Citat:
Ursprungligen postat av
majaparonpaj
Jag är sexarbetare i Sverige och kan endast svara ur mitt perspektiv. Ta inte mina ord som en sanning för alla sexarbetare.
Jag njuter inte av sexet, hade jag gjort det skulle jag inte behöva ta betalt för det.
Jag ser det som en tjänst jag utför på kunden och får betalt för tjänsten och ibland för att spela att jag njuter och får orgasm. Jag ser mig väldigt ofta som en betald privat skådespelare och det gillar jag. Sexet hade jag aldrig sett som en bonus då de flesta av mina kunder är 20-30 år äldre än mig, inte särskilt vackra och sexet är ganska tråkigt. Men jag gillar det jag gör ändå även om jag inte njuter av sexet.
Vill jag njuta av sex så vänder jag mig till min pojkvän om jag har en sådan eller ger mig ut på vanliga dejtingsidor eller sexsidor. I dessa sammanhang vill jag bara tjäna pengar och ha tråkigt, säkert sex.
Alla är ju olika 💕 Och det måste man få vara. Hur många står inte på andra pk arbetsplatser för att bara tjäna pengar? Inte kommer folk dit då och börjar och ifrågasätta varför man gör det ”bara för pengarna” eller ska rädda en 🤭
Jag personligen njuter under mina möten, då det är min kink, och sålde även ibland sex tillsammans med min partner, men jag ska inte behöva göra det om jag inte vill, men ändå vill tjäna pengar på detta sätt. För mig är det enklare och sälja sex än sitta på ett kontor tex. Jag klarar inte av det och blir psykiskt sjuk efter en dag…