2025-03-16, 06:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av jonasost
Jag föreställer mig att kunder kanske inte är de attraktivaste männen rent fysiskt och inte de bästa älskarna...

Så tror inte prostituerade njuter av sexet. Kanske om det är en kund de själva är attraherad av och som kan knulla men hur många är det?

Och om de njuter av sex så kan de väl gå till tinder, där är utbudet bättre och de kan knulla när det vill istället för att ligga med någon avdankad 50 åring för tre tuss.

”Utbudet bättre på Tinder” ”Avdankad 50 åring för tre tusen” oj vad du har fel 🤭 Men det är inte lätt och veta då människor har ingen insyn i vår värld och har massor fördomar. Inte heller polis eller media vill lyssna på oss så.

En vanlig kund som går till en sexarbetare gör det för de vill ha sex med ett proffs. Någon som är på riktigt intresserad av sex. Vanligast en man ja, men även par och kvinnor köper sexuella tjänster. Hade det varit lagligt och köpa hade både kvinnor och par ökat som kunder. Och nej alla är inte oattraktiva, och absolut inte de sämsta älskarna. Människor som köper sex är oftast mer öppensinnad och har sex som ett intresse som gör dem betydligt bättre och intressanta än en Tinder dejt..
Senast redigerad av Skinnyfrog 2025-03-16 kl. 07:00.
Citera
2025-03-16, 06:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Yourworstenemy
Det är väl skitsamma om de njuter av sexet eller inte?
Jag har aldrig förstått varför just de prostituerade måste njuta och vara lyckliga på sitt jobb?
Ingen frågar väl en skoförsäljare eller svetsare om de njuter eller är lyckliga på jobbet...

Jag vet..visst är det konstigt 🤭 Tydligen är det nolltolerans på dåligt mående i sexbranschen. Som om ingen mår dåligt eller far illa i nåt annat yrke överhuvudtaget 🤣
Citera
2025-03-16, 07:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Flugpappa
” det är saligare att giva än att taga”. Lyder ett gammalt ordspråk 😀

Så är det 💕 Jag älskar och se människor njuta. Det får mig och må bra. Sex är så mycket mer än en akt och en utlösning. Finns så mycket psykologi bakom det och många glömmer den mentala biten helt och hållet..
Citera
2025-03-16, 07:20
Medlem
Flugpappas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skinnyfrog
Jag vet..visst är det konstigt 🤭 Tydligen är det nolltolerans på dåligt mående i sexbranschen. Som om ingen mår dåligt eller far illa i nåt annat yrke överhuvudtaget 🤣

Fast gällande njutning är min spaning att den absoluta majoriteten av män går igång och får styrka och boost om tjejen tycks njuta av det man gör tillsammans. Jag tänker på hur alla sexuella situationer visualiseras i serier, musik, dans och kanske främst normal erotiskt film där det ofta är fokus på kvinnans stön, åmande och njutning. Så då vore det konstigt om de ” flesta” struntar i det.
Citera
2025-03-16, 07:28
Avslutad
Citat:
Fast gällande njutning är min spaning att den absoluta majoriteten av män går igång och får styrka och boost om tjejen tycks njuta av det man gör tillsammans. Jag tänker på hur alla sexuella situationer visualiseras i serier, musik, dans och kanske främst normal erotiskt film där det ofta är fokus på kvinnans stön, åmande och njutning. Så då vore det konstigt om de ” flesta” struntar i det.

Jag menar att i media har dem den vinklingen. Och ett stående argument av människor som inte har insyn i vår värld. Att vi får inte ens ha en dålig dag för då är vi offer..

En vanlig kund struntar inte i det. De vill såklart träffa någon som gör detta av rätt anledningar. Men då vår värld är så okontrollerad just nu pga våra lagar kan det ibland vara svårt och hitta oss. Vi frivilliga sexarbetare som brinner för det här helhjärtat har fått gå lite under jorden just nu då polisen jagar oss och våra kunder konstant..
Senast redigerad av Skinnyfrog 2025-03-16 kl. 07:36.
Citera
2025-03-16, 07:40
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:

Visst, om det är någon du bryr dig om och vill träffa igen. Men varför ens försöka ge en prostituerad njutning? Du pippar väl henne därför du har betalt för det, inte för att hon tände på dig och hängde med hem från krogen. Nej, jag inbillar mig att prostituerade läser av dig och gör allt för att du ska må bra, och naturligtvis komma fort. Tid är pengar. Eller är jag ute och cyklar?
Citera
2025-03-16, 07:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Visst, om det är någon du bryr dig om och vill träffa igen. Men varför ens försöka ge en prostituerad njutning? Du pippar väl henne därför du har betalt för det, inte för att hon tände på dig och hängde med hem från krogen. Nej, jag inbillar mig att prostituerade läser av dig och gör allt för att du ska må bra, och naturligtvis komma fort. Tid är pengar. Eller är jag ute och cyklar?

