2025-03-18, 15:24
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av shackihorsie
Hur kan du inte ha koll på det här? Du som till och med sett henne i Motala borde veta vilka pundare hon hängt med.

Nej jag vet inte har bara sett henne en gång och det var med barnet.
Citera
2025-03-18, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Låsta också. Pallals svar ska bli intressant.
Vilka aktier är det som är låsta?
Citera
2025-03-18, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LimboLife
Var det hemma hos den där kompisen i Motala där hon bodde med dottern på soffan?

Det dyker bara upp mer och mer otrevligheter.

Det framkommer inte, det som framkommer är att det varit hos en väninna som Julia har bott hos och vad jag vet har hon bara bott hos väninnan i Motala, de andra har hon väl i alla fall påstått bara varit på besök hos.

Citat:
Bara ord ifrån Christopher lögnaren?

Kommer begära handlingarna och läsa imorgon.

Att det förekommit våld hos Chrippa är också bara baserat på ord.
Men du kan själv kolla upp det klientel som Julia hängt med kring Motala och om du tycker att det känns lämpligt att ha ett barn i de sammanhangen.
Citera
2025-03-18, 15:29
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
12 brott misstänkt på sannolika skäl hos EKO fick vi se i fredags.
Inte förvånande. Kan du länka?
Citera
2025-03-18, 15:32
Medlem
Citat:
Då hade Jocke ändå rätt i somras.
Är väl inte enbart jocke som sagt och tyckt det?
Citera
2025-03-18, 15:37
Avstängd
Citat:
Att det förekommit våld hos Chrippa är också bara baserat på ord.
Men du kan själv kolla upp det klientel som Julia hängt med kring Motala och om du tycker att det känns lämpligt att ha ett barn i de sammanhangen.

Att det varit våld I Motala har han använts sig utav när han vägrade lämna tbx Chloe. Det är nog en lögn ifrån Christopher. Ska se imorgon om det finns nåt mer konkret. Inte bra svälja det han påstår helt och hållet.

Jag vet inte vilka Julia hänger med mer än hon som har lägenheten på Storgatan.

Finns ju massa ljudklipp när Christophers bråkar och hotar.
Senast redigerad av 400Ben 2025-03-18 kl. 15:40.
Citera
2025-03-18, 15:43
Medlem
Citat:
Att det varit våld I Motala har han använde sig utav när han vägrade lämna tbx Chloe. Det är nog en lögn ifrån Christopher. Ska se imorgon om det finns nåt mer konkret. Inte bra svälja det han påstår helt och hållet.

Jag vet inte vilka Julia hänger med mer än hon som har lägenheten på Storgatan.

Finns ju massa ljudklipp när Christophers bråkar och hotar.

Precis som Julia när hon påstår att Linnea misshandlat barnet? Den enda information du kommer få ut av förvaltningsrätten är att det framkommer uppgifter om att det förekommit våld, inga mer detaljer än så.

Var glad för det du. Jaså henne vet du om, intressant, det vet jag med.
Citera
2025-03-18, 15:45
Medlem
Citat:
Nää men Micro tycker ju Jocke är så hemsk som jobbat för LVU.

Jocke, Anna och Felicia Book jobbade först för ett LVU baserat på deras egna vittnesmål om hur Julia föredrog att scrolla mobilen och röka vape framför att ta hand om sitt barn. När de sedan med vetskapen om att vanvård förekommit så tänkte de, nej, barnet har nog det bra där hon är ändå.
Otrolig vändning.
Citera
2025-03-18, 15:47
Avstängd
Jag tror Jocke vittnade emot LVU för att Julia ska få chansen att styra upp allt utan Christophers hot och kaos. Och verkar ju ha funkat kanon hittils med ensam vårdnad så undra då var problemet låg
Citera
2025-03-18, 15:52
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DiViNE
Hur förskingrar man aktier?
Man kan väl förskingra med hjälp av aktier?
Tex går det väl att sälja aktier till en kompis för underpris, och det går att ge bort aktier, som personen sen säljer.
Säg att man säljer en aktie, den är värd 100 000 kr, man säljer den till kompisen för 80 000 kr offentligt och tar 20 000 privat?
Nu vet jag inte om någon gjort det, det var bara ett exempel.
Man kan även köpa aktier för att påverka aktiekursen, det vill säga priset på aktien. Och sen sälja.
Citera
2025-03-18, 15:52
Avstängd
Citat:
Precis som Julia när hon påstår att Linnea misshandlat barnet? Den enda information du kommer få ut av förvaltningsrätten är att det framkommer uppgifter om att det förekommit våld, inga mer detaljer än så.

Var glad för det du. Jaså henne vet du om, intressant, det vet jag med.

Glömt vem som berättade om Linneas våld mot barnet??

Ok så en lögn ifrån Christopher då bara antar jag. Ingen fakta.
Citera
2025-03-18, 15:53
Medlem
Citat:
Jag tror Jocke vittnade emot LVU för att Julia ska få chansen att styra upp allt utan Christophers hot och kaos. Och verkar ju ha funkat kanon hittils med ensam vårdnad så undra då var problemet låg

Julia kan inte skylla på Chrippa för att hon tagit så dålig hand om sitt barns munhälsa att man fått dra ut tänder på barnet, barnet är för fan 4 år gammal, sluta försvara skiten.
Hela domen i förvaltningsrätten är ett långdraget ahhmeenduuurååååååå där man gör allt för att lägga ansvaret på de andra föräldern. Barnet var folkbokförd hos Julia, det är hon som fått kallelser till tandläkaren och hade hon inte barnet hos sig då hade hon kunnat boka om tiden till en dag som hon hade det. Istället prioriterade man att umgås med idioter och pundare i Motala.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in