2025-03-16, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NapoleonLaRue
Ni horköpare intalar er allt möjligt. Ni tror väl snart att horan är kär i er också.

Inte för att jag behövt eller skulle köpa sex men inte skulle jag bry mig om horans känslor speciellt mycket. Men det är väl därför jag inte köper sex. Är inte känslokall nog och inte tillräckligt desperat.
Citera
2025-03-16, 17:34
Avslutad
En man som är psykiskt och känslosam stabil bryr sig givetvis inte nämnvärt om den prostituerade njuter eller inte. Man betalar för sin egen njutning och inte för kvinnans, sen vill man förstås inte att kvinnan ska lida om man är normalt funtad.
[/quote]

Men du förstår!!! ”Man betalar för sin egna njutning” Bättre än så kan man inte förklara! Får jag ta det citatet och göra en tröja? 🤭🤣

Ja allt jag skriver om, är utifrån den världen där vi är alla frivilliga sexarbetare. Och alla säljer sex av olika anledningar..

Trafficking och människohandel är helt andra saker, det är ren misär, men det är inte ett så stort problem i Sverige, trots att media försöker vinkla det så.
Citera
2025-03-16, 17:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av darkestpassenger
Inte för att jag behövt eller skulle köpa sex men inte skulle jag bry mig om horans känslor speciellt mycket. Men det är väl därför jag inte köper sex. Är inte känslokall nog och inte tillräckligt desperat.

Man kan bry sig på olika sätt. Mina kunder genom åren har kommit till mig för jag genuint älskar sex och är sjukt bra på det jag gör. Jag har aldrig haft en missnöjd kund nånsin, om de inte varit bra på och ljuga då. Jag har alltid blivit behandlad som en prinsessa. Presenter och lovord. Mina sidor var fulla av gästboksinlägg, där kunderna skrev glada tack och att man ska ta väl hand om mig. De har kommit tillbaka flera gånger trots mina höga priser, för de tyckte jag var helt klart värt dem pengarna. Det är och bry sig 💕
Citera
2025-03-16, 17:51
Avslutad
[/quote]

Men du förstår!!! ”Man betalar för sin egna njutning” Bättre än så kan man inte förklara! Får jag ta det citatet och göra en tröja? 🤭🤣

Ja allt jag skriver om, är utifrån den världen där vi är alla frivilliga sexarbetare. Och alla säljer sex av olika anledningar..

Trafficking och människohandel är helt andra saker, det är ren misär, men det är inte ett så stort problem i Sverige, trots att media försöker vinkla det så.
[/quote]

Ja du får citera...

Trafficking är inget problem i Sverige överhuvudtaget. Det är rent påhitt för att motivera den vansinniga sexköpslagen.
Hur fan kan man idag tvinga någon att sälja sex år 2025 i Europa?
När varje tjej har mobil med internet, när tjejerna åker till hotell och så vidare och så vidare.

Det här gamla bullshitet att hallicken snor tjejens pass är ju så jävla dumt så det är inte klokt.
Som om tjejerna var totalt bakom flötet och inte skulle kunna skaffa sig ett nytt...
Citera
2025-03-16, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skinnyfrog
Man kan bry sig på olika sätt. Mina kunder genom åren har kommit till mig för jag genuint älskar sex och är sjukt bra på det jag gör. Jag har aldrig haft en missnöjd kund nånsin, om de inte varit bra på och ljuga då. Jag har alltid blivit behandlad som en prinsessa. Presenter och lovord. Mina sidor var fulla av gästboksinlägg, där kunderna skrev glada tack och att man ska ta väl hand om mig. De har kommit tillbaka flera gånger trots mina höga priser, för de tyckte jag var helt klart värt dem pengarna. Det är och bry sig 💕

För mig en gåta hur man kan betala för sex om man är en normal frisk människa som inte ser ut som Olof Palme gjorde.

Kul att ni mår bra och dina kunder uppskattar dig.

