2025-03-14, 20:09
Medlem
Protonic75s avatar
Tror inte den senaste ens fattade vad som hände, han satt nog bara och undrade varför det var en tjatkärring med kamera som besvärade honom i stället för flickan.
Citera
2025-03-14, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Då var det dags för mig att komma förbi och störa lite mitt i allas lyckorus av den senaste uthängningen.

Gäddstatistik och ny forskning!

Den gångna månaden har jag när tillfälle givits och som tidigare nämnts jobbat intensivt med att forska på gäddorna. Via länken längst ner hittar ni två filer. Den ena är en pdf-rapport där jag beskriver vad jag gjort och sammanfattar resultaten från undersökningen. Den andra är en Excel-fil som innehåller all den gäddstatistik som tidigare fanns tillgänglig via min signatur här på forumet. Statistiken har också utökats med ett antal sammanställningar, av vilka flera använts i forskningen. Dokumentet har ni nu själva möjlighet att uppdatera när någon avlider eller utvandrar. Uppdateringar kommer annars att börja ske mer sporadiskt, möjligen bara någon gång om året. Kom gärna med synpunkter på materialet.

Eder,
Hassan

Statistiken innehåller nu följande kategorier:

• Avlidna
  • Utvandrade
  • Dubbelgäddor (och en trippel)
  • Oidentifierade
  • Invandrade
  • De värsta (som sökte små barn)
  • Pederasterna (som sökte pojkar)
  • Gäddornas åldrar (födelseår och ålder vid publiceringen)
  • Samma födelsedag 1 (par av gäddor födda exakt samma dag)
  • Samma födelsedag 2 (grupper av gäddor födda samma datum)
  • Vanligaste efternamn
  • Andelar av ord i chatloggar (se pdf-rapporten för en ingående beskrivning)

Filerna innehåller utöver gäddornas åldrar och födelseår inga uppgifter som gör att någon kan identifieras.

https://drive.proton.me/urls/9YFEE0N75M#aF8wtnAVgawJ
Det här är nog ett av de mest intressanta inlägg inklusive dina bifogade filer som har gjorts här på Flashback. Kommer gå igenom det när jag har lite lugn och ro. Ditt fantastiska arbete uppskattas verkligen.
Citera
2025-03-14, 20:23
Medlem
whataboutisms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ubskyld
https://dumpen.se/2025/03/04/bmw-mannen-sjobo-lund-574/
Vilket själviskt jävla svin, #574, som låter en oskyldig lokförare bli traumatiserad bara för att det fega peddokräket inte vågar ta livet av sig av egen kraft!? Ska det vara så förbannat svårt att köpa ett rep eller suga av en hagelbrakare?
Citera
2025-03-14, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Då var det dags för mig att komma förbi och störa lite mitt i allas lyckorus av den senaste uthängningen.

Gäddstatistik och ny forskning!

Den gångna månaden har jag när tillfälle givits och som tidigare nämnts jobbat intensivt med att forska på gäddorna. Via länken längst ner hittar ni två filer. Den ena är en pdf-rapport där jag beskriver vad jag gjort och sammanfattar resultaten från undersökningen. Den andra är en Excel-fil som innehåller all den gäddstatistik som tidigare fanns tillgänglig via min signatur här på forumet. Statistiken har också utökats med ett antal sammanställningar, av vilka flera använts i forskningen. Dokumentet har ni nu själva möjlighet att uppdatera när någon avlider eller utvandrar. Uppdateringar kommer annars att börja ske mer sporadiskt, möjligen bara någon gång om året. Kom gärna med synpunkter på materialet.

Eder,
Hassan

Statistiken innehåller nu följande kategorier:

• Avlidna
  • Utvandrade
  • Dubbelgäddor (och en trippel)
  • Oidentifierade
  • Invandrade
  • De värsta (som sökte små barn)
  • Pederasterna (som sökte pojkar)
  • Gäddornas åldrar (födelseår och ålder vid publiceringen)
  • Samma födelsedag 1 (par av gäddor födda exakt samma dag)
  • Samma födelsedag 2 (grupper av gäddor födda samma datum)
  • Vanligaste efternamn
  • Andelar av ord i chatloggar (se pdf-rapporten för en ingående beskrivning)

Filerna innehåller utöver gäddornas åldrar och födelseår inga uppgifter som gör att någon kan identifieras.

