2025-03-18, 16:30
Medlem
madeinflens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StrongLemonade
Om man ser på det lite omvänt. Barnen är rädda för sin pappa för att han är ett drogande rövhål. Slår deras mamma och skriker på dom som en idiot. I skolan säger kamraterna till barnen ” oj vad din pappa är duktig på sjunga, han är verkligen bäst”. För att ingen vet hur dom har det hemma. Är inte det värre? Är ju så man får en spyklump i halsen.

Nej, det är inte värre. För barn identifierar sig med negativa saker som sägs. Och det som händer hemma blir inte bättre av att deras mamma nu berättat för hela världen.
Dessutom åter igen…Vi vet inte OM det är sant och VAD hon lägger i orden.
Citera
2025-03-18, 16:35
Medlem
Något säger mig att Måns Zelmerlöw borde vara ganska tacksam att han inte vann Melodifestivalen just nu... 🤔
Citera
2025-03-18, 16:41
Medlem
Om detta är sant att han drogar, bedrar och beter sig våldsamt i hemmet mot fru och eventuellt barn så hoppas jag att frun har varit smart nog att samla in bevis på detta, t.ex. film-/ljudinspelningar. Med tanke på att hon gick ut med hans usla beteendet offentligt så är den chansen god. Måns måste vara skyldig till vad som påstås annars är det förtal. Det kan också finnas vittnen som sett och hört och som är villiga att stå på hennes sida.

Risken är att detta blir oerhört smutsigt med pajkastning fram och tillbaka och mitt däremellan står barn som älskar dom båda två, tragiskt. Men så är det väl med dom flesta dåliga skilsmässor. Skillnaden är att medierna kommer älska göra pengar på det här.
Citera
2025-03-18, 16:43
Medlem
PrincessAnnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mellanting
Nja, har han gjort de här sakerna mot henne som hon gör gällande så har det nog inte funnits någon som helst respekt från hans sida under deras äktenskap. Ska hon då inte ha rätt att ge sin version av ”helylle Måns”?

Kan bara föreställa mig hur hemskt det måste ha varit att levt med en sån person - som alla älskar och höjer till skyarna - om det hon påstår är sant (och varför skulle det inte vara det?!?)
Psykopater har väl en skrämmande förmåga att visa två ansikten...ett normalt och charmigt utåt och ett helt annat inför familjen? Nu säger jag inte att Måns är psykopat, jag vet ingenting om honom, men det är inte ovanligt att människor som av omvärlden uppfattas som trevliga och rekorderliga har något helt annat bakom fasaden.
Citera
2025-03-18, 16:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av simsalabengt
Något säger mig att Måns Zelmerlöw borde vara ganska tacksam att han inte vann Melodifestivalen just nu... 🤔

Tror Melodifestivalgänget är ännu mer tacksamma över att inte ha de här anklagelserna mot Sveriges bidrag i år hängandes över sig. KAJ-grabbarna har lite mindre husutrumisshandlaraura.
Citera
2025-03-18, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xlovs2000
https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/63gAwQ/ciara-zelmerlow-om-skilsmassan-fran-mans-jag-har-varit-tyst-for-lange

Varför har inte Aftonbladet översatt hela inlägget lol??

För att dom är fega jävlar som inte vill göra sig till fiende mot Måns. När ska media ta kvinnans parti och sluta skydda dessa män.
Citera
2025-03-18, 16:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av AsAc
Om detta är sant att han drogar, bedrar och beter sig våldsamt i hemmet mot fru och eventuellt barn så hoppas jag att frun har varit smart nog att samla in bevis på detta, t.ex. film-/ljudinspelningar. Med tanke på att hon gick ut med hans usla beteendet offentligt så är den chansen god. Måns måste vara skyldig till vad som påstås annars är det förtal. Det kan också finnas vittnen som sett och hört och som är villiga att stå på hennes sida.

Risken är att detta blir oerhört smutsigt med pajkastning fram och tillbaka och mitt däremellan står barn som älskar dom båda två, tragiskt. Men så är det väl med dom flesta dåliga skilsmässor. Skillnaden är att medierna kommer älska göra pengar på det här.

Fel. Förtal är det oberoende av sanningshalten i hennes anklagelser.
Citera
2025-03-18, 16:46
Medlem
PrincessAnnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amcs
Inte förvånad alls. Han har samma aura som Sauzedo. Dryg, hybris, självgod. Alla älskar dem för att de känns så roliga, trevliga och snygga.

När ryktet cirkulerade om att han skulle ha köpt s€x av en transsexuell så trodde jag att han skulle få krypa till korset. Men sen "löste" sig ju allt det och jag trodde att han kanske var vettig ändå. Men nä. Tydligen inte. Fattar inte hur folk kan vara förvånade?
Den historien har jag missat helt. Eller syftar det på anklagelserna om sexköp i somras som Måns blånekade till? Då sa många i min bekantskapskrets: "Inte en chans, varför skulle han köpa sex som kan få vem han vill?". Den helyllestämpeln blir inte lätt att tvätta bort...kanske överlever den även den här skandalen.
Citera
2025-03-18, 16:46
Avslutad
Han skulle stannat med den där A-teamtjejen.

Man ser i Ciaras ögon att hon är ej snäll.
Citera
2025-03-18, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PrincessAnne
Psykopater har väl en skrämmande förmåga att visa två ansikten...ett normalt och charmigt utåt och ett helt annat inför familjen? Nu säger jag inte att Måns är psykopat, jag vet ingenting om honom, men det är inte ovanligt att människor som av omvärlden uppfattas som trevliga och rekorderliga har något helt annat bakom fasaden.

Precis, väldigt vanligt beteende för narcissister…
Citera
2025-03-18, 16:48
Medlem
Ko-vid-19s avatar
Måns är väl en svärmorsdröm, eller?
Citera
2025-03-18, 16:49
Medlem
Ciara har alltid varit en seriös aktör och inget säger mig att hon skulle hitta på detta om Måns. En tvättäkta psykopat är vad han är.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in