2025-04-06, 01:39
Medlem
Dumdrygs avatar
Det svåraste att lära sig att bemästra är att både utstråla sån självsäkerhet att du är bekväm med dig själv, men ändå att du behöver lite hjälp. Kvinnorna blir som tokiga om du sätter den.
Citera
2025-04-06, 01:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bogert
Är kuken verkligen så viktig för er kvinnor?

Ja det viktigaste på en man för många kvinnor är det vi inte kan göra något åt.
Citera
2025-04-06, 02:06
Medlem
HBTKuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sjelvklart
En fitness youtuber gjorde en liten undersökning vilken kropp kvinnor föredrog och dom flesta valde en kille med en slimmad kropp som en "dansare" , bodybuild- kroppen var den som fick minst röster och då var ändå dom flesta tjejerna tillfrågade på gymmet han tränar på.
Så är det. De som män gärna tror att kvinnor helst väljer rankar egentligen gandka lågt. Ett "intressant" utseende väger långt tyngre än det klassiska hunkutseendet. Det gillar ingen utom hunkarna själva, och deras mammor.
Citera
2025-04-06, 02:22
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
En maskulin utstrålning. Hållningen, en viss längd är också nödvändig för detta (han kan inte vara mycket kortare än 180 cm). Auktoritet, dominans. Kroppsspråket. Att han kommer in i ett rum och han MÄRKS, hans utstrålning KÄNNS, han dominerar rummet. (Kanske inte alltid så att alla i rummet känner av detta på riktigt, men att JAG känner så när han kommer in i ett rum.) Och sättet han ser på mig, att HAN tycker att JAG är attraktiv.

Donald Trump dominerar omgivningen vart han än befinner sig med sitt enorma självförtroende. Han är dessutom 190 cm lång och besitter auktoritet och dominans 😁

Tack för du har gett en beskrivning av din drömman 😂
Citera
2025-04-06, 03:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lailatjej
Längd - 1,80 och uppåt
Axlar- breda, raka, absolut inte sluttande colaflaska
Händer - stora, starka
Ögonen
Rumpan
Sen är det väldigt mycket som gäller klädseln

Den vän som har haft mest lycka med tjejer i min bekantskapskrets är nog max 175 cm ungefär.

Men han är ganska vältränad, har snygga märkeskläder, är lite halvkaxig, har bra jobb, bra på att snacka med folk. Allmänbildad och bestämd. Många tjejer verkar vilja ha självsäkra män som inte velar fram och tillbaka...
Citera
2025-04-06, 03:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UppmarksamhetsHora
Men om han gör allt det där då, men är en jävla dåre?
Det finns ju knappast någon brist på män som beter sig sådär, men har hjärnan full av kladdkaka.
Vilken idiot som helst kan ju "dominera rummet".

Det är ju därför det så ofta blir problem. Vi är ju djur och väljer en sån man för att våldskapital innebär trygghet för oss kvinnor och barnen. Vi vill ha en man som utan problem kan slå ihjäl en inkräktare som utgör ett hot. Allt handlar ju om det som ökar överlevnadschansen för avkomman.

Sen med facit i hand så blir det ju inte alltid så jävla bra med dom männen. Men det är ju djupt rotade instinkter som gör att man väljer så.

Annars tycker väl jag att utseende är sekundärt. Man vill att personen har en intressant hjärna som man vill veta mer om hur den resonerar och ser på världen. Humor är också bra.
Citera
2025-04-06, 07:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Sjelvklart
När jag studerade körde jag taxi som extraknäck och nästa alltid när man fick en körning med några tjejer med lite förfriskningar i kroppen var påfallande hur fixerade tjejer vad vid storleken av penis på killar.

Ps.
Din tjejs väninnor vet exakt hur stor kuk du och har fått en detaljerad bild hur den ser ut av din flickvän.

Ja tjejer gör så, men inte kvinnor. Skulle aldrig falla mig in att diskutera min partners kuk-storlek till en vän. Känns så respektlöst på något sätt. Samma sak gällande sexlivet bör man inte diskutera med någon annan om än sin partner.
Senast redigerad av Alma1 2025-04-06 kl. 07:28.
Citera
2025-04-06, 07:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pungpuckel
Man kan ju rikta frågan till killar med, hur har ni fått tjejer på kroken?
För min del har det i 90% hänt i samband med alkohol,
då jävlar kan jag koppla på charmen.
Har aldrig behövt ragga och tur är det, är värdelös på sånt, tror jag.

Däremot har jag blivit uppraggad av tjejerna.

Jag ser inte bra ut,ser ut som vem som helst.

Har funderat på detta flera gånger under mitt liv, varför?

Blivit raggad på i vart fall typ 2-4ggr/ år, inte på krogen och så, utan var som helst.
Kunde bara stå i en folksamling och så helt plötsligt kommer det en tjej och ställer sig bredvid, trycker sin höft mot min, när jag flyttar mej följer hon efter, ler och fortsätter trycka
Detta förfarande har hänt mej flera gånger.
En annan gång stod vi i glasskö, kommer fram en tjej och, Hej Niklas, hur e det?
Ehh, känner inte dej sa jag.
Vi såg ju på fest ,sa hon, sluta nu.
Nä sa jag, har aldrig sett dej.
Stod och dividerade högljutt om detta en lång stund.
Visade mitt körkort för hon skulle sluta,och se jag inte hette Niklas.
Såå trögtänkt var jag.
Hörde sen henne fnissa med sina väninnor.
Kunde vara och handla, kommer fram någon och blygt,Hej, bla, bla...
Jag, eehh tror du tagit fel på person...
Hon, bara fortsätter prata och försöka...Hänt flera gånger med.

Kvinnor är märkliga...
Så tror inte utseendet har såå stor betydelse, måste vara en kombination av andra saker istället som attraherar kvinnorna.
Mina kompisar var ute typ,varje helg, men fick sällan napp ändå.
Senast redigerad av Cuttherope 2025-04-06 kl. 08:57.
Citera
2025-04-06, 09:00
Medlem
majaparonpajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bogert
Är kuken verkligen så viktig för er kvinnor?
För mig personligen är själva storleken inte så viktigt men utseenden på snoppen är viktigt. Den ska vara också välvårdad och hygienisk. Gärna så rak som möjligt och inte böjd åt konstiga vinklar. Förhuden får inte vara för tajt eller lös och pungen får inte hänga ner i backen.
Citera
2025-04-06, 09:01
Medlem
majaparonpajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av andersbachmann2
Väldigt vagt för att komma från en tjej. Menar du som E-type eller som typ brad pitt i Once Upon a time in hollywood? Typ som denna: https://www.koimoi.com/wp-content/new-galleries/2025/04/is-brad-pitt-reprising-his-once-upon-a-time-in-hollywood-role-in-netflix-spin-off-heres-what-we-know .jpg
Hade du knullat e-type?
Menar mest rent och kammat. Inte knullruffs med flottigt hår. Använder man mycket spray eller vax kan även det se ovårdat ut.
Citera
2025-04-06, 09:32
Bannlyst
Han ska se manlig ut. Inte massa snobbiga detaljer som märkeskläder, klockor eller fin bil. Det är bara bögigt. Manligt var det.
Citera
2025-04-06, 09:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av diesel300
Va gör er kvinnor kåta utseende mässigt när ni ser en man va tittar ni på?
Utseende är viktigt, en småfet med noll klass får nog bara sätta på wt i joggingbyxor och strippigt fett hår. Kvinnor tänder på män med makt och pengar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in