2025-03-13, 11:10
Medlem
Crapmagics avatar
Gårdagens avsnitt hade tydligen så tråkiga tävlande att ingen orkade skriva om det, jag håller med, i brist på annat fick dom skämta om myter runt Garplinds carelessness & alkoholism, har ni hört den förtur? Jonas ville också vara med i den festliga jargongen
Citera
2025-03-13, 13:10
Medlem
Crapmagics avatar
Sierra Liones huvudstad är Haiti - Johanna Ojala

Det här visar att Jonas håller laget flytande, och att Ina är lika obildad som min morsa och klaerar itne av att kompensera, vilekt Jonas gör för Ojala, och att Henry inte kompenserar för Janne
Senast redigerad av Crapmagic 2025-03-13 kl. 13:15.
Citera
2025-03-13, 22:09
Medlem
Crapmagics avatar
Edward kunde inte alls Bumbibo

Hur är det möjligt att förväxla Sven-Erik Magnussons röst & Fläskolles?
i en bedömning av Sommar i Sverige eftersom kvinnorna i redaktionen har plöjt Ensam Mamma söker precis som jag

Henry sätter dock fingret på det jag påpekat i tråden, att Janne inte lyssnar på honom samtidigt
som han sätter Jannes beaktansvärda ålder på piedestal, inget annat
Senast redigerad av Crapmagic 2025-03-13 kl. 23:09.
Citera
2025-03-14, 01:20
Medlem
"Är det Öland? Ja det hoppas jag verkligen "
Ärligt, hur kan Janne ha gått ut Journalisthögskolan?
Och nej, alla kan inte allt.
Men han är dum på så många saker, och hans lagkamrat i år är ju lika korkad.
Men han kunde nästan att det va Öland iallafall.
Citera
2025-03-15, 03:50
Medlem
Den skamlöses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Jo Ebba börjar lacka ur på att hon får dra 80% av lasset i de buren
Som den stora tävlingsmänniskan hon är vill hon alltid vinna och ställer stora krav på sig själv och sin medtävlare. Thomas däremot verkar mest ta det med en klackspark och visar för att ha varit journalist i hela sitt liv förvånansvärt stora kunskapsluckor.

Mest tydligt att Ebba lackade på Thomas var det ju i momentet där de skulle trycka om de trodde att den andra kunde och frågan var om grundaren av Clas Ohlson hette Clas Ohlson och Thomas svarade nej. Ebba kunde då inte dölja hur usel hon tyckte Thomas var och hävde ur sig ett långt ”men åååååååh” samtidigt som hon döljde huvudet i händerna. För kontext (som F&F borde ha haft koll på) så är en av alla saker Ebba gör att hon och hennes man äger Insjöns väveri och är där ett antal gånger per år och kollar till driften av det. Clas Ohlson var ju från Insjön och det första Clas Ohlson som han grundade låg och ligger fortfarande i Insjön så därmed att Ebba har lite extra koll på detta förutom att det var en riktigt lätt fråga som borde ha kunnat vara en idiotfråga.

Sedan på Under Pressure när ämnet var att de skulle säja låttiteln efter att ha hört tonartshöjningen i en låt och Ebba kände att det inte alls var något ämne för henne men ändå sa ”du kan ju inte det här så jag får ta det”. I ren ilska gick hon sedan ut och spöade Ina med 4-3 i momentet vilket var starkt gjort då Ina har en betydligt större aura av att kunna musik än Ebba.
Tomas drabbades delvis av Ebbas dåliga humör men det var inte honom hon var arg på egentligen utan det var på Filip och Fredrik och redaktionen för att hon kände sig lurad på Idiotfrågan om Kristi Himmelsfärdsdag.
Citera
2025-03-17, 19:52
Medlem
Fyfan vad värdelös den rultige Thomas Mattsson är.
Citera
2025-03-17, 22:45
Medlem
Den skamlöses avatar
Sedan när börjar "pekoral" på "k"?
Citera
2025-03-17, 23:09
Medlem
Lättaste idiotfrågan nånsin? Slut på idéer?
Citera
2025-03-18, 14:23
Medlem
Citera
2025-03-18, 17:35
Medlem
drinksareonmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StukaPlan

Citera
2025-03-19, 00:05
Medlem
Visst skulle man väl säga en gnagare som är fridlyst i Sverige? Sa inte Tom och Jerka bävern? Är inte den fridlyst?

Filip sa att fladdermusen inte är fridlyst men det är den väl, även om det är fel pga att det inte är en gnagare.
Citera
2025-03-19, 00:08
Medlem
FuckSwedens avatar
Är alla avsnitt redan inspelade? Går ju inte att anmäla sig till publiken någonstans...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in