika bra att han får komma hem om det låter sig göras. Hoppas att han lär sig en läxa eller två av det.
Han visste nog vad som väntade! Denna vänster juvel har skrivit en massa skit genom åren!
Islamister och vänstern brukar gå bra ihop…..Men att hänga upp en docka i en stolpe föreställande Erdoğan sårade nog sammarbetet……..
Han visste nog vad som väntade! Denna vänster juvel har skrivit en massa skit genom åren!
Islamister och vänstern brukar gå bra ihop…..Men att hänga upp en docka i en stolpe föreställande Erdoğan sårade nog sammarbetet……..
Det tror jag inte. Dags för Erdogan att släppa hem Jocke, kanske en snabbrättegång och sen hem?
Medin är garanterat väldigt nöjd även fast han sitter inne ett tag, då han garanterat kommer få massa priser och hyllas för sin "insats" när han kommit ut och satt in fot i Sverige.
Enligt mig får han skylla sig själv som åker till dessa länder, speciellt då han förnedrat herr Erdogan, skulle inte bli förvånad om Medin verkligen är en anhängare av PKK.
12 år - sen blir det en varm dusch, rakhyvel - resa hem - och 2-3 snickers.
Sen får han söka nytt jobb - han blev sparkad för en månad sedan va?
Han klarade ju inte sin arbetsuppgift.
Rätta mig om jag har fel tankar.
Kommer inte bli några 12 år tror jag? Byts nog mot någon/något som Turkiet anser vara fördelaktigt.
Riktigt misslyckande av Joakim om det blir utfallet givet hans anti-turkiska arbete. Ännu värre personligt misslyckande om han nu skulle få sitta av en del tid i turkiskt fängelse, med en havande fru på hemmaplan.
Nu blir det ju boksläpp och soffsittande hos Malou och hjältestatus på SR, men frågan är om sådan här medelklass-aktivism fortfarande är så gångbar hos svenska folket?
Frun är ute i media och kallar sin lallare för "oberoende" journalist och att de inte kunnat förutspå att detta kunde hända... Killen är vit som snö...
Ja eller hur? Och "Andreas Gustavsson, chefredaktör ETC" vågar inte åka till Turkiet. För då skulle det bli två svenska journalister som sitter i fängelse i Turkiet...
Låt fanskapet sitta av ett par år, varför ska hans agerande för egna intressen belönas med stöd från svenska skattebetalare som till stor del inte uppskattar hans idiotiska påhitt att åka dit trots att han hånat deras president?
Han har skaffat sig själv en jävla massa uppmärksamhet, vilket så klart var hans mål. Låt honom nu betala av det efter Turkiets prislista. Åtminstone dom 3 åren för att ha hånat presidenten är ett rimligt pris.
Ja eller hur? Och "Andreas Gustavsson, chefredaktör ETC" vågar inte åka till Turkiet. För då skulle det bli två svenska journalister som sitter i fängelse i Turkiet...
Låt fanskapet sitta av ett par år, varför ska hans agerande för egna intressen belönas med stöd från svenska skattebetalare som till stor del inte uppskattar hans idiotiska påhitt att åka dit trots att han hånat deras president?
Han har skaffat sig själv en jävla massa uppmärksamhet, vilket så klart var hans mål. Låt honom nu betala av det efter Turkiets prislista. Åtminstone dom 3 åren för att ha hånat presidenten är ett rimligt pris.
Ganska begripligt. Vågar inte heller åka dit. Turk på burk agerar alltmer självsvåldigt. Skulle byta plan där och turkarna verkar skita helt i om man missar sin anslutning. De är extremt arroganta.