2025-04-01, 03:57
Medlem
Alla pengar då.
Innan Affe hade hunnit kallna så började PatRask svamla om att släcka ekonomiska bränder. Den första kakan han fick (försäkring av nå slag?) Började det pratas om att betala lite lån och privata skulder. Han berättade glatt att han cashat ut en hel del pengar, som Ludde inte hade gjort som skulle räknas av. Jag trodde då att han skulle få en hel låda med "iou" lappar, typ som i dum &dummare. Luddet var även då en viktig person, som trots tillsägelser filmades och spelades in ljud. Jag hoppas ju att paTrask har fått en ny skuldsedel varje gång det kommit in pengar (stuga, lägenhet, affes bil) osv. Alltså att någon hållt räkning på varenda matkasse, kraschad affärsidé, bilaffär osv. Han har garanterat även vidgat pengar av brorsan och ev andra stackars släktingar. Han har varit en lodare sen han hoppa av högstadiet ändå. Anledningen till att inte Ludde målas ut som den som gjort BB utfattig är säkert att han har stålar han fortfarande är skyldig, och börjar han tramsa så kommer dom ut i ljuset, kronofogden kallas in osv. Han försökte faktiskt sälja sin pensions slant för 50% om någon kunde fiffla ut den. Idag skriker det inte direkt ekonomisk hög status om deras Yt .trams. Det tillsammans med att ludde, farsan, morsan och den andra släktingen som han snart skulle få ärva är som bortblåsta från kanalen.
Är jag verkligen långsökt med det här?
En femhundring i veckan för en pulverpåse och en bandtisha i 20 år blir fan mycket pengar när det aldrig betalas tillbaks.
Citera
2025-04-01, 05:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haubits77B
Om du bortser från det faktum att han själv har erkänt alkohol- och amfetaminmissbruk för egen del.

Förr ja. Nu har han väl varit ren rätt länge. Dricker väl inte ens?
Citera
2025-04-01, 05:49
Medlem
Undra om det är ett betalt samarbete med BoList
Citera
2025-04-01, 07:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheyCallMeTK

Bara för att han säger det betyder det inte att det är sant.

Jag är mer eller mindre övertygad om att han till och med varit tjackad i ett gäng videoklipp han har publicerat. Bara förra året kom det en handfull klipp där han beter sig misstänkt. Har har för sig en massa konstiga ticks med händerna. Babblar och babblar, kommer att tänka på något annat, babblar om det i flera minuter, innan han sen går tillbaka till ämnet som videon egentligen handlar om. Givetvis iförd solbrillor under hela videons gång. Jag har själv tagit tjack vid ett antal tillfällen, och även träffat personer som är tjackade. Så man har lärt sig se om någon är på det.

Under de här åren när det kommit upp videoklipp och snuttar där han beter sig märkligt, har han under samma period rasat i vikt. Vilket är ytterligare indikationer på att han missbrukar uppåttjack regelbundet. Vid ett tillfälle lade till och med Therese upp ett klipp på Instagram, där hon mer eller eller mindre avslöjade att Rask var påtänd. Sekvensen var ett par sekunder. Rask gick omkring och städade och donade i köket. Gick in i badrummet och kastade en handduk i tvätten. När han gick ut därifrån märkte han att Therese filmade. Då uppträdde han som han kände sig påkommen, frågade Therese ”Vad är det?” ett par gånger, och hade stora tefatspupiller.

Tycker nu att det ser ut som han till och med börjar få permanenta skador av sitt knarkande. Personer som är på tjacket länge kommer man se är tjackisar även när de är nyktra. Det är något med ansiktsuttrycket, ögonhålorna. Även efter de blivit helt rena och varit det en tid så kan dessa skadeverkningar sitta i. Jag tycker man börjar se antydningar till det redan nu i Rasks ansiktsdrag. Nu har han inte laddat upp en sån där pundarvideo på ett tag, men han ser ändå pundig ut i sina videor.
Citera
2025-04-01, 08:37
Medlem
Daym-Krytjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tortelli
Rask blir magrare och magrare, hur mår baronen egentligen? Munnen och tänderna blir större och större. Jag hoppas verkligen inte att han missbrukar tjack!

Vad tror ni själva i tråden? Bantar Rask inför beach 2025 och dieten marsvinsfoder, så många frågor.
Jag är övertygad om att det är tjack. Senaste videon när han står och lyssnar på sina egna stageade röstklipp, som den egenkära baron han är, håller han kameran nära sitt ansikte och man ser hur mycket munnen rycker och han biter ihop käkarna. Ofta spänns munnen på ett sätt så att ett leende formas på ena sidan, utan att vara ett leende. En riktig sparkcykeltjackis!

