2025-04-05, 22:46
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lundbonden
Vilka är Skansen?
På vilken ö ligger Skansen?
Citera
2025-04-05, 23:51
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Välkommen till tråden visste inte att du följer allsvenskan?
Följer inte Allsvenskan i särskilt stor grad nuförtiden. Men med en farsa som är lite över genomsnittet fan av Blåvitt, så blev jag smittad som liten knatte.

Dock så är jag säkert 10x större fan av Arsenal än vad jag är av Göteborg.
Citera
2025-04-06, 00:10
Medlem
Dalulvens avatar
Djurgården tofflar in en boll och blir plötsligt det viktigaste som har hänt i riket sedan högertrafiken.

Det strösslas med betyg och artiklar i Aftonbladet.

Något snedvriden bevakning.

Men det gäller väl att hålla hoppet uppe så länge som möjligt.
Citera
2025-04-06, 01:05
Medlem
Citat:
Givetvis ska Solna styra och ställa imorgon. Jag tror inte Peking kommer kunna stå emot inför en kokande jordgubbe.

Jag är helt på din linje.

Ska vi säga 2-0 imorgon förresten?

Tror ni kommer få stryk imorgon, om peking vågar spela sina bästa offensiva som Nyman, Jörgensen, Trasten, Moberg Karlsson så lär tröggreken, psychetyche, runkonen, stelbenta isherwood få ett helvete där bak Borde kanske spela i borås hahahaha
Citera
2025-04-06, 07:55
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QuantumQuill
Det är ju inte för inte som man känner sig lurad hur bra Häcken skulle vara i år. Jag gick på det skall jag erkänna.
Hur fan tänkte du där? Sicken rövhjärna alltså.
Citera
2025-04-06, 08:04
Medlem
trazkeis avatar
Om jag inte hade haft matchen mot BP i bakhuvudet hade jag kunnat skaka av gårdagens prestation med "shit happens" eller "vi fortsätter vara feltajmade på naturgräs".

Tyvärr är det nog mycket värre än så.

Målvaktssidan är klen. Linde som är 250cm lång kan inte ens dominera luften. Oscar Jansson bakom lugnar inte.

Vårat anfall är alldeles för tunt. Särskilt om Layouni har en av sina svaga dagar och Inoussa är borta.

Backlinjen är en katastrof sedan Hammar skadade sig. Inte nog med att dom inte kan försvara och springer runt som yra höns. Dom får sällan in bollen till mittfältarna längre. Dom flesta passningarna hamnar rätt på motståndarna.

Vårat mittfält håller egentligen en fenomenal klass men vad fan hjälper det om dom har flera usla spelare både framför och bakom sig? När dom väl får bollen av backlinjen finns det ingen att spela framåt. Att ha ett sådant mittfält i detta laget är lite som att köra F1 utan hjul. Motorn finns där men det räcker fan inte.
Citera
2025-04-06, 08:21
Medlem
Fred Friendlys avatar
Pissväder och tub ut till Hässelby. Dålig känsla. Kanske är det vädret…
Citera
2025-04-06, 09:03
Medlem
cokehyenas avatar

Fast är det en fördel eller nackdel att styra matchen för er del?
Citera
2025-04-06, 09:04
Medlem
DikTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Om jag inte hade haft matchen mot BP i bakhuvudet hade jag kunnat skaka av gårdagens prestation med "shit happens" eller "vi fortsätter vara feltajmade på naturgräs".

Målvaktssidan är klen. Linde som är 250cm lång kan inte ens dominera luften. Oscar Jansson bakom lugnar inte.

Vårat anfall är alldeles för tunt. Särskilt om Layouni har en av sina svaga dagar och Inoussa är borta.

Backlinjen är en katastrof sedan Hammar skadade sig. Inte nog med att dom inte kan försvara och springer runt som yra höns. Dom får sällan in bollen till mittfältarna längre. Dom flesta passningarna hamnar rätt på motståndarna.

Vårat mittfält håller egentligen en fenomenal klass men vad fan hjälper det om dom har flera usla spelare både framför och bakom sig? När dom väl får bollen av backlinjen finns det ingen att spela framåt. Att ha ett sådant mittfält i detta laget är lite som att köra F1 utan hjul. Motorn finns där men det räcker fan inte.
Vad hände med Inoussa? vet du det?
Citera
2025-04-06, 09:53
Medlem
Valvantos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Vårt problem är avstängningar och oreggade spelare till Europa.

Mot Bajen har vi Siltanen och Ekdal. Minst.

Startar ni dem två mot oss kan ni lika gärna lämna WO. Det blir samma resultat oavsett men kanske mer hedersamt att inse sina begränsningar och ge upp?
Citera
2025-04-06, 10:14
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei

Att ni tog in Jansson är nästan i paritet med diffens värvning av Säfqvist.
Citera
2025-04-06, 10:16
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DikT
Vad hände med Inoussa? vet du det?
"Skadekänning" är allt vi fått. Så han är väl borta hela året också då...

Citat:
Att ni tog in Jansson är nästan i paritet med diffens värvning av Säfqvist.
Nä nu lugnar vi fan ned oss! Men den är nästan i paritet med trötte-Bosses värvning av Oscar Jansson.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in