Citat:
Ursprungligen postat av
Rybar
Du menar som strafftullar på 35.3% på kinesiska elbilar som klubbades igenom i tysthet utan protester oktober 2024. Nej nej EU är en falsk orm och behöver tryckas ned i skosulorna.
Tror det handlade om att usa inte kan tillverka varor som håller måttet vilket jag själv intyg då jag är ägare av en Ford.
För er som inte vet så är bilen Ford - skit redan då den lämnar fabriken. Ja jag köpte bilen ny. Mina vänner med också Ford säger precis samma sak. Enbart en jäkla massa problem.
När jag var i usa sist så hade de bara skit livsmedel "non fat$ med mera. Enbart massa genmanipulerat skit som gör din hälsa sämre.
Men ändå surar Trump för EU inte vill köpa deras skit???
Lär er i usa istället börja tillverka ordentliga bilar och livsmedel med mera så kanske folk köper eran skit.
Att ni sänker tullar med noll kommer inte göra fler vill ha era defekta bilar för det.
Bara jämför en kines lur som Xiaomi som jag har nu och även innan. Finns ju ingen lur som slår den i kvalitet.
Ändå skrattar folk åt att det är mest skit som tillverkas där.
Kineserna är ju långt långt för jänkarna på tillverkning av allt.
Låt Trump kriga men det är han och jänkarna som förlorar och det är hög tid de får lära sig de är inte längre på plats nummer ett och alla är inte rädda för dem och deras numera förlagda soldater.