Citat:
Ursprungligen postat av
Rabbits
Alltså det beror ju helt på vilka kapslar du har, men man vet ju aldrig. Det är nog svårt att få tag på råpotenta kapslar dock, speciellt om du odlat själv i Sverige! Gör pulver på alla kapslar du har och testa dig fram. En gång i tiden fick jag tag på ruskigt potenta kapslar (odlade utomlands), så det existerar. Var många år sedan dock.
Naloxonspray kan du ju köpa receptfritt bakom disk nuförtiden så det är ju aldrig fel att ha liggandes

Du som kanske har lite erfarenhet, jag har bara druckit kratom, kan tänka mig att detta är mycket mer kraftigare, går det på nått sätt att få väldigt mild effekt som liknar kratom helst lite starkare men inte allt för starkt, är mest ute efter smärtlindring om du förstår, bara nått som tar bort smärtorna i ryggen och höften, så länge det tar bort lite är jag nöjd, jag vill helst inte bli bäng, jag vill bara ta bort all smärta eller en del av den.
Går det liksom dosera så att det blir som en mild smärtlindring men så att man inte blir bäng bäng eller blir man alltid bäng om man vill uppnå smärtlindring? Vill ju tex kunna ta promenader och gå till affären om jag känner för det utan att folk märker men vill ju ändå få den där smärtlindringen, det är liksom bara det jag är ute efter.
Går det liksom dosera som mild smärtlindring, medel och hög?