2025-01-26, 07:14
Medlem
FindAways avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Bajse
Märkligt att en yngre kvinna i sina bästa år väljer att återanvända en 56 årig silverräv för att bli gravid med istället för att hitta en vanlig okänd jämnårig barnlös kille. Finns många killar i 30 årsåldern som längtar efter barn.

Tareq har väl redan vuxna barn.

Men inte många med den utstrålningen, och som är så trevlig.
Han är ju förebild för mormorsdrömmen.
Citera
2025-01-26, 12:43
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FindAway
Men inte många med den utstrålningen, och som är så trevlig.
Han är ju förebild för mormorsdrömmen.

Tycker han framstod som en mesig betahanne dvs ett "mähä" i Stjärnorna på slottet.

En konflikträdd mjukisman.

Men det är klart, som den kändis-kock han är så blev det inga problem att hitta 20 år yngre damsällskap att bilda ny familj med.
Citera
2025-02-09, 15:11
Medlem
Är det någon som vet på vilken skärgårdsö de båda turturduvorna bygger på?

Det är väl bra att hålla uppe nativiteten men att bli pappa vid 56 år gammal är i senaste laget. Å andra sidan har väl dottern en moder i "rätt" ålder.

Kommer ihåg när Tareq under bandemin i tidningarna gick ut och gnällde över sin situation när folk omkring blev sjuka och dog som flugor.
Citera
2025-02-11, 16:15
Medlem
TarmeBaisses avatar
Varför älskar svenska kärringar att kolla på skitprogram där rika kändisar skrytbygger? Är det någon äcklig mental störning kärringarna har där de fantiserar att de är en del av dessa överklassmänniskors liv?

Varför skulle jag vilja se Tareq Taylor och hans hjärndöda troglodyt-hustru bygga ett hus i skärgården?

Vidrigt. Kan lika gärna göra ett program där tareq visar hur mycket pengar han har på banken.
Citera
2025-02-11, 23:47
Medlem
exoticspices avatar
Gud vad hon kladdar på honom heela tiden ska hon ta på honom eller så ska det kyssas.

Vad och för vem är det hon vill bevisa att de är kära, ska bygga hus och få barn? Är det för hans ex-fru och barn.
Citera
2025-02-12, 02:18
Medlem
Saltsjö-boo

Det är knappt att de har råd att bygga huset , och måste därför även jobba samtidigt . Vilken tur att han är kändis så de kan göra program av det och tjäna pengar samtidigt
🙄
I en timmes program fick man se de försöka fälla ett träd . Prata med stressade spränggubbar . Försöka välja färg .
Resten av tiden , dvs det mesta var bara utfyllnad . 🥱
Senast redigerad av Tezz-l 2025-02-12 kl. 02:22.
Citera
2025-02-12, 15:47
Medlem
Jag hoppas hon tar på sig en bh, tränings topp plattar ut bysten ser fult ut, även om man inte har mycke att komma med TA PÅ DIG EN BH.
Citera
2025-03-13, 20:30
Medlem
Håriga armhålor är sjukt avtändande på kvinnor.
Citera
2025-03-13, 20:44
Avstängd
Jag som trodde Tariq är closeted (i garderoben) men verkar ha fått barn med en ny kvinna. Det är något med honom, tror att det är att han verkar så trevlig framför kameran vilket gör att min gaydar ger utslag.

Jag ger nya förhållandet max 2 år innan han kommer ut med att han är gay. Kom ihåg vart ni läste det här först!
Citera
2025-03-14, 17:20
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mypointis
Är det någon som vet på vilken skärgårdsö de båda turturduvorna bygger på?

Det är väl bra att hålla uppe nativiteten men att bli pappa vid 56 år gammal är i senaste laget. Å andra sidan har väl dottern en moder i "rätt" ålder.

Kommer ihåg när Tareq under bandemin i tidningarna gick ut och gnällde över sin situation när folk omkring blev sjuka och dog som flugor.
Saltsjö-Boo. De bygger ett nytt hus på tomten där samma hus står som de köpte sommaren 2024.

https://www.expressen.se/noje/sofias-och-tareqs-planer-for-nya-huset/
https://www.expressen.se/noje/planerna-for-tareq-taylors-och--sofia-stahls-dromboende/
Senast redigerad av exoticspice 2025-03-14 kl. 17:22.
Citera
2025-03-15, 18:19
Medlem
Loikkaris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrc00li0
Jag som trodde Tariq är closeted (i garderoben) men verkar ha fått barn med en ny kvinna. Det är något med honom, tror att det är att han verkar så trevlig framför kameran vilket gör att min gaydar ger utslag.

Jag ger nya förhållandet max 2 år innan han kommer ut med att han är gay. Kom ihåg vart ni läste det här först!
Verkar märkligt i mina ögon att Hon super skumpa och andra alkoholhaltiga drycker i tv programmet Tareqs och Sofias skärgårdsdrömmar, fast hon väntar barn? Borde man inte göra en orosanmälan?
Citera
2025-03-15, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loudpipe77
Håriga armhålor är sjukt avtändande på kvinnor.
Har Sofia detta?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in