2025-03-28, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kontrollavgift
TV4 vill att det ska vara skilda kön i finalen och i slutspelet. Drar tittare. Detta gäller många tävlingar som t.ex. Hela Sverige bakar där den mest klantige man blir kvar långt in i tävlingen.

Nog tycker jag att Jasper dömdes hårt i lökfrågan, säger han att lökens blast ska flätas har han implicit sagt att blasten ska vara kvar.
Så Micke också skrev att sen skulle flätas.riggat spel.lägg ner farmen
2025-03-28, 14:47
Medlem
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D.Yster.Quist
Har det inte alltid varit paktande?
Samma sak med Robinson.
Det som jag sett som är paktsanerat och helt individuellt är "Alone", det ligger nära bokens Robinson.
https://www.tv.nu/p/1TXGJn-16-emaC
Fixa boende och mat utan någon Gutta/Wincent.
Det är de tävlande med/mot naturen och inget annat.
Håller med dig helt och hållet angående Alone, undrar om vi får se en svensk version av den?
2025-03-28, 15:20
Medlem
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LandetsMinstaKuk
Jag kommer aldrig förstå hur du tänker, du är en sjuk man som är otroligt läskig. och jag tycker synd om dina närstående
Han driver med dig, inget bry sig om, tycker personligen han är väldigt rolig och poetisk.
Senast redigerad av Inspirit81 2025-03-28 kl. 15:31.
2025-03-28, 15:29
Medlem
Detta kan vara den sämsta jävla Farmen någonsin... Åh vad trodde den där bög micke från start att han skulle få spela Golf på farmen eftersom han hade med sig en golf klippa? Ser ja den där själv goda jäveln på stan så åker han på en dagsedel som heter duga
2025-03-28, 15:45
Medlem
EnLitenkilles avatar
Det är verkligen den största fjanten i farmens historia som vinner!
2025-03-28, 15:58
Medlem
brunnsangs avatar
Hur kunde det va fel att svara att blasten ska flätas? Kan omöjligt misstolkas, riggat skit.

Sen när dom rodde iväg det var fan också ett stort skämt. Tänkte direkt att nu är finalen avgjord för hon var så sjukt långt bakom honom ändå kommer hon springandes efter en liten stund. Jag tänkte helt ärligt att han skulle hinna lösa alla uppgifter innan hon ens kommit fram.

Patetiskt hollywoodmanus
2025-03-28, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Vem var den gamla deltagaren som såg ut som en transa?
Marica
2025-03-28, 16:02
Medlem
Är det samma folk som jobbar på både Mastiff och Strix? Både Robinson och Farmen är förstörda på samma sätt av bolagen. Det finns ingen ärlig kamp kvar, allt är regisserat in i minsta detalj. Man väljer ut slätstrukna deltagare som tävlar i uppgjorda tävlingar för att få fram en okontroversiell vinnare utan personlighet.

Tv4 har förstört två bra lördagsunderhållningar, det är bara den löjliga kommentatorn man har i halv åtta hos mig som saknas så skulle kvaliteten på programmen bli lika låg och löjlig.
2025-03-28, 16:11
Bannlyst
Jag funderar på att söka till nästa Farmen, tror ni det kommer gå hem med en konspirationsteoretiker som mest tjatar om 9/11 och månlandningarna med dom andra deltagarna?
Kommer jag få mycket tid i rutan?
Vill produktionen ha med mig?
2025-03-28, 16:49
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blackniggeryoe
Marica

Kom på det jag också, hur fan såg människan ut😁.
2025-03-28, 16:55
Medlem
Heh, utgången var ingen jätteskräll, om vi säger så.

Bästa var ändå att Anna visade sin sexiga klyfta i säsongsavslutningen. Hon är så JÄVLA snygg alltså, hade valt henne i sänghalmen framför alla andra deltagare, unga som gamla, alla veckans sju dagar. Tala om att åldras med värdighet.
2025-03-28, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Är det samma folk som jobbar på både Mastiff och Strix? Både Robinson och Farmen är förstörda på samma sätt av bolagen. Det finns ingen ärlig kamp kvar, allt är regisserat in i minsta detalj. Man väljer ut slätstrukna deltagare som tävlar i uppgjorda tävlingar för att få fram en okontroversiell vinnare utan personlighet.

Tv4 har förstört två bra lördagsunderhållningar, det är bara den löjliga kommentatorn man har i halv åtta hos mig som saknas så skulle kvaliteten på programmen bli lika låg och löjlig.
Ja, i stort sett. Mest frilansare.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in