https://drive.proton.me/urls/9YFEE0N75M#aF8wtnAVgawJ

Vilket jobb! Jag brukar försöka visa på att det inte är ngra änglar de här gäddorna i andra tråden o att de ganska ofta ör dömda till staff inom samma område innan. "Ofta" då det är så låg andel som leder till fällande dom. Typ sexuellt ofredande av barn, våldtäkt av barn, barnporr osv. Jag har gjord snabba sökningar o tagit fram runt 75 gäddor men eftersom jag inte har det ordentligt upplagt blir den här statistiken alltid dissikerad varje gång det tas upp. Det är inte så att du har statistik på det här också?
Citera
2025-03-14, 20:45
Medlem
disparitys avatar
Är det bara jag som slås av att ett gemensamt tema bland för många gäddor är tendensen för nästan tvångsmässigt sextande med de fiktiva barnen? Det skrivs alltid långa romaner om hur man ska göra si och så när man får träffa barnet, ett tjugotal gånger, samma dag. (exempelvis HerrFlicke) Andra gånger skickar gäddorna sms som passar in så fel i sammanhanget att man kan tro att de skrivs av AI i stil med:

Gädda: Hej hur mår du idag?
Barn: bra
Gädda: Vad gör du?
Barn: äter
Gädda: våt? Pillar du nu?

Det känns som att en betydande del i allt det här handlar om spänningen och den förhärligade fantasin om hur det skulle vara att vara i relation med ett barn vid sidan av att faktiskt inleda en sådan, och att många gäddor lätt kan tygla sina begär bara de skriver av sina fantasier på ett papper eller i en AI-chatt.
Detta känns som ett för frekvent beteendemönster för att avfärdas som en del i autismdiagnos eller svagbegåvning.
Citera
2025-03-14, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av whataboutism
Vilket själviskt jävla svin, #574, som låter en oskyldig lokförare bli traumatiserad bara för att det fega peddokräket inte vågar ta livet av sig av egen kraft!? Ska det vara så förbannat svårt att köpa ett rep eller suga av en hagelbrakare?

Du tror inte att det blir jobbigt för de närstående att hitta en söndertrasad skalle med blod, hjärna och benbitar i hela rummet?
Citera
2025-03-14, 20:53
Moderator
Carlboms avatar
Gädda #579 kan köra den mest turkiga tjejbil jag nånsin sett. Kolla in sätesklädseln!

https://dumpen.se/2025/03/14/daniel0970-goteborg-579/
Citera
2025-03-14, 20:55
Medlem
whataboutisms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av disparity
Är det bara jag som slås av att ett gemensamt tema bland för många gäddor är tendensen för nästan tvångsmässigt sextande med de fiktiva barnen? Det skrivs alltid långa romaner om hur man ska göra si och så när man får träffa barnet, ett tjugotal gånger, samma dag. (exempelvis HerrFlicke) Andra gånger skickar gäddorna sms som passar in så fel i sammanhanget att man kan tro att de skrivs av AI i stil med:

Gädda: Hej hur mår du idag?
Barn: bra
Gädda: Vad gör du?
Barn: äter
Gädda: våt? Pillar du nu?

Det känns som att en betydande del i allt det här handlar om spänningen och den förhärligade fantasin om hur det skulle vara att vara i relation med ett barn vid sidan av att faktiskt inleda en sådan, och att många gäddor lätt kan tygla sina begär bara de skriver av sina fantasier på ett papper eller i en AI-chatt.
Detta känns som ett för frekvent beteendemönster för att avfärdas som en del i autismdiagnos eller svagbegåvning.
Jag har noterat detsamma. Tänker att denna aldrig sinande skara gäddor utgörs av frustrerade individer med ingen eller ringa erfarenhet av sex. Även de gäddor som lever i relationer har sannolikt inte sex särskilt ofta. Deras främsta källa till sexuella erfarenheter består av porr. De har ingen förmåga att attrahera eller tillfredsställa en vuxen kvinna. Därför söker de i desperation efter barn som de hoppas är tillräckligt nyfikna på sex för att låta sig vilseledas till träff.
Senast redigerad av whataboutism 2025-03-14 kl. 20:57.
Citera
2025-03-14, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Protonic75
Tror inte den senaste ens fattade vad som hände, han satt nog bara och undrade varför det var en tjatkärring med kamera som besvärade honom i stället för flickan.

exakt.. han smsar nog fortfarande och frågar vart hon är någonstans🤣🤣
Citera
2025-03-14, 23:13
Medlem
Min headcanon är att han tänkte ta bilen och braka in i restaurangen på slutet
Citera
2025-03-14, 23:57
Medlem
Rekas avatar
#579 var den tråkigaste konfrontationen på länge. 2/3 av tiden upprepade Sara hot om att hämta polisen. 1/3 av tiden visades en mycket fundersam gädda.
Imorgon är han bortglömd av åtminstone mig.
Citera
2025-03-15, 00:06
Medlem
MudOvens avatar
Kamelryttaren gädda #579 gör en BajsHank och skickar kukbild när han sitter på porslinstronen. Dock inget bajs i holken och definitivt inga 2 decimeter som Hank.
Liten ful türk-kuk och några patetiska pissdroppar på ringen.

Jag misstänker att han skolkade på Sfi-lektionern med tanke på hur han stavar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in