Citat:
Folk har redan haft det svårt sen 2020. Det är det du inte insett eller saknar kunskap att förstå. Titta bara på hur många som måste låna varje månad på sitt kreditkort för få det gå ihop. Dom fattar att dom blivit blåsta av kapitalet och politiker eliten och förstår att Trump har en bra vision precis som sist vilket gav en väldigt bra utdelning i privatekonomin. Dom flesta kan se lite längre än en korrektion på aktiemarknaden, det är jag övertygad om.
Den obligatoriska hjärndöda kommentaren om dag 1
Med erat sätt att argumentera där ni sätter er på era imaginärt höga hästar och inte tror att folk fattar vad en tull är. Obetalbart. Jag tror dom vet precis vad det är och vad det kommer innebära precis som sist när ni var hysteriska över Trumps tariffer på Kina som blev kvar under Biden och som skulle krossa ekonomin. Det är tur att höjden på fallet från din höga häst är endast imaginär annars hade du slagit ihjäl dig vid det här laget
Den obligatoriska hjärndöda kommentaren om dag 1
Med erat sätt att argumentera där ni sätter er på era imaginärt höga hästar och inte tror att folk fattar vad en tull är. Obetalbart. Jag tror dom vet precis vad det är och vad det kommer innebära precis som sist när ni var hysteriska över Trumps tariffer på Kina som blev kvar under Biden och som skulle krossa ekonomin. Det är tur att höjden på fallet från din höga häst är endast imaginär annars hade du slagit ihjäl dig vid det här laget

Trumps kärnväljare skiter I börsens utveckling, de har inga pengar att placera.
Anledningen till att man lätt återkommer till "day 1" är att Trumps krigare gjort det till en sport att flytta målposterna och ständigt försöka förklara vad Trump egentligen menar med vad han säger.
Det är liksom inget bra tecken när Nebraska rednecks måste in och förklara vad Förenta staternas mäktigaste person egentligen menar när han säger att han ska avsluta Ukrainakriget eller inflationen dag 1.
Eller när Trump och hans ja-sägare fabricerar en beräkningsmodell som framställer resten av världen som högtull-länder.