2025-04-04, 18:53
Medlem
cokehyenas avatar
https://www.fotbollskanalen.se/allsvenskan/thomassens-svar-om-kritiken-det-blir-fel-for-mig-att-ga-ut-kring-saker-som-den/

Thomassen duckar frågor kring hans "pressande" ledarskap.

Otroligt.
Citera
2025-04-04, 18:53
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Ska bli spännande att se hur er brunkarfotboll fungerar på hybridgräs.
Är du nöjd med ert transferfönster?
Citera
2025-04-04, 18:56
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Är du nöjd med ert transferfönster?
Lugna ner dig.
Citera
2025-04-04, 18:58
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
https://www.fotbollskanalen.se/allsvenskan/thomassens-svar-om-kritiken-det-blir-fel-for-mig-att-ga-ut-kring-saker-som-den/

Thomassen duckar frågor kring hans "pressande" ledarskap.

Otroligt.
Varför ska han kommentera massa journalistskvaller? Om nån tycker det är så hemskt att jobba inom AIK idag får de väl träda fram med konkret kritik. Massa påståenden utan källa från Axen är inget att ägna tid åt.
Citera
2025-04-04, 19:00
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Varför ska han kommentera massa journalistskvaller? Om nån tycker det är så hemskt att jobba inom AIK idag får de väl träda fram med konkret kritik. Massa påståenden utan källa från Axen är inget att ägna tid åt.
Han är dömd för olaga hot sedan tidigare. Därför är frågorna berättigade enligt mig.
Citera
2025-04-04, 19:09
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Han är dömd för olaga hot sedan tidigare. Därför är frågorna berättigade enligt mig.
Några förflugna ord under en hetsig matchsituation. Extremt mycket "MeToo"-känsla över ditt och Axens försök till drev.
Citera
2025-04-04, 19:15
Medlem
Kilowattjagarens avatar
Det går för fort för Elfsborgstränaren.
Citera
2025-04-04, 19:16
Medlem
trazkeis avatar
Jävlar! Det är två ganska fina förmatcher att välja på imorgon innan kvällens huvudmatch.

Sirius-DIF, brukar vara rätt kul matcher. DIF är ju piskade att vinna nu också för nästa match är ett derby. Tre raka torsk vore inte bra.

Blåvitt-HBK är redan ett ångestmöte där båda lagen blev kölhalade i första omgången. Ingen av dom har råd att förlora om dom inte ska komma jävligt snett in i säsongen.
Citera
2025-04-04, 19:18
Medlem
johnny_viciouss avatar
Jag förstår ingenting om det som händer i AIK just nu. Ska man sparka tränaren nu också?

Som utomstående så ser det ju ut som att Berntsen och Thomassen har varit det bästa som hänt AIK på flera år, och nu ska båda väck? Kan någon mer initierad förklara?
Citera
2025-04-04, 19:37
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnny_vicious
Jag förstår ingenting om det som händer i AIK just nu. Ska man sparka tränaren nu också?

Som utomstående så ser det ju ut som att Berntsen och Thomassen har varit det bästa som hänt AIK på flera år, och nu ska båda väck? Kan någon mer initierad förklara?
De har tagit en stridspitt (Thomassen) som ska upprätthålla disciplin. Till alla buds stående medel. Det fungerar ofta bra på kort sikt, men inte på lång sikt.

Oklart varför de bröt med Berntsen.
Citera
2025-04-04, 19:57
Medlem
Generalanderssons avatar
Kan detta bli Blåvitts år, trots den sega starten?
Citera
2025-04-04, 20:50
Medlem
Vad tycker ni?
Max ska börja använda sig av en "A.I expert".

https://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/a/93dlnM/max-lanserar-ai-experten-aida-i-allsvenska-sandningar
Senast redigerad av DazeHereToAmaze91 2025-04-04 kl. 20:57.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in