2024-05-27, 14:13
Medlem
Gillar inte mobbningen av Alling. Vist är han en idiot men Nisses hat och mobbning var lite magstarkt.
Vem fan är Nisse förresten? Har aldrig hört talas om människan.
Citera
2024-05-31, 19:13
Medlem
henkesss avatar
Ett av dom sämsta programmen jag sett.
Senast redigerad av henkess 2024-05-31 kl. 19:16.
Citera
2024-06-03, 17:46
Medlem
Kotte456s avatar
Vilket satans jävla skräp, avgå, avgå allihopa!
Citera
2024-06-16, 20:57
Medlem
Crapmagics avatar
Keyyos läppar ser konstiga ut? har hon lyft sig redan?
Citera
2024-07-08, 21:59
Medlem
Crapmagics avatar
Jag vill informera om att det kommer att starta ett till sådant här hjärndött löpande bandet skapat underhållningsprogram på lördag som jag inte kommer orka starta ny tråd om, där samma komiker tramsar & flamsar med varandra, det heter "det stora spelet" och den här gången ska man leka bäst i test på en idrottsarena uppfattar jag det av reklamen att döma enbart
Senast redigerad av Crapmagic 2024-07-08 kl. 22:45.
Citera
2025-03-14, 20:58
Medlem
TomBombarDills avatar
Jisses, Henrik och han den andra okända Ponus(?). Fan va dom spelar över i den nya säsongen, detta skräp kommer man inte orka kolla på alltså.
Citera
2025-03-22, 00:09
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomBombarDill
Jisses, Henrik och han den andra okända Ponus(?). Fan va dom spelar över i den nya säsongen, detta skräp kommer man inte orka kolla på alltså.
Säg mig, är det kanskePonus som här 10:38 https://www.svtplay.se/video/KR5Z9kW/cyklopernas-land/feber låtsas klonka på ett tokroligt sätt Henrik Nyblom i huvudet med en luftig dessertsked, samtidigt som man ser att Nyblom önskar kollegan befinner sig på en varmare plats (helvetet)
Senast redigerad av Crapmagic 2025-03-22 kl. 00:47.
Citera
2025-03-22, 20:04
Avslutad
Är det här en parodi eller barnprogram för mindre begåvade barn?
Citera
2025-03-22, 20:18
Medlem
ErikEriksdottirs avatar
Jävlar vad irriterande han som ser ut som en uteliggare är.
Citera
2025-03-22, 21:33
Medlem
nintendoKalles avatar
Vilket jävla rövgäng till deltagare.
Första avsnittet räckte, kommer inte se mer.
Citera
2025-04-05, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Säg mig, är det kanskePonus som här 10:38 https://www.svtplay.se/video/KR5Z9kW/cyklopernas-land/feber låtsas klonka på ett tokroligt sätt Henrik Nyblom i huvudet med en luftig dessertsked, samtidigt som man ser att Nyblom önskar kollegan befinner sig på en varmare plats (helvetet)

Haha, det missade jag, borde nästan göra en gif av det! Snacka om att försöka göra en rolig grej och få noll feedback på det hela utan den andra personen låter en sitta där som en idiot.
Cyklopernas Land var på programmet igår med över hur produktionen försöker få alla deltagare att bjuda på sig själv osv osv.
Det är verkligen överdrifternas program på att vara flamsig och "over the top" på att försöka skapa innehåll.
Henrik Nyblom är plågsam att titta på, bekräftelsebehovet måste vara på 100% för den killen.

Enda anledningen att SVT inte lagt programmet i malpåsen, måste ju vara för att man inte vill slösa med skattepengar utan man sänder det ändå.
Citera
2025-04-19, 22:38
Medlem
syltgriss avatar
Också klar. Jävla bottenskrap till deltagare!
Citat:
Ursprungligen postat av nintendoKalle
Vilket jävla rövgäng till deltagare.
Första avsnittet räckte, kommer inte se mer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in