2025-04-05, 20:40
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Jaha. Ja säger du det har du uppenbarligen mer erfarenhet på området än jag har.

Absolut att jag har.
Även de, som inte frivilligt låtit sig vårdas.

Var tacksam att du varit förskonad från då.
Citera
2025-04-05, 22:22
Medlem
Jag tror man inbillar sig att Gräddis luktar hemskt pga brun tandfärg, gul hud, slitet hår och annat som klassas som ofräscht, men det är ju inte säkert att hon gör det. Verkar jäkligt konstigt om Roooomis blir ihop med någon som luktar illa om nu inte han också gör det isåfall.
Senast redigerad av Florman 2025-04-05 kl. 22:25.
Citera
2025-04-05, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Jag tror man inbillar sig att Gräddis luktar hemskt pga brun tandfärg, gul hud, slitet hår och annat som klassas som ofräscht, men det är ju inte säkert att hon gör det. Verkar jäkligt konstigt om Roooomis blir ihop med någon som luktar illa om nu inte han också gör det isåfall.

För egen del är det att hon tycks duscha så fruktansvärt svårt sällan, max två gånger i veckan.
För varje gång hon har duschat verkar hon göra det till en grej, lägga upp en video där hon märkvärdigt minsann vill visa upp att idag har hon duschat.
Citera
2025-04-05, 22:48
Medlem
Men alltså, han är inte ihop med henne, har aldrig varit. Varför skriver så många som om de har ett upp och ner förhållande, det är inget förhållande.. Två personer som hookat upp (och ner..) på ett Hostel, det är inget mer än det. Inte ens Pia är kär, bara desperation och fylla som talar.
Citera
2025-04-05, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoelAyel123
Men alltså, han är inte ihop med henne, har aldrig varit. Varför skriver så många som om de har ett upp och ner förhållande, det är inget förhållande.. Två personer som hookat upp (och ner..) på ett Hostel, det är inget mer än det. Inte ens Pia är kär, bara desperation och fylla som talar.

Det är ju Pia som skriver att "de är ihop", han är hennes "habibi"/älskling och mellan varven "gör de slut".

Visst kan man spekulera i att det hela kanske rent av är iscensatt till 100 procent, eller att det som du skriver bara är desperation, men ska man ta Pia på orden, så har de varit ett par och då är det väl inte konstigt att man skriver om deras tjärlek.
Citera
2025-04-06, 13:41
Medlem
Jag har tittat på lite äldre klipp från Pias Youtube och tänkte då på att hon visade väldigt mycket tänder när hon pratade förr. Tydligt att hon numera har komplex för sina trasiga tänder för hon visar dom inte alls så mycket nu längre. Jag tycker också att hon har ändrat sin dialekt lite, hon betonade vissa ord mycket mer förut.
Citera
2025-04-06, 14:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Jag har tittat på lite äldre klipp från Pias Youtube och tänkte då på att hon visade väldigt mycket tänder när hon pratade förr. Tydligt att hon numera har komplex för sina trasiga tänder för hon visar dom inte alls så mycket nu längre. Jag tycker också att hon har ändrat sin dialekt lite, hon betonade vissa ord mycket mer förut.

Tandgrejen kan också ha att göra med att hon numera snuar.
Citera
2025-04-06, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kattenmusen10tusn
Tandgrejen kan också ha att göra med att hon numera snuar.
Och att vissa personer tycker sig ha rätt att klaga på hur hon ser ut baserat på det. Jag menar, tänk att ge någon en tillrättavisning baserat på det. Fy fan.
Citera
2025-04-06, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av reservkonto1234
Och att vissa personer tycker sig ha rätt att klaga på hur hon ser ut baserat på det. Jag menar, tänk att ge någon en tillrättavisning baserat på det. Fy fan.

Om du sätter det i sammanhanget att PissPia själv hela tiden hetsar för hur "smal" hon är och ger efterblivna tips på hur man ska uppnå en sådan figur samt att hon faktiskt har gott om pengar för att fixa sina hemska tänder så är det inte så orättfärdigt att klaga på.

Att köpa absurda mängder kläder som hon inte ens har plats för och många hundralappar på vin men inte ett gäng tusenlappar för att gå till tandhygienisten samt en riktig tandblekning är såklart något en vettig person kan anmärka på.
Citera
2025-04-06, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av reservkonto1234

Jag hoppas/tar för givet att du inte syftade på min kommentar, jag informerade bara föregående talare om att hon snusar då när en prilla ligger under överläppen kan det ibland innebära att man ser mindre av tänderna.
Citera
2025-04-06, 17:59
Medlem
MaeWests avatar
Att försöka skuldbelägga individer som påpekar hur nu Pia Pissfitta ser ut, agerar, gör, tänker, etc, är en smula tramsigt, då Pia Pissfitta själv är duktig på att påpeka hur andra ser ut, gör, tänker, etc.

Och bespara mig det uttjatade: "Varför agera som Pia, då?".

Den dag som Pia Pissfitta väljer att framleva sitt liv i anonymitetens tecken, så kommer åsikterna om Pia att typ...självdö.
Nu lever Pia sin dröm...shoppa maskeradkläder, driva loppcirkus, sörpla pissgult vin, betala för sex, klia sina könsvårtor...att göra detta anonymt skulle för Pia vara en "dödsdom"...Uppmärksamheten är det enda Pia har kvar, och den skatten vill hon för allt i världen inte förlora.

Så...hur har helgen framskridit för Kadaverhäxan, då?
Citera
2025-04-06, 18:00
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kattenmusen10tusn
Jag hoppas/tar för givet att du inte syftade på min kommentar, jag informerade bara föregående talare om att hon snusar då när en prilla ligger under överläppen kan det ibland innebära att man ser mindre av tänderna.

Ingen oro! Mina kommentarer säkert varit värre. Och lär väl så förbli.

Tyckte det var lite roligt när Människan konstaterar att män är gay på ett vandrarhem, och ” gråa” generellt.

Vilken heterosexuell ” Grå”
man, hade inte raskt föredragit en annan mans ” närhet”, framför den finska Fyllkajans?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in