2025-03-31, 10:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Tittade på play nyss. Där stod det Gutta. Dom verkar ha ändrat i efterhand för det stod Graham på tv-versionen.

Härligt att Graham fortfarande lever.

Varför tog det slut mellan Amanda och Micke efter att dom bott i ihop i 2 månader, och dom inte längre har nån kontakt?
Var hans machomanlighet med dom stirrande ögonen inte så snäll bakom hemmets 4 väggar?
. Men snälla någon. Gutta och fikusen Graham är två olika personer. Har du supit?
2025-03-31, 11:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kontrollavgift
Att det betalas skatt har inte med eventuell delning att göra.
Om det finns ett avtal måste det hållas. Amandas problem är att det är hon som har bevisbördan. Men i någon post har det påståtts att Micke sagt att det var "en del av spelat". I så fall har han gått med på att det fanns ett avtal. Det har också påståtts att alla andra på farmen viste att det fanns ett avtal.

Det skulle vara intressant att höra Mickes syn.

Amandas problem är att hon har en historia av att inte vara så noga med sanningen. Då blir det svårt att tro på något hon säger.
2025-03-31, 11:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klorin287
Amandas problem är att hon har en historia av att inte vara så noga med sanningen. Då blir det svårt att tro på något hon säger.
vad har hon ljugit om?
2025-03-31, 13:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Public Enemy
Vilken riggad tävling för en kille att vinna,
men de glömde visst att ta med ett skivstångspass också.

Var ju samma förra året när gårdsbögen Levin vann..han hade ju tävlat i den grenen innan med vatten rännorna men det hade ju inte den personen han mötte. Uppriggat som fan.
2025-03-31, 13:41
Medlem
Inte visste jag att Micke var så mammakär att direkt efter vinsten kontakta henne.
2025-03-31, 13:53
Medlem
Kom inte ihåg Jessica.

När åkte hon ut å mot vem?
2025-03-31, 13:53
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kajnus
Inte visste jag att Micke var så mammakär att direkt efter vinsten kontakta henne.

Han verkar ha svårt att säga orden "Jag älskar dig" tillbaka när hans mor säger dom orden till han. Så han säger bara detsamma.
2025-03-31, 14:14
Medlem
Centipedes avatar
Citat:
Vem är Gutta?
Mig veterligen stod det Graham.
De har ju intervjuvat Graham nu i Aftonbladet hur det gick efter Farmen och han sa att han var sjuk hela sommaren de trodde kanske att det var covid han hade fått.
2025-03-31, 15:02
Medlem
Citat:
Tittade på play nyss. Där stod det Gutta. Dom verkar ha ändrat i efterhand för det stod Graham på tv-versionen.

Härligt att Graham fortfarande lever.

Varför tog det slut mellan Amanda och Micke efter att dom bott i ihop i 2 månader, och dom inte längre har nån kontakt?
Var hans machomanlighet med dom stirrande ögonen inte så snäll bakom hemmets 4 väggar?

Nej, det har aldrig stått Graham.

Tips: Sup mindre eller droga mindre.
2025-03-31, 16:07
Medlem
Bakarettans avatar
Öppet brev till ni som är anställda på Strix produktion och är ansvariga för att ha castat deltagare till Farmen.
Vad är det ni vill åstadkomma?
Irriterade Tv-tittare? Som skriver här på FB?
Ja, då har ni lyckats.
För den här säsongen speglar hur dagens samhälle ser ut med mediekåta medelmåttiga personer som inte nöjer sej med att vara med I en dokusåpa utan måste starta upp fullständigt patetiska poddar & YT-kanaler för att få fortsatt bekräftelse både emedan programmet pågår och efter.
En sak till.
Den här sk "finalen" sket jag i att titta på överhuvudtaget.
Ni anställda på TV4 och prod.teamet dumförklarar oss tittare. Eller hur?
En mer uppgjord
2025-03-31, 17:24
Medlem
Horverkets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sthlmbaksida
Amanda dumpa honom för han inte ville dela prispengarna som han hade lovat

Jag lyssnade på någon podd om det här om dagen, men jag förstod det som att hon dumpade honom av någon annan orsak men att han vägrade dela pengarna som han lovat.. fast det är nog bara Amanda själv som vet.
2025-03-31, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Hon verkar ju fått hjälp när vi inte såg, han var ju redan framme vid bryggan hon höll fortfarande på att virra runt där ute, hade noll koll hur man rodde. Sen helt plötsligt så var hon typ 10 sekunder bakom bara, helt omöjligt.
Absolut vad gör inte TV4 för att göra det lite mer spänande tror dom att Vi inte noterade detta?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in