För det håller jag med om, staten ska skita i vad vuxna människor gör om man inte skadar varandra och båda har samtycke till det som sker. Vill någon betala 2-3 rödingar och någon är vilig att sära på benen för det så behöver inte farbror staten bry sig om det.

Själv skulle jag aldrig kunna leva med mig själv om jag köpte sex.
Har kanske med självrespekt att göra vad vet jag.
Citera
2025-03-16, 18:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av darkestpassenger
För mig en gåta hur man kan betala för sex om man är en normal frisk människa som inte ser ut som Olof Palme gjorde.

Kul att ni mår bra och dina kunder uppskattar dig.

För det håller jag med om, staten ska skita i vad vuxna människor gör om man inte skadar varandra och båda har samtycke till det som sker. Vill någon betala 2-3 rödingar och någon är vilig att sära på benen för det så behöver inte farbror staten bry sig om det.

Själv skulle jag aldrig kunna leva med mig själv om jag köpte sex.
Har kanske med självrespekt att göra vad vet jag.

Haha du är rolig du 🤭 Jag är inte ytlig i grunden, och speciellt inte när jag arbetar, jag ser nåt vackert i alla människor faktiskt. Och det är en stor myt att alla sexköpare är oattraktiva, speciellt i min prisklass..

Alla får ha sina värderingar och grunder. Och alla ska och behöver absolut inte köpa sex.

Men jag vill att vi sexarbetare ska få en högre standard. Slå hål på stigman. Få rättigheter. Få prata i media. Ibland känns det som vi är inte värda ett skit i samhällets ögon..
Citera
2025-03-16, 18:26
Medlem
Citat:
Ni horköpare intalar er allt möjligt. Ni tror väl snart att horan är kär i er också.

Inte hänt mig faktiskt men ja, även de som säljer sex inleder relationer. Riktiga relationer. De träffar någon de blir kär i och ibland sker det första mötet just vid betalt sex förstås. Är du genuint så fördomsfull att du tror att man inte kan bli kär i någon bara för att man säljer sex? Varför skulle det vara så?
Citera
2025-03-16, 20:40
Medlem
NapoleonLaRues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Intesomandra
Inte hänt mig faktiskt men ja, även de som säljer sex inleder relationer. Riktiga relationer. De träffar någon de blir kär i och ibland sker det första mötet just vid betalt sex förstås. Är du genuint så fördomsfull att du tror att man inte kan bli kär i någon bara för att man säljer sex? Varför skulle det vara så?
Horor är horor det ligger i deras intresse att manipulera män sådär. Låter som en fälla att göra en relation av saken män måste vara lagom desperata idag om dom är fine med att inleda en relation med en prostituerad. Tänk med hjärnan inget annat och skit i att köpa sex också av en mängd skäl.
Citera
2025-03-16, 20:52
Avslutad
Citat:
Horor är horor det ligger i deras intresse att manipulera män sådär. Låter som en fälla att göra en relation av saken män måste vara lagom desperata idag om dom är fine med att inleda en relation med en prostituerad. Tänk med hjärnan inget annat och skit i att köpa sex också av en mängd skäl.

Horor är horor.. hur vet du denna information, något du själv upplevt? Har någon gjort dig illa?
Citera
2025-03-16, 20:59
Medlem
NapoleonLaRues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skinnyfrog
Horor är horor.. hur vet du denna information, något du själv upplevt? Har någon gjort dig illa?
Haha detta är en tragisk klassiker och horor är horor och kvinnor är manipulativa för pengar och knark. Skulle aldrig köpa sex är snygg tyvärr och vill inte ha smutsiga kvinnor.

Han Tate lekte med korkade män sådär som var beroende av hans "camgirls" förut.
Citera
2025-03-16, 21:19
Avslutad
Citat:

Vet du ens själv vad fan du snackar om?
På vilket sätt manipulerar horor män menar du?
Citera
2025-03-16, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yourworstenemy
Vet du ens själv vad fan du snackar om?
På vilket sätt manipulerar horor män menar du?

Får dem att tro att de gillar dem för att kunna klämma ur dem ett par tusen för att de får besöka dem mellan deras lår.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in