2025-03-27, 17:39
Medlem
Sunimods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EastClintfood
Jag tog tillbaka mina ord, insåg att jag gick för långt. Ber om ursäkt!
Inga problem.

Var och en blir lycklig på sina val.
Jag gillar vaccin av olika typer då de hjälper till att sänka risken för att bli allvarligt sjuk.
Citera
2025-03-27, 17:45
Medlem
2n00b4Us avatar
I min krets så är väl alla utom jag vaccinerad, men de är mycket mer sjuka än vad jag har varit. Vissa har också åkt på corona mer än en gång.
Citera
2025-03-27, 17:45
Medlem
EastClintfoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peter_pung
Begreppet "mina barn" behöver inte per definition betyda småbarn. Mina föräldrar refererar till mig som sitt barn också, trots att jag är i 50-årsåldern. Blir jag färdigutvecklad först när mina föräldrar dör?

Du är ett bortskämt litet skit till barn!

Ta ditt ansvar någon gång för du verkar inte vara duglig far åt dina barn.

Dina barn verkar ha genomskådat dig och pallar inte träffa dig, därvid skylla på "jag är sjuk"

Ta mer vaccin du!
Senast redigerad av EastClintfood 2025-03-27 kl. 17:48.
Citera
2025-03-27, 17:46
Medlem
EastClintfoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2n00b4U
I min krets så är väl alla utom jag vaccinerad, men de är mycket mer sjuka än vad jag har varit. Vissa har också åkt på corona mer än en gång.

Flockdjuren gillar inte när vi säger sanningen, mer pålästa.
Citera
2025-03-27, 17:47
Medlem
litenbokstavs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av borrass
Jag är ovaccinerad och har varit sjuk i flera veckor med hosta, feber och bihålor..
Dom vaccinerade här är inte lika sjuka faktist, trodde det skulle bli tvärtom men tji fick jag .

bull.shit.

som många andra säger så är det dom vaccinerade som blir mycket enklare/och längre sjuka än folk som är ovaccinerade
Citera
2025-03-27, 17:48
Medlem
DrOutlaws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iammaven
Läs tråden så upptäcker du nog också att vi är fler som sett det här sambandet.
Om du vill ha mer vedertagen statistik så är det bara att googla. Finns studier gjorda ur massa infallsvinklar avseende vaccinets effekter och bieffekter.

Förstår att det är svårt för er som svalde bete, krok och flöte att såhär 4 år senare spotta ut det igen och erkänna att ni haft fel hela tiden. Du kanske kan se det som en utmaning.

Och ca 1 miljard som inte har upplevt det sambandet, så vad var poängen med ditt inlägg?
Citera
2025-03-27, 17:48
Medlem
Dumdrygs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sunimod
Samma på mitt jobb. Många som varit sjuka med feber, ont i kroppen mm.

Nej inte covid utan influensa som i år var extra jobbig då den var av två olika typer.
Tråkigt att jag tog udden av dina argument.

Det är ju det som är grejen. Tidningarna skriver att det varit ovanligt många sjuka i influensa och mykoplasma och allt möjligt i höst och i vinter. Men själv som ovaccinerad har jag inte märkt nånting.
Citera
2025-03-27, 17:51
Medlem
EastClintfoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dumdryg
Det är ju det som är grejen. Tidningarna skriver att det varit ovanligt många sjuka i influensa och mykoplasma och allt möjligt i höst och i vinter. Men själv som ovaccinerad har jag inte märkt nånting.

Ja, senast jag var sjuk var nog år 2020, efter en vecka blev jag frisk. Innan dess, inte sjuk på många jävla år.

Efter 2020, inte varit sjuk, kanske lite hösnuva men inget mer än så..
Citera
2025-03-27, 17:58
Medlem
prodigy123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hailb0p
Konspirationerna levererar än. Har psyket fullt?

Nej, det är du som är efterbliven och inte förstår att vaccinet var kontaminerat och farligt. Läs riktiga fakta istället för att gissa din foliehatt.
Citera
2025-03-27, 18:02
Medlem
Blandat. Men reagerar på att vissa som aldrig/knappt aldrig varit sjuka tidigare, nu är mer sjuka än innan de tog vaccinsprutan, mer sjuka än vad jag är iaf.

Vaccinet var nog bra för de som var över 65, överviktiga, redan sjuka i annan svår sjukdom.
Var man inte i riskzonen så var vaccinsprutan onödig.
Fortfarande övertygad om att avstå sprutan var rätt beslut.
Citera
2025-03-27, 18:04
Medlem
Sunimods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dumdryg

Och jag som flitigt vaccinerad har varit frisk.
Om vi ser till vintern förra vintern 2023-2024 så var det inte så farligt med influensa men väldigt många som tagit covidvaccin.

Nej din hypotes stämmer inte.
Se länk med influensa statistik och på graf 1C så kan man se hur de olika åren varit och att just denna vinter varit extra besvärlig.
Ser du till 2018-2019 så var den till och med värre än den nu aktuella och då hade väl inget fått covidvaccin, eller? Se även 2019-2020 så var den nästan likadan som årets.

https://www.folkhalsomyndigheten.se/folkhalsorapportering-statistik/statistik-a-o/sjukdomsstatistik/influensa-veckorapporter/aktuell-veckorapport-om-influensa/
Citera
2025-03-27, 18:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av DrOutlaw
Och ca 1 miljard som inte har upplevt det sambandet, så vad var poängen med ditt inlägg?

Oj hoppsan. Nu tänkte du nog lite fel. Eller inte alls.

Att det finns enligt dig 1 miljard som inte upplevt vaccinbiverkningar är rent hittepå.

Förmodligen är du vaccinerad, kränkt och måste försvara detta skit in i det sista men att du drar "fakta" ur ditt rövhål är inte ett giltigt belägg eller argument.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in