Citat:
Ursprungligen postat av avantgarde19
Vad tror vi finns på hårddisken som Medvikt hämtade?
De sa att det som finns är aktuellt och inget som ligger långt bak i tiden. Någon han har blåst lär inte ta upp en hel hårddisk, kan Therese ha gjort en Linnea och spelat in och sparat bråk, fysisk och psykisk misshandel som hon har skickat till sin kompis som bevis vid en vårdnadstvist?
Kan han ha skickat fler nudes + betalat för att få tex på OF?
De sa väl fortfarande aktuellt/aktuellt än idag? Att T skulle gjort ett sådant stund tror jag är att hoppas på för mycket men tanken om hans far slog mig. Eller den senaste han va otrogen med och skickade bilder till, har väl aldrig framkommit vem det är eller var hon bor? Detta kan ju ha pågått längre än baron af särad fitta påstår och eventuellt skett irl också.
Citera
2025-04-01, 09:59
Medlem
Citat:
Rask ren? Hahaha Det är 1a April, baronen ren, Tack snälla för dagens skratt.
Citera
2025-04-01, 09:59
Medlem
vichy6s avatar
Hårddisken ja, det ska bli intressant när medviktarna släpper det.

Hoppas nu bara inte att Anjo får diktera villkoren för vad som får finnas på plattformen.

Rask kan inte peta in fogmassa i listerna i 100-tals videos.

Kritiken bör och kan ff pumpas ut.
Citera
2025-04-01, 10:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tortelli
Rask ren? Hahaha Det är 1a April, baronen ren, Tack snälla för dagens skratt.

Jag byter ut Skilleras videos mot Medvikts alla dagar. Skilleras reaktion på Rask igår var katastrof. Eviga avbrott och framhävande av sin egen förträfflighet. Berömde att Rasks ungar hade bordsskick, vilket jag måste ha missat. Men som ofta, den som inga egna ungar har vet bäst hur ungar skall fostras och vara.
När det gäller hårddisken tror jag att dom kommer plocka ut guldax som visar att Rask är samma tragiska figur han alltid varit
Citera
2025-04-01, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Jag byter ut Skilleras videos mot Medvikts alla dagar. Skilleras reaktion på Rask igår var katastrof. Eviga avbrott och framhävande av sin egen förträfflighet. Berömde att Rasks ungar hade bordsskick, vilket jag måste ha missat. Men som ofta, den som inga egna ungar har vet bäst hur ungar skall fostras och vara.
När det gäller hårddisken tror jag att dom kommer plocka ut guldax som visar att Rask är samma tragiska figur han alltid varit
Skilleras tycker jag bara är dryg. Han sätter själv upp sig på höga hästar och verkar inte själv bra på att ta kritik.
Sen undrar jag om medvikterna verkligen har nåt intressant om någon hårddisk. Då borde dom sagt något om detta nu
Citera
2025-04-01, 13:38
Medlem
Citat:
Ge dig nu. Länge sen du var utanför mammas källare?
Citera
2025-04-01, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rebelson
Skilleras tycker jag bara är dryg. Han sätter själv upp sig på höga hästar och verkar inte själv bra på att ta kritik.
Sen undrar jag om medvikterna verkligen har nåt intressant om någon hårddisk. Då borde dom sagt något om detta nu
Håller nog med här. Om medvikt trollaar om hårddisken så gör dom det jävligt bra, så allas våran svettpung behöver ta en extra pungdush då och då. Medvikt behöver egentligen inte säga så mycket, be bara visar upp hur naturligt cool, snygga, och att dom ligger bra över genomsnittlig begåvning så ger dom Rasken samma känsla av misslyckande då bakåttrampen inte fungerade på cyklarna han satte ihop sämre än en sjuåring.
Missade ni att Medvikts fru/partner är minst lika kool som hon är snygg? Jämför gärna med Therese som sköljer ner cheesballs med billig powerkkng och frågar efter bantningstips medan kinderna glänser av flott och orangea smulor.
Citera
2025-04-01, 14:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Rebelson

Det är inte ens kritik han går igång på, vanliga enkla frågor får honom att gapa rakt ut om vilka idioter och apor dom är som befinner sig i chatten.
Sen rapar han uppgifter, från första videon om Anjo, som om det var repliker i varenda video. Igår drog han upp Raskens hela video trots att han bara skulle visa valda delar, drygt. Hur kan han ha så mycket åsikter om folk från dom olika kanalerna när han samtidigt säger att han "är vuxen" och aldrig kollar dom före live? Sånt placerar honom i samma fack som Anjo, Rask och Motvikt, som också tror sig vara bättre än alla andra
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in