Citat:
Ursprungligen postat av
RobbanUC
Ryssland och USA verkar vara på samma spår gällande åtminstone en av orsakerna till kriget.
EU däremot tror att de ensamma utan USA kan fortsätta "to the last Ukranian" och sedan fortsätta med Europeiska NATO-soldater.
Detta baserat på hur EU/NATO nu bestämt sig för att rusta och skicka trupper.
också fick vi ett förbannat utomordentigt IQ befriat svar på INGENTING.....IGEN! Varför i helvete känner du att du skall posta totalt korkade SLUTSATSER här när du har fått en helt egen tråd att spamma med drömmar och förhoppningar i konspirationens tecken?
Det som TER SIG vara "uppdateringar" angående kriget i Ukraina från din sida är ju faktiskt inget annat än att du tycker att det är fantastiskt att kunna störa ut den RIKTIGA informationen med lite...." Jag skall baskemig förstöra så mycket jag kan innan klockan min slår tolv.
Jävla idioti att sådant preciserat lögnande som ditt får lov att ta plats bara för att DU fått rätten att språka fritt.
Inte ett jävla ord i dina (jo, VI har hållit koll på dem) utsagor och länkar här framställer den minsta av SANNING när det gäller KRIGET i Ukrina.......YET...you are allowed to go on and on and on and on.
Dela med dig utav RIKTIGA källor på ditt MEDVETNA förstörande eller håll dig till där de dina tar lögnen för given sanning.
Förbannat tragiskt och exakt vad Ukraina behöver slåss mot........idioter i kvadrat som lever på lånad tid.
Swedish Cinderella who never understood the diff between heal and a stomp. Yes...you mr Robban is the perfect GAL to describe confused relativity....and that THONG of your you're using here to get rid of the effect of self chosened grrrrrrrrrrrrrrowls. Pathetic lil swede in his northern lights...imported by thought