Citat:
Ursprungligen postat av
mortill2
Jag upptäckte själv cancern i april förra året. Det är viktigt att själv undersöka sina bröst, denna tumören syntes inte ett år tidigare på mammografi.
Jag är 41 år.
Som jag skrev i ett inlägg ovan så har jag ändrat min kost en del efter min diagnos. Jag har nog ansett mig ganska hälsosam även innan detta, och har alltid varit smal och normalviktig och motionerat. Aldrig rökt.
Har dock ännu mer dragit ner vitt socker, mjöl etc ur kosten efter diagnosen. Men inte helt...fuskar ibland om jag ska fika med andra eller nåt.
Jag hoppas självklart att jag blir frisk. Men det får tiden utvisa. Vad jag vet NU har jag ingen spridning, men om man får ett återfall om nåt eller några år är det tämligen klippt. Dvs...då kan man få behandling som förlänger livet, men det går inte att bota. I vart fall inte om man får fjärrmetstaser, dvs att bröstcancern sätter sig i lever, lungor eller skelett (vilket är de vanligaste ställen den sätter sig på om den fjärrmetastaserar). Så nu kommer ett liv framöver där det gäller att hantera oron för återfall.
Men fy fan!! Jag blir tokig på sånt här. Hur lever du egentligen?
Hur hindrar cancern din vardag?
Är sannolikheten stor att man får återfall?
Vet du nån statistik på det?
Inom mig känner jag att det MÅSTE FINNAS
NÅN NATURLIG Botemedel mot all cancer!!!
Cellgifter med massa biverkningar KAN INTE VARA LÖSNINGEN. ALDRIG!!!
Det här ska jag gräva djupt i då jag har en person som nyligen fått det.
En sak jag blir orolig över är att du säger dig vara nyttig. Hon jag känner äter väldigt bra med mycket bär och frukter, glutenfritt men en del kolhydrater, fisk, lax, absolut inget socker, inget bröd och kravmärkt så mycket det går.
Men ändå åker hon på det här!
Citat:
Ursprungligen postat av
putinplaza
Du kan kontakta mig privat om du vill ha fler alternativa tips! Gå med i kolloidalt silver gruppen på Facebook och ta kontakt med hon som har skapat den! Hon har varit med och hjälpt personer ta bort sin cancer enbart med kolloidalt silver!
Det där låter intressant.
Jag vet inte hur jag ska uttrycka mig för att inte verka suspekt och förlora trovärdighet men något är MYCKET MÄRKLIGT med läkemedelsindustrin.
De döljer nåt och ger sjukdomar istället för riktiga läkemedel.
De sitter på svaren men VILL ENBART TJÄNA PENGAR.
Var ska man köpa sånt för att veta att innehållet är ÄKTA VARA?!!
Jag har ingen Facebook men vad säger hon?
Jag vill gärna komma i kontakt med henne.