2025-03-31, 20:05
Medlem
Fulla restriktioner

https://www.expressen.se/noje/christofer-chrippa-bergs-liv-i-haktet-forbuden-/
Citera
2025-03-31, 20:19
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Hello87
Vet ni om han får ta emot besök under häktningen?
Han sitter med fulla restriktioner vad jag vet.

Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Han lär bli tillrättavisad om han tror att det är hans arena där han kan komma med massa strunt.
Exakt.
Citera
2025-03-31, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M-W12
Fulla restriktioner

https://www.expressen.se/noje/christofer-chrippa-bergs-liv-i-haktet-forbuden-/

Nu litar de inte på honom alls längre. Det är bra. Han nekar fortfarande till allt enligt artikeln.
Det lär komma några punkter till.
Citera
2025-03-31, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hello87
Vet ni om han får ta emot besök under häktningen?

Han trodde säkert de skulle släppa honom ut häktet om han sa de med relationen om hans dotter. Som att han brydde sig om den när han va ute

Var enda anledningen till att han sa det. Han har ju inte direkt visat att han bryr sig om henne..
Citera
2025-03-31, 20:39
Medlem
Citat:
Nu litar de inte på honom alls längre. Det är bra. Han nekar fortfarande till allt enligt artikeln.
Jag gissar han nekar på inrådan av advokat, det kan ha med uppsåt att göra, men dumskallen har ju pladdrat om sina planer och brott i otal videos så där faller alla tvivel om uppsåt.
Citera
2025-03-31, 20:40
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Var enda anledningen till att han sa det. Han har ju inte direkt visat att han bryr sig om henne..
Noll och ingenting. Äcklet grep efter ett halmstrå men det lyckades inte. Talets gåva. Fyfan för att som advokat behöva försvara honom.

Citat:
Ursprungligen postat av Temporary5
Jag gissar han nekar på inrådan av advokat, det kan ha med uppsåt att göra, men dumskallen har ju pladdrat om sina planer och brott i otal videos så där faller alla tvivel om uppsåt.
Exakt, så är det såklart.
Citera
2025-03-31, 20:44
Medlem
Citat:
Ja fast de lyssnar ju också på hur han argumenterar för sin sak och på så sätt får en rättvisare bild av hur hans hjärna fungerar. Lyssna bara på "förhudsundersökningen" där han använde "ordets gåva" och pladdrade så alla kunde höra hur osmart han är.

Om hans advokat är klok, så säger han till honom att svara kort eller avstå att kommentera.
Börjar han svamla så är det kört direkt.
Återstår att se.
Citera
2025-03-31, 20:44
Medlem
Citat:

Nej med allt rätt. Bra de ser igenom hans lögner
Citera
2025-03-31, 20:46
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Realfake
Om hans advokat är klok, så säger han till honom att svara kort eller avstå att kommentera.
Återstår att se.
Stor chans att han avstått, käften har gått med fradga rinnande. Förhudshundersökning är bara början. Ingen står över Kräftadachrippa.

Frihet!
Säg vad fan ni vill,

I made it!

https://ibb.co/k2fjSN1R
Citera
2025-03-31, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Realfake
Återstår att se.
Ja exakt en bra advokat bör ju göra så men är klienten narcissist så lär det bli svårt för advokaten att få honom att begripa att vara tyst.

I precis alla tillfällen vi hittills sett C så är det pladder för att dränka andra i fokusförflyttning och pladder för att gaslighta andra.
Citera
2025-03-31, 20:57
Avstängd
Citat:
I precis alla tillfällen vi hittills sett C så är det pladder för att dränka andra i fokusförflyttning och pladder för att gaslighta andra.
Precis som hans fans och medbrottslingar, alla sju.
Citera
2025-03-31, 21:02
Medlem
En sak jag nyss funderade på.

Jacke gjorde ju sig osams med Jocke för att han ville se bevis på stämplingen. Fruktansvärt fjantigt av båda två imo.
Men min fundering, räcker det för Jacke med att Chrippa står som misstänkt eller tror han att den misstanken är tagen ur tomma intet utan någon grund?

Eller behöver Chrippa bli åtalad, dömd och Jacke ska få bevisen i ansiktet för att han ska krypa till korset och be om ursäkt för att han misstrodde Jocke?

Jag kan förstå att Jacke inte vill tro att det är sant, det är hans bror. Men ingen rök utan eld menar jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in