Många rör ihop det här med sexarbete och jämför det med dejting 🤭 Vi är mer psykologer som älskar sex. Ja vi kan läsa av människor fort och vet precis vad vi ska göra för att få denna och njuta..

Jag kan absolut få en människa och komma fort, men det är inte så jag arbetar. Jag har aldrig stressat en träff på så sätt du beskriver nej 💕 För mig är det viktigt och utföra ett bra jobb precis som i alla andra tjänster..
Citera
2025-03-16, 08:11
Medlem
Flugpappas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan

Jag köper inte själv. Men jag tänker i princip all normal porr har enormt fokus på kvinnans njutning. Jag tror det beror på att det är basalt att de flesta män går igång på det oavsett situation. Men jag vet inte såklart. Tjejerna här lär ju veta bäst. Jag tror folk köper en illusion inte bara ett hål.
Citera
2025-03-16, 10:00
Medlem
majaparonpajs avatar
Jag är sexarbetare i Sverige och kan endast svara ur mitt perspektiv. Ta inte mina ord som en sanning för alla sexarbetare.

Jag njuter inte av sexet, hade jag gjort det skulle jag inte behöva ta betalt för det.

Jag ser det som en tjänst jag utför på kunden och får betalt för tjänsten och ibland för att spela att jag njuter och får orgasm. Jag ser mig väldigt ofta som en betald privat skådespelare och det gillar jag. Sexet hade jag aldrig sett som en bonus då de flesta av mina kunder är 20-30 år äldre än mig, inte särskilt vackra och sexet är ganska tråkigt. Men jag gillar det jag gör ändå även om jag inte njuter av sexet.

Vill jag njuta av sex så vänder jag mig till min pojkvän om jag har en sådan eller ger mig ut på vanliga dejtingsidor eller sexsidor. I dessa sammanhang vill jag bara tjäna pengar och ha tråkigt, säkert sex.
Citera
2025-03-16, 10:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av majaparonpaj
Jag är sexarbetare i Sverige och kan endast svara ur mitt perspektiv. Ta inte mina ord som en sanning för alla sexarbetare.

Jag njuter inte av sexet, hade jag gjort det skulle jag inte behöva ta betalt för det.

Jag ser det som en tjänst jag utför på kunden och får betalt för tjänsten och ibland för att spela att jag njuter och får orgasm. Jag ser mig väldigt ofta som en betald privat skådespelare och det gillar jag. Sexet hade jag aldrig sett som en bonus då de flesta av mina kunder är 20-30 år äldre än mig, inte särskilt vackra och sexet är ganska tråkigt. Men jag gillar det jag gör ändå även om jag inte njuter av sexet.

Vill jag njuta av sex så vänder jag mig till min pojkvän om jag har en sådan eller ger mig ut på vanliga dejtingsidor eller sexsidor. I dessa sammanhang vill jag bara tjäna pengar och ha tråkigt, säkert sex.
Fattar inte männen att du bara fejkar? Själv hade jag tyckt att det hade varit otroligt förnedrande att betala för att få ha sex och samtidigt veta om att personen enbart gör det för att få pengar.
Citera
2025-03-16, 10:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bandolier
För några dagar sedan såg jag ett dokumentärt inslag från något latinamerikanskt land där en prostituerad tjej sa: - Så länge killarna är rena och snälla så är det ett bra jobb. Jag älskar ju sex!!

Jag funderar lite kring det. Kan det stämma? Finns det kvinnor som njuter av att sälja sex?

Jag kan förstå om vissa tänder på känslan av makt - att deras kroppar styr mäns kåthet. Men att själva sexakten skulle vara upphetsande...

Hur tänker ni?

Måste väl bero lite på var de jobbar och hur många kunder de har? En selektiv lyxhora med få kunder borde väl ha större chans att uppskatta sexet än nån gatuprostituerad på nån bakgata i Rumänien.
Citera
2025-03-16, 11:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av majaparonpaj

Alla är ju olika 💕 Och det måste man få vara. Hur många står inte på andra pk arbetsplatser för att bara tjäna pengar? Inte kommer folk dit då och börjar och ifrågasätta varför man gör det ”bara för pengarna” eller ska rädda en 🤭

Jag personligen njuter under mina möten, då det är min kink, och sålde även ibland sex tillsammans med min partner, men jag ska inte behöva göra det om jag inte vill, men ändå vill tjäna pengar på detta sätt. För mig är det enklare och sälja sex än sitta på ett kontor tex. Jag klarar inte av det och blir psykiskt sjuk efter en dag…
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in