Den stora grövita maskinen gick på halvfart idag. Skönt att konstatera att vi inte tappat poäng på tre omgångar. Bra utgångsläge inför Mjällby och Malmö.
Det verkar så. hade det varit Blåvitt hade det blivit 0-3
Så vitt jag kunnat se befann sig aik-supportrar kvar på arenan. Man har alltså misslyckats med att få ut dem och då borde matchen ha spelats klart inför tomma läktare imorgon?
Kul att läsa reaktionerna efter att Allsvenskans huvudrollsinnehavare har spelat. Upphämtning utan domarhjälp är KLASS. Otroligt tryck på plan och läktare när det jagades mål efter avbrottet. Fin hemmapremiär får man ändå säga.
Varför spelades aik - Norrköping klart idag? Olika regler för förbundets lag och vi övriga?
Förbundets lag? vart var våran straff? Sen att domaren springer och gör en scen för att han blev träffad av en pappmugg är löjligt. Och alla mediasidor snor äran från våra spelare som vänt 1-3 till 4-3. Ni brinner att vi löste 3 poäng man märker det
Förbundets lag? vart var våran straff? Sen att domaren springer och gör en scen för att han blev träffad av en pappmugg är löjligt. Och alla mediasidor snor äran från våra spelare som vänt 1-3 till 4-3. Ni brinner att vi löste 3 poäng man märker det
Den där skiten måste få ett slut. Ingenting ska kastas in på domare eller spelare under några omständigheter. Att ni och era tvillingar är mästare på att förstöra fotbollen och sen försvara era uppenbart idiotiska handlingar är jag så jävla less på. Är det något som hotar läktarkulturen så är det inavlade mongon som avbryter matcher för att de har sämre impulskontroll än min 2